Kuka tulis mukaan POINTSEILEEN :)) -30kg :/

Kyy
ONNEA JELP! Ja ei sun tartte poistuu, voithan sä opetella niitä kevyempiä elämäntapoja myös raskausaikana vaikket varsinaisesti pointseiliskaan! Sit on ainakin helpompi päästä vauhtiin kun vauva on syntynyt ja keventely on taas ajankohtaista. :D

Ja täällä ollaan Grey! :wave: Mulla alkaa viikko aina vasta tiistaista, kun mulla ei oo maanantaisin töitä, niin siksi en aina oo ees koneella maanantaina. ;)

Ja Kriztina83! Onhan mulla lähteny aina välistä, mutta kun on myös tulleet takas! Eli kokonaispudotusta ei oo vielä tapahtunut. Paitsi tänään! Vaaka näytti 79,8kg! Ja vielä eilen sunnuntaina se oli 82,6kg! :eek: Tuli käytyä lauantaina viihteellä ja sillon ei taas laskettu pisteitä. Mutta nyt menny pari päivää hyvin pistellä ja sit mulla alko eilen se puhdistuskuuri, jonka ansiosta kaikki turvotukset lähti heti kertaheitolla. Tästä on hyvä jatkaa alaspäin! :D
 
Mulla meni kanssa pisteet lauantaina yli,pidin herkkupäivänkarkkia ja sipsiä söin sekä kreikkalaisen salaatin leipineen pizzeriassa :ashamed:

Välillä on pakko pitää herkkupäivä!Eiks jee? :D
 
moi!
Mäkin pisteilen täällä, vasta alottanut ettei hirveesti voi tuloksilla hehkuttaa! Sanokaas jos tiedätte, paljonko kaupan kasvissosekeitto rokottaa pisteitä(se pakaste versio) kun siinä on vähän jopa sulatejuustoa mukana...ei kait siitä nyt sitä 5 pojoa sentäs mee??? Minkälaisilla pisteillä sinnittelette? Mä olen koittanu pysyä siinä 18 mutta muuten olis 22 ja vaikeeta on! Koko ajan NÄLKÄ, että hallelujaa niitä jotka voi oikeesti väittää ettei painonvartijoissa(tai muissakaan dieteissä)tarvi nähdä nälkää!!!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja tutteli78:
moi!
Mäkin pisteilen täällä, vasta alottanut ettei hirveesti voi tuloksilla hehkuttaa! Sanokaas jos tiedätte, paljonko kaupan kasvissosekeitto rokottaa pisteitä(se pakaste versio) kun siinä on vähän jopa sulatejuustoa mukana...ei kait siitä nyt sitä 5 pojoa sentäs mee??? Minkälaisilla pisteillä sinnittelette? Mä olen koittanu pysyä siinä 18 mutta muuten olis 22 ja vaikeeta on! Koko ajan NÄLKÄ, että hallelujaa niitä jotka voi oikeesti väittää ettei painonvartijoissa(tai muissakaan dieteissä)tarvi nähdä nälkää!!!!
Miks et sä syö kaikki pisteet? Jos sä yrität säästää pisteitä viikonlopuks niin säästä mieluummin vaikka vaan piste/päivä ja kerää loput liikunta pisteistä. Käytätkö sä noita joustajia? Niiden avulla saa syödä ittensä kylläseks. Mä alotin pisteiden laskemisen juhannusaattona ja en ole päivääkään tarvinnu olla nälkänen, mitä nyt koulussa ennen lounastaukoa, mut sitä nyt ei lasketa. Mullakin on toi 22 pistettä käytössä ja hyvin ne mulle riittää.

No joo, nyt mä vasta tajusin et sulla vois olla ihan ekat viikot menossa ja sen takia syöt vaan sen 18 pistettä, saatko lisättyä kasvisten määrää tai syö vaikka enemmän omenoita, nehän on 0 pistettä.

Tsemppiä, kyllä se siitä.
 
