Mistä motivaatio ja innostus tuon crosstrainerin käyttöön??

Ostin sen muutama kk sit, ja olin aivan innoissani. Pari viikkoa jaksoin syödä terveellisesti ja kuntoilla sillä päivittäin noin 15min-30min.
Nyt jääny vähemmälle ja pölyttyy vaan...
Mistä sen motivaation saa?? Ku se laihduttas ja antas virkeän mielen, ja ku söis terveellisesti, ei herkkuja.
Sanokaa, miten saan itteni innostumaan????


:ashamed:
 
vihaanitteeni
Alkuperäinen kirjoittaja Mammanpojat:
Ostin sen muutama kk sit, ja olin aivan innoissani. Pari viikkoa jaksoin syödä terveellisesti ja kuntoilla sillä päivittäin noin 15min-30min.
Nyt jääny vähemmälle ja pölyttyy vaan...
Mistä sen motivaation saa?? Ku se laihduttas ja antas virkeän mielen, ja ku söis terveellisesti, ei herkkuja.
Sanokaa, miten saan itteni innostumaan????


:ashamed:
sama kävi mulla. ei siis jaksa ruveta..masentaa
 
Mä olen kanssa aina ennen aloittanut samanlailla,joka päivä kuntoilua ja terveelliset syömiset.

nyt olen ottanut ensin pikkuhiljaa terveellismpiä ruokia,pisteitä laskeskellut nyt viikon päivät.Alan liikkumaan vasta kun siltä tuntuu ja pikkuhiljaa sitäkin:)

Tsemppiä!!!
 
Aivan masentaa ja ärsyttää... Mies sit pääsee jatkuvaan sanomaan, että pitiki tilata, ku et sitä käytä. Ja ku mä nimenomaan ostin sen, ku lupasin et joo, teen sillä joka päivä ku se on niin ihana jne. Paskanmarjat! Pitikö tuo sitten myydä??? Harmi vaan, ku hyvä laite olis ja 200e siitä köyhdyin. :whistle:
 
poikia meilläkin
Ehkä olis helpompi jos keskittyisit sen kanssa treenaamaan vaikka aina tiettyyn aikaan
tai jonkin tietyn ohjelman kera. Myös ruokavalion noudattaminen ja siitä pari kiloa pois/vko antaa pontta. Säännöllisyys,säännöllisyys ja säännöllisyys. Näistä mä lähtisin ja jos painon pudotus on sun tarkoitus niin toihan on siihen hyvä apu ja kunto ainakin pitäisi nousta!
Tsemppiä jatkossa!
 
Mulla just tuli ja pitäisi traineri koota.
aatamin aikuinen pyörä olisi mutta mun häntäluu joka talvella murtui ei pidä yhtään siitä vaan alkaa vihoittelee siksi trainerin laitoin.
Tuossa 25kg sainkin pois mutta sitten iski masennus jollai tapaa päälle ja se rahantiukkuus ja 15kg tuli takaisin.No jos nyt sitten uudelleen.
 
Niin joo ja mä en oikein itseäni lenkille saa ja sitten ku saa on näin talvisin jo kovin pimeää.Lasten kanssa tietty lähteä mutta jotenkin tunnen sen niin hankalaksi jos siis vaikka tuolla sitten aina kun tulee päiväuni aika tai mies ehtii oleen tai siinä vain sivussa jollain tapaa.
 
Viekkuli
Mulle on käyny ihan tasan samalla tavalla kuin sulle. Oisko vuoden päivät tuo crossari nyt ollu ja alkuun ihan intona sitä miehen kaa veivattiin. Nytpä sitte onki saanu olla rauhassa...myyäkin olen sitä koittanut, ei vaan kukaan tunnu huolivan...pölyttyy vaan ja tilaa vie. Ei ollutkaan se meikäläisen juttu, paljo kivempi lähteä ulos happihyppelylle.
 
juu
Alkuperäinen kirjoittaja Viekkuli:
Mulle on käyny ihan tasan samalla tavalla kuin sulle. Oisko vuoden päivät tuo crossari nyt ollu ja alkuun ihan intona sitä miehen kaa veivattiin. Nytpä sitte onki saanu olla rauhassa...myyäkin olen sitä koittanut, ei vaan kukaan tunnu huolivan...pölyttyy vaan ja tilaa vie. Ei ollutkaan se meikäläisen juttu, paljo kivempi lähteä ulos happihyppelylle.
myy mulle!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja juu:
Alkuperäinen kirjoittaja Viekkuli:
Mulle on käyny ihan tasan samalla tavalla kuin sulle. Oisko vuoden päivät tuo crossari nyt ollu ja alkuun ihan intona sitä miehen kaa veivattiin. Nytpä sitte onki saanu olla rauhassa...myyäkin olen sitä koittanut, ei vaan kukaan tunnu huolivan...pölyttyy vaan ja tilaa vie. Ei ollutkaan se meikäläisen juttu, paljo kivempi lähteä ulos happihyppelylle.
myy mulle!!
Mieki voin myydä sulle :D Mistä päin olet???
 
juu
Alkuperäinen kirjoittaja Mammanpojat:
Alkuperäinen kirjoittaja juu:
Alkuperäinen kirjoittaja Viekkuli:
Mulle on käyny ihan tasan samalla tavalla kuin sulle. Oisko vuoden päivät tuo crossari nyt ollu ja alkuun ihan intona sitä miehen kaa veivattiin. Nytpä sitte onki saanu olla rauhassa...myyäkin olen sitä koittanut, ei vaan kukaan tunnu huolivan...pölyttyy vaan ja tilaa vie. Ei ollutkaan se meikäläisen juttu, paljo kivempi lähteä ulos happihyppelylle.
myy mulle!!
Mieki voin myydä sulle :D Mistä päin olet???
keski-pohjanmaalta :)
 
Viekkuli
Minäki oon pohjois-pohjanmaalta. Toki saa tulla hakemaan! =)

Olen kaupannut tuota keltaisessa pörssissä ja ihan tuossa s-marketin ilmoitustaululla...kai pitäis pudottaa hintaa...
 
juu
Alkuperäinen kirjoittaja Viekkuli:
Minäki oon pohjois-pohjanmaalta. Toki saa tulla hakemaan! =)

Olen kaupannut tuota keltaisessa pörssissä ja ihan tuossa s-marketin ilmoitustaululla...kai pitäis pudottaa hintaa...
jos laitatte mailiosotetta nii voisin kirjotella tarkemmin! nouto ei oikee onnistu mut matkis??
 
Alkuperäinen kirjoittaja juu:
Alkuperäinen kirjoittaja Viekkuli:
Minäki oon pohjois-pohjanmaalta. Toki saa tulla hakemaan! =)

Olen kaupannut tuota keltaisessa pörssissä ja ihan tuossa s-marketin ilmoitustaululla...kai pitäis pudottaa hintaa...
jos laitatte mailiosotetta nii voisin kirjotella tarkemmin! nouto ei oikee onnistu mut matkis??
heidi86-@hotmail.com, mun tossa laitteessa on takuuta jälellä ja en kyl paljoa siitä pyydä, siis mahottomia ainakaan!! Mailaatko mulle? jutellaan paremmin siinä. =)
 

Yhteistyössä