Ristiäis/ nimiäis lahja

Kyselen mitä ootte saanut ja antanut ristiäis-, nimiäislahjaksi? Meitä miehemme kanssa on pyydetty kummiksi poikalapselle ja nyt mietityttää tuo lahja. Olen ajatellut, että tekisin rukoilevan poijan kanavatyönä tai jotain muuta sellaista. Mutta vähä mietityttää että onko hyvä? Mielipiteitä kiitos ja hyviä ehdotuksia otetaan vastaan. :)
 
"jippiii"
me saatiin säästöpossu,valokuvakehys,lusikka,taulu,sellaiset kengät mihin voi laittaa ekan hampaan ja hiuskiehkuran..ainun pupuhelistin ja jotain muitakin leluja taisi tulla.Tuo taulu kuulostaa mun korvaan hyvältä,vähän vaihtelua:)
 
"vieras"
Kiitos ei tuollaiselle kanavatyölle, jos vanhemmat eivät sitä ole erityisesti toivoneet. Nimiäislahjana vanhemmat voisivat jopa pitää sitä rienauksena. Mieluummin vaikka joku lasten astiasetti tai säästöpossu pesämunan kera (ei tarvitse olla montaa kolikkoa, mutta jotain sisään).
 
Mie ostin kummipojalle hopeisen laattarannekorun, johon on kaiverrettu nimi ja
syntymäaika. Tänään on ristiäiset. :)
Perinteiset lahjat ei iskeny silmään yhtään vaikka niitä katselin ja etsin.
 
Kummina olen ostanut lusikan tai pankin.
Muuten vaatetta, valokuvakansion.
Ollaan saatu vaatteita, valokuvakehyksiä, vauvakirja, vaippoja :D, koruja, hammasrasia yms.
Itse en pitäisi tuollaisesta kanavatyöstä (varsinkin kun ei kuuluta kirkkoonkaan) mutta varmasti tunnet lahjan saajan ja vanhempansa niin että tiedät sopiiko ko. lahja heille, moni varmaan pitäisi paljonkin :)
 

Yhteistyössä