Kyy
Tervetuloa Tutteli joukkoon! :D Alussahan tää homma vielä meilläkin on, joten et oo jääny kovasti jälkeen tahdista. ;)

Mä oon menny ihan 20 pisteellä, alusta lähtien. Mulla on vanhat pisteohjeet ja lasken muutenkin vähän suurin piirtein, mutta kyllä mulla nälkä pysyy hyvin loitolla. Paljon vain kasviksia ja hedelmiä kehiin! :D
 
18 pistettä on se pistemäärä jos haluaa laihtua rivakammin eli 3kg 4vkoa tai jotain sellasta, mutta 22 se mun oma peruspistemäärä! 22 on ihan ok,jos syö niitä rehuja, mutta kun ne ei maistu :kieh: 18 on kyllä vähän, että illan saa olla vesipaastolla!
Tänään mä lisäks kävelin vaunujen kanssa n.5km,HYVÄ MINÄ ja äsken tulin tanssitunnilta(60min)! Mä vaan en muista miten ne liikka pisteet meni eikä mulla ole enää sitä pläsyä eli oliko se et 30min liikuntaa on 2p ja montas krtaa niitä vkossa sai käyttää?

Omenat nolla, mun pläsyssä se on 1 piste?! Hoh hoi kyllä mun niiin tekis mieli jotain hyvää, mutta olen päättäny sinnitellä viikonloppuun! Eilen meni mullakin överiksi ja laskin huvin vuoksi pisteet, että nään mitä mä norm.syön(pisteissä) aina kun menee överiksi ja saldo oli 36 hups :/
 
Moikka munkin puolesta tutteli:)

Huomenna olis sitten punnaripäivä,kiwaa :D

Tänään aamulla äskön laitoin sellaisen tunikan päälle pitkästä aikaa ja se on löysähkö!!ts.istuu paremmin päälle kun aiemmin,vaikkei kiloja ole lähtenyt kun reilu 3.

Tsemppiä kaikille viikkoon :attn:
 
Laitan tähän omaa rimpsuani kun noita listoja ei taida kukaan päivitellä meistä:)

Kivasti oli -800g tippunut!

Aloitus 9.10.2008

7.10: 76,6 kg
9.10: 73,4 kg
16.10: 73 kg
23.10: 72,1 kg

Yhteispudotus: 4,5kg


Pituus 168cm

Tsemppiä kaikille!!!!
 
Kyy
Huomenta! :wave:

Kylläpä tuo Greyn itsestään laittama ketju pysäytti! Sitä on kohta kk pisteilty ja paino ei ole taaskaan tippunut yhtään. :eek: :ashamed:

Siis tämän päivän lukema: 80,3kg
Pudotusta viime viikkoon taitaa olla sellaiset -300g. Eli kuten huomaatte, mä jojoilen. Ikävä vaan, että se ensimmäisellä viikolla otti niin paljon ylimääräistä, että niitä nyt pikkuhiljaa tiputeltu. Täytyy todeta, että mun kroppa ei oo vieläkään päässyt jumistaan yli. |O

Mutta silti en luovuta! :D Pitää pysyä tarkemmin vielä pisteissä ja viikonloppuisin ei saa lipsua! :kieh: Vieläkin välitavoitteena päästä alle 80kg tämän kuun aikana! Nyt tarviin oikein paljon tsemppiä, maanantaina jo käytiin siellä 80kg alapuolella, ensi torstaina ollaan siellä pysyvästi!

Ja onnittelut Greylle hienosta saavutuksesta! :flower: Sulla näköjään kroppa toimii! :D

*MUOKS* Kokeilen oman ripsun, jos satun muistaan kaikki painot..

Aloitus: 2.10.

2.10.08 paino: 80,3kg
9.10.08 paino: 81,6kg
16.10.08 paino: 80,6kg
23.10.08 paino: 80,3kg

Tilanne +/- 0 alkupainoon, ensi viikolla alaspäin! :D

Niin ja pituus 162cm!
 
