Hakutulokset

  1. Elli Etikka

    Ristiäis/ nimiäis lahja

    Kyselen mitä ootte saanut ja antanut ristiäis-, nimiäislahjaksi? Meitä miehemme kanssa on pyydetty kummiksi poikalapselle ja nyt mietityttää tuo lahja. Olen ajatellut, että tekisin rukoilevan poijan kanavatyönä tai jotain muuta sellaista. Mutta vähä mietityttää että onko hyvä? Mielipiteitä...
  2. Elli Etikka

    Lukihäiriön kanssa muita "tappelevia" ?

    Lukihäiriön kanssa muita "tappelevia" ? Meillä on reipas ekaluokkalainen joka elokuussa täyttää 8v. Hänellä on todettu lukihäiriö ja hahmottamis häiriö. Kiitos mun puolen perimän. Itellä nimittäin on lukihäiriö ja mun äitillä ja paapalla oli myös, eli vahvana esiintyy suvussa. Tällä...
  3. Elli Etikka

    Lukihäiriön kanssa muita "tappelevia" ?

    Meillä on reipas ekaluokkalainen joka elokuussa täyttää 8v. Hänellä on todettu lukihäiriö ja hahmottamis häiriö. Kiitos mun puolen perimän. Itellä nimittäin on lukihäiriö ja mun äitillä ja paapalla oli myös, eli vahvana esiintyy suvussa. : / Tällä hetkellä tilanne se, että ollaan...
  4. Elli Etikka

    Eye Q käyttö kokemuksia...

    ...oon vailla. Jos joku viittis kertoa onko auttanut ja minkälaiseen vaivaan. Meillä tuo harkinnas, koska meille erittäin vilkas ekaluokkalainen joka ei pysty keskittymään tehtäviin jos isomassa ryhmässä on. Pienessä ryhmässä tekee tosi hyvin ja reippaasti ja osaa asiansa. Mutta jos tuosta...
  5. Elli Etikka

    Kuinka vierailu jouluna?

    Kuinkas teillä saa lapset nährä kavereitaan näin jouluna? Meillä joulun välipäivinä saa niin paljon kun haluaa, mutta tää joulun aika rauhootettu perheelle. :heart: Aamupäivällä nimittäin soi mun puhelin ja pyyrettiin poikaa leikkiin kaverin luo. Olin vähä ihmeissäni.
  6. Elli Etikka

    Isänpäivä lahja

    Mistä sais tilattua hupparin kuvalla? Kaikenlaisia liikkeitä löytyy netistä, mutta olisko jollain kokemusta hyvästä? Miehelle ajattelin tilata tenavien kuvalla.
  7. Elli Etikka

    Vihreät reinotossut.

    Tv:sä on pyörinyt mainos missä on ollut vihreät reinotossut. Mistähän sais tilattua? Yritin ettiä reino/aino kaupasta, mutta en löytänyt.
  8. Elli Etikka

    Synttäri vieraiden "lahjominen"?

    Tuli vaan tuollainen kysymys mieleen tuosta toisesta synttäri aloituksesta. Eli mitä te ootte siitä mieltä, että vieraille ostetaan lahja tai järjestetään ongintaa ym. tapahtumaa. Ite jotenkin vierastan ajatusta, että pitäisi vieraille olla lahja kotiin mukaan vietäväksi. Oonko sitten vanhan...
  9. Elli Etikka

    Haalarien koko

    Sellaista kyselen, että minkä kokoisia eskarilaisia teillä on (Poikia)? Pitääs lähtiä, ettiin huomenna alesta poijalle haalaria. Koko vähä mietityttää vaan. Jos teiltä sais vähä edes osviitaa minkä kokoista haalaria lähtis ettiin. Kiitos etukäteen. :)
  10. Elli Etikka

    Neuleohje hukassa

    Mistä löytääs ohjeet Jussi villapaitaan? Tarvitsis lasten koossa. :)

Yhteistyössä