Hakutulokset

1. J

kuinka moni käy päivittäin kirjoittelemassa! :D

minä käyn päivittäin palstalla, mut läheskään aina en mitään kommentoi, kunhan lueskelen muiden juttuja
  2. J

mten ja missä nukuit raskaana ollessasi?

Mahallaan täällä kans porskutellaan unosia, sillon ku vaan unimatti on tullu kyläilee. Sillee sammakkoasennossa mennään, että toinen jalka koukussa siin sivulla. rv 29+0
  3. J

Sänky olohuoneeseen

Mekin nukutaan olkkarissa vielä kotvasen., ensi kuussa muutto isompaan. Tuo sänky sopii hyvin tuohon olohuoneeseen, olohuone aika julmetun iso. Mitä sisustukseen tulee niin päiväpeitto ja helmalakana sointuu olohuoneen muuhun sisustukseen mukavasti, joten se toisaalta jopa sopii tänne hyvin...
  4. J

HuhHuh!!!!

Itse olen sitä mieltä, että jokainen taaplaa tyylillään. Ei se ole minusta pois siitä lapsen välittämisestä/rakastamisesta tms, jos sillä on OSAAVA hoitaja (esim. mummi) joka sitä sillä aikaa hoitaa, kun äiti on "tuulettamassa" itseään. Olen itsekin mennyt baariin, kun yksi pojistani oli kk...
  5. J

Osaisko joku neuvoa pc ratatouille pelissä..

olikohan se niin et hyppynappia ja sit ylöspäin nappia, että tarttuu kiinni siit verkosta. En muista ku meillä pelataan nykyään ohjaimella sitä ei näppiksellä *muoks ite joskus yritin, ni en osannu pojat kyllä tajus :ashamed:
  6. J

stressaako muita puhelimella soitto esim. virastoon tms ?

Sama täällä harjottelen mitä sanon ja kirjotan paperille mitä kysyn. Myös oman nimeni, sos.tunnuksen, osoitteen yms sellaisen kirjoitan paperille ennenku soitan, ku tuppaa yhtäkkiä häviämään kaikki päästä ku joutuu virallisia puheluita hoitamaan :laugh:
  7. J

Auuuuuu!!!!!!!!!

Ai tikit? Meillä täälläpäin lääkäri totesi, kun pojalla kieli halki, että ei siihen tikkejä laiteta, kun kieli on niin nopea parantumaan itsestään ja menee itsestään kiinni. Eikä siinä kyllä kauaa mennykään, kun oli jo kiinni, syödä ei tosin voinu, ku kylmää, mut mielissäänhän poika oli kun...
  8. J

Kyselyä ilmastointiteipistä

Maailman paras keksintö :D Sitä on tullu käytettyä useasti, viiminen käyttökohde oli, kun auton syylärinkorkki oli hävinny oudosti jonnee, niin laitoin sitten tätä jeesusteippiä siihen ja hyvin on pelittäny jo par kuukautta.
  9. J

Gallup: nosta vähän paitaas ja kerro..

Yks iso pallo, okei voipi olla et tää raskaus on saanu makkarat sileäks :whistle:
  10. J

rv pinoa=)

28+3 KAMALA NÄRÄSTYS KOKOAJAN, mikään ei auta!!!!
  11. J

Pinoudutaanko taas rv-pinoon? =)

28 Pallero kova jumppamaisteri! Liitoskivut välillä ihan kauheita. Väsyttää, raudat aika alhaalla... Muuten olo mitä mainioin
  12. J

Hirvee pakkanen tuolla pihalla!

Tätä samaa mietin tänään itsekin, että IHANAA, kun on kunnon talvi piiiitkästä aikaa.
  13. J

jaahas nyt sit lekurilla käyty meinas että polvesta mennyt kierukka...

Keppien kanssa astuin aluks ja leikattiin tähystyksellä, siitä sit pikku hiljaa jäi kepit pois. Ihan tarkkaa muistikuvaa ei oo enää niistä kivuista, kun leikkauksesta kuitenkin n. 15v aikaa. Olin sillon yläasteella, kun se lopullisesti meni rikki.
  14. J

jaahas nyt sit lekurilla käyty meinas että polvesta mennyt kierukka...

Se menee aikanaan ohi tuo "alkukipu", mutta voin sanoa et siitä tulee loppuelämän riesa *kokemusta on. Välillä se ihan normi kävelyssä saattaa nuljahtaa sillee ikävästi ja kyykystä ylös nousu on toisinaan iahn hel**ttiä.
  15. J

Ai kun kuulostaa ilkeältä!

Mun kaikkein hirvein fobia näistä ilkeistä nirinarinarskahduksista on styroksi! Jos jossain paketeissa on styroksia niin mun täytyy juosta toiseen päähän kämppää ja laittaa joku muu aukaisemaan se :)
  16. J

Kuinka kovaa voikaan

Kyl ne pojatkin osaa, täs meitin rivarissa varmaan kaikki asukkaat kuulee, kun poika/joku näistä pojista "aukaisee" kurkunpäätään :D Välil on tää äippä helisemässä, välillä huutaa takas välillä ei...
  17. J

Haluaako joku hiustenpidennykset?

täällä olis kiinnostusta! Laita s.postia pikkuelukka@hotmail.com
  18. J

LA:t pinoon sitten!

Mulla viikkoja 25+6 joten la vissiin 10.4, jos en väärin muista. Kun menee sektioon, niin en oo niin perustanu tota laskettua aikaa vaan odottelen sitte leikkauspäivää
  19. J

*HUHTIKUUN MASUASUKIT* Tammikuussa <3

miulla kans la huhtiluussa, onnea kaikille odottajille :flower:
  20. J

Nyt sitten perusteluja miks tällästä EI kannata hommata

:laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

Yhteistyössä