Päivää! :wave:

Miten olis sellanen idea et se joka torstaina ensimmäisenä ehtii tulla ilmottamaan painonsa kaskais muidenkin tulokset samanlaiseks koosteeks mitä täällä on kaks kertaa aikasemmin ollu?

Esim. seuraavas muodos:
nikki/alotuspaino/viikko pudotus/kokopudotus/pituus/tavote/mahdolliset tähdet.

Sillon näkis kivasti missä kaikki menee, jos kaikki laittais oman rivin jossain yhteisesti sovitussa muodossa niin olis kirjaajan helpompi poimia ne viesteistä. Mitä ootte mieltä?

Itellä on ollu hyvä viikko, toissapäivänä huomasin et mun kesä/syystakki menee kiinni ja on vielä melkein liian iso. Viimeks kesän lopussa kun yritin laittaa vetskarin kiinni se oli kun makkarankuori ja mä en vaan sen jälkeen ole edes viittiny kokeilla laittaa sitä kiinni. Tänään kävin ostamassa uudet pienemmät rintsikat ja nyt on taas kiva olla kun ne istuu mukavan napakasti. Vanhat oli tietysti osittain kulunu niin että oli löysät mut on mulla sekä rinnat että ympärysmitta rinnan alta pienentyny.

Hups, mun täytyy lähtee töihin, tuun jatkamaan tarinaa ihan kohta. :)

Täällä ollaan taas.

Eli tän viikon pudotus on -700 gr. Fantaihana/100/-0,7/-9,3/160/55 ***

Vk 25 100
26 -1,0 99,0
27 -2,0 97,0 -3.0*
28 -0,8 96,2 -3,8
29+0,6 96,8 -3,2
30 -0,8 96,0 -4,0
31 -1,0 95,0 -5,0
32+0,5 95,5 -4,5
33 -1,5 94,0 -6,0**
34 +-0 94,0 -6,0
35 +-0 94,0 -6,0
36+0,4 94,4 -5,4
37 -0,4 94,0 -6,0
38 -1,4 92,4 -7,4
39 +0,5 93,1 -6,9
40 -1,1 92,0 -8,0
41 +0,1 92,1 -7,9
42 -0,7 91,4 -8,6
43 -0,7 90,7 -9,3***

Huh, meinas jo mennä hermo tota listaa kirjottaessa, mut kiitos Grey ideasta, nyt mä nään että mulla oli tossa elokuun lopussa ja syyskuun alussa ihan selvä jumitusvaihe, mä luulen et se eniten johtu siitä et mä en ihan kauheen tarkaan siinä vaiheessa pysynyt pisteillä.

Mut nyt mä en enää kehtaa teitä kiusata pidemmällä viestillä joten, tsemppiä!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Black Dahlia:
ONNEA JELP! Ja ei sun tartte poistuu, voithan sä opetella niitä kevyempiä elämäntapoja myös raskausaikana vaikket varsinaisesti pointseiliskaan! Sit on ainakin helpompi päästä vauhtiin kun vauva on syntynyt ja keventely on taas ajankohtaista. :D

Ja täällä ollaan Grey! :wave: Mulla alkaa viikko aina vasta tiistaista, kun mulla ei oo maanantaisin töitä, niin siksi en aina oo ees koneella maanantaina. ;)

Ja Kriztina83! Onhan mulla lähteny aina välistä, mutta kun on myös tulleet takas! Eli kokonaispudotusta ei oo vielä tapahtunut. Paitsi tänään! Vaaka näytti 79,8kg! Ja vielä eilen sunnuntaina se oli 82,6kg! :eek: Tuli käytyä lauantaina viihteellä ja sillon ei taas laskettu pisteitä. Mutta nyt menny pari päivää hyvin pistellä ja sit mulla alko eilen se puhdistuskuuri, jonka ansiosta kaikki turvotukset lähti heti kertaheitolla. Tästä on hyvä jatkaa alaspäin! :D
oikein hyvä jatkaa!!! :flower:
 
TUTTELI78 tervetuloa mukaan!!! JELP, meidän perustaja, siis tuhannesti onnea!!! ei sun tosiaa tartte meitä hylätä ja mä ainaki lupaan et jos tarvetta synnytyksen jälkee tsemppiin ni im here for you!! tää ktju nimittäi oli mulle se lopulline sysäys eli kiitos hirveesti ku oikeas paikas, oikeesee aikaa alotit tän projektin!!!

ja johan taas koitti puntaripäivä...

täs mun saldoa:

1vko -6,5kg
2vko -1,5kg
3vko -1kg

eli oli viel viikos kilo tippunu... tasaantuuhan tuo niin ku näkee, mut kaikki grammat pois on eteenpäin!

katsellaan ja ilmoitellaan, lapsukaiset flunsassa ni tiiä kui usei pääsee koneelle tai jaksaako iltasin ku nukkuvat... uuteen viikkoon, uusin kujein hyvät rouvat ja neidit!!! tsemppi taas päälle!!
 
Kriztina sullahan on hurja vauhti päällä. Mä oon niin miljoona kertaa suunnitellu että mä alotan mun laihduttamiset just tolla tyylillä. Mut kun mä en ole pysyny noilla nutrilett pusseilla kun korkeintaan 1,5 päivää. Kaiken huippu oli kun yläasteella alotettiin kaverin kanssa laihduttamiset aina sunnuntaisin niin et juotiin jotain kaks pirtelöö ja syötiin yks omena koko päivän aikana, illalla oli sit jo niin nälkä et tuli syötyä vaikka kuinka paljon ruokaa ja laihduttaminen jäi taas viikoks. Ihanaa että sulla ihan selkeesti toi systeemi toimii.
 
Kyy
Laskeskelin, et Kriztina on pudottanut 3 vkossa 9kg!! :eek: Isot onnittelut sulle! :flower:

Itseänikin tekisi mieli kokeilla tuota tehostarttia, ainoa mikä jarruttelee on nuo lapset. En haluaisi, että he ihmettelevät miksi äiti ei syö tai saavat kuvan, että syömättömyys on ok, jos laihduttaa. Kun eivät siis tajua vielä noista pirtelöistä mitään.

Itse olen syömishäiriöinen, tosin homma kurissa ollut jo useamman vuoden, mutta eihän tästä koskaan kunnolla parane kuten ei esim. alkoholismistakaan. Joten siis huoli lasten terveistä elämäntavoista on suuri.

Yritän nyt saada siis vaan kroppani toimimaan ja siten laihduttaa terveellisesti ylimääräiset pois. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Black Dahlia:
Laskeskelin, et Kriztina on pudottanut 3 vkossa 9kg!! :eek: Isot onnittelut sulle! :flower:

Itseänikin tekisi mieli kokeilla tuota tehostarttia, ainoa mikä jarruttelee on nuo lapset. En haluaisi, että he ihmettelevät miksi äiti ei syö tai saavat kuvan, että syömättömyys on ok, jos laihduttaa. Kun eivät siis tajua vielä noista pirtelöistä mitään.

Itse olen syömishäiriöinen, tosin homma kurissa ollut jo useamman vuoden, mutta eihän tästä koskaan kunnolla parane kuten ei esim. alkoholismistakaan. Joten siis huoli lasten terveistä elämäntavoista on suuri.

Yritän nyt saada siis vaan kroppani toimimaan ja siten laihduttaa terveellisesti ylimääräiset pois. :D
Tosi kiva lukea että syömishäiriösi on hallinnassa,ihan taatusti vaikea sairaus :hug:

Hurja määrä tuo 9kiloa kyllä :D

Itse haluaisin kokeilla tuota puhdistuskuuria jossain välissä...nyt vkl olis hyvä kun ei ole menoa minnekkään,pistää kuulemma vatsan aika sekaisin :xmas:

 
Kyy
Alkuperäinen kirjoittaja Grey:
Tosi kiva lukea että syömishäiriösi on hallinnassa,ihan taatusti vaikea sairaus :hug:

Hurja määrä tuo 9kiloa kyllä :D

Itse haluaisin kokeilla tuota puhdistuskuuria jossain välissä...nyt vkl olis hyvä kun ei ole menoa minnekkään,pistää kuulemma vatsan aika sekaisin :xmas:
Juu, kyllähän siinä vessassa saa ravata, etenkin jos ensimmäistä kertaa elämässään sellaisen tekee. :D

Kopioin tähän nyt jelpin tekemän lista ekasta viestistä, ensiksi pitää vissiin päivittää siihen paikalla olijat, sillä joistakin ei ole kuulunut mitään aikoihin! Ja pari vissiin pitää lisätäkin. ;)


Beck 160cm, 75kg, tavoitepaino 60kg, kokonaispudotus -1.4kg
Black Dahlia 162cm, 80kg, tavoitepaino 50-60kg
Fantaihana 160cm, 100,3kg tavoitepaino 53-55kg, kokonaispudotus -8.1kg

FantasticFour 170cm, 79.4kg, tavoitepaino 68kg kokonaispudotus -4kg
Grey 168cm, 76,6kg, tavoitepaino 70kg kokonaispudotus -3.2kg
jelp 159cm, 90.4kg, tavoitepaino 60kg kokonaispudotus -1.4kg
Kamiina 165cm, 77kg tavoitepaino 60kg kokonaispudotus -0.6kg
kriztina83 173cm, 95kg, tavoitepaino 70kg
SmellyCat 158cm, 77.3kg, tavoitepaino 50-60kg

Tummensin nyt sit kaikki ketkä vielä muistan olevan mukana, jos joku jäi niin sitten pitää mölyä itsestään! :D Ja te, ketkä ette ole vielä listassa, ilmoittakaa omat tulosenne ja tavoitteenne samassa muodossa niin lisätään listaan! :wave:
 
Pitäiskö noihin rimpsuihin laittaa se tämän hetkinen paino myös?

Grey 168cm, ap.76,6kg, tp:72,1 tavoitepaino 70kg kokonaispudotus -4,5kg

ap ois aloituspaino ja tp ois tämänhetkinen paino,meneeköös liian monimutkaiseksi taas mun aivoilla aateltuna :LOL:

tai paino nyt tms.?
 
Kyy
Black Dahlia 162cm, aloituspaino:80,3kg, paino nyt: 80,3kg, tavoitepaino 50-60kg, kokonaispudotus: +/-0kg

Fantaihana 160cm, aloituspaino: 100,3kg, paino nyt: 90,7kg, tavoitepaino 53-55kg, kokonaispudotus: -9.6kg

Grey 168cm, aloituspaino: 76,6kg, paino nyt: 72,1kg, tavoitepaino 70kg, kokonaispudotus -4.5kg

kriztina83 173cm, aloituspaino: 95kg, paino nyt: 86kg, tavoitepaino 70kg, kokonaispudotus: -9kg

Tutteli78 160cm, aloituspaino: 77,5kg, paino nyt: 75,2kg, tavoitepaino: 63kg, kokonaispudotus: -2,3kg

Ihanien prinsessojen äiti 168cm, aloituspaino: 90kg, paino nyt: 90kg, tavoitepaino: 70kg, kokonaispudotus: +/-0kg
 
oi voi, mua väsyttää iahn sairaasti kun meidän pikku herra valvottaa kaikki yöt ja se sitten kostautuu mun syömisiin! En jaksa välittää mitä pistän suuhuni ja alkuvkon pysyin hyvin pisteillä mutta loppuvkosta on tehnyt tiukkaa ja nälkä kurnii kaiken aikaa :(
Mun tiedot, pituus 160cm, lähtis 77,5kg(tavote 63kg) ja nyt eilen vkon pisteilyn jälkeen 75,2.
Mites monta liikkapistettä vkossa saa käyttää????Tänään sulkista läiskimään ja kävelemään kun aurinkokin paistaa B) Kait se tästä hyväks muuttuu vai muuttuuko???! Miks kilot tulee niin hemmetin helposti, mutta eroon niistä ei pääse riutumatta?!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Black Dahlia:
Laskeskelin, et Kriztina on pudottanut 3 vkossa 9kg!! :eek: Isot onnittelut sulle! :flower:

Itseänikin tekisi mieli kokeilla tuota tehostarttia, ainoa mikä jarruttelee on nuo lapset. En haluaisi, että he ihmettelevät miksi äiti ei syö tai saavat kuvan, että syömättömyys on ok, jos laihduttaa. Kun eivät siis tajua vielä noista pirtelöistä mitään.

Itse olen syömishäiriöinen, tosin homma kurissa ollut jo useamman vuoden, mutta eihän tästä koskaan kunnolla parane kuten ei esim. alkoholismistakaan. Joten siis huoli lasten terveistä elämäntavoista on suuri.

Yritän nyt saada siis vaan kroppani toimimaan ja siten laihduttaa terveellisesti ylimääräiset pois. :D
ihana kuulla oot saanu kuriin!! :hug:

mä ymmärrän sen et lapset huoli ja jos taustalla tollasta... mut tsemppiä ja just parashan se on et laihuttaa terveellisesti! eipä tuu takas sit laihiksen jälkee!!! kovasti tsemppiä!!! :flower:
 
Alkuperäinen kirjoittaja tutteli78:
oi voi, mua väsyttää iahn sairaasti kun meidän pikku herra valvottaa kaikki yöt ja se sitten kostautuu mun syömisiin! En jaksa välittää mitä pistän suuhuni ja alkuvkon pysyin hyvin pisteillä mutta loppuvkosta on tehnyt tiukkaa ja nälkä kurnii kaiken aikaa :(
Mun tiedot, pituus 160cm, lähtis 77,5kg(tavote 63kg) ja nyt eilen vkon pisteilyn jälkeen 75,2.
Mites monta liikkapistettä vkossa saa käyttää????Tänään sulkista läiskimään ja kävelemään kun aurinkokin paistaa B) Kait se tästä hyväks muuttuu vai muuttuuko???! Miks kilot tulee niin hemmetin helposti, mutta eroon niistä ei pääse riutumatta?!
mites se sanonta menikää.. hetki suussa, ikuisuus vyötäröllä :xmas: siltä se on tuntunu.. ja ist kauneuden tähden tulee kärsiä.. hui kui nää pitää paikkaansa :eek: kyl se lähtee, et vaa luovuta.. onko motivaatio kohillaan?

mä ymmärrän noi yövalvomiset ku mulla keskimmäinen vähä huono nukkuun... ja kui tekee mieli just ruual itseä piristää ja lohduttaa, mut ny ei enää raski.. etkä sinäkään! ku me tääl pökitää eteenpäi täs yhteises projektis!!! :kieh:

tsemppiä jatkoon!!! :flower:
 
tutteli78: paljon jaksuja lähettelen,ite en enään muista mitään heräskö pojat pieninä ja väsyttikö mua silloin minkä verran,koululaisia ovat,jos yhtään helpottaa niin ei se iäisyyksiä kestä :hug:

Kriztina83:kiitti,onhan tuo omakin paino tosiaan tullut kivasti alaspäin :D Nää lauantait on mulle ehkä vaikeimpia...arkipäivät menee rutiinilla ,perjantaikin vielä menee ehkä siksi kun olen lauantaisinkin töissä,mutta lauantai-illat on pahimpia.Muu perhe herkuttelee,mä syön porkkanoita :saint:

Tsemppiä kaikille,kohta alkaa taas uus viikko(miten meneekin nää viikot nopeesti)!!!
 

Yhteistyössä