mten ja missä nukuit raskaana ollessasi?

• Viestiketjun aloittaja teini
  • Ensimmäinen viesti
Marja
Mä nukun osan yöstä sohvalla (pienissä pätkissä). Lopun yöstä yritän nukkua meidän parisängyssä, mutta kun saan selkäni siinä aina niin kipeäksi, että se on melkein mahdotonta... Nukun yleensä kyljelläni. Joskus herään selälläni.

Alkuperäinen kirjoittaja ja helemat paukkuu:
Mahallaan täällä kans porskutellaan unosia, sillon ku vaan unimatti on tullu kyläilee. Sillee sammakkoasennossa mennään, että toinen jalka koukussa siin sivulla. rv 29+0
Näin. Niin kauan kunnes maha oli liian iso tähän. Sen jälkeen en paljon nukkunutkaan.

Huonosti ekan 3kk:n jälkeen. Niin pitkään mahallaan ku tuntu hyvältä ja sit sellasella mutkalla et yläkroppa oli mahallaan ja sit maha ja alakroppa oli kyljellään sillai et pidin toista jalkaa tyynyn päällä (muuten ei olis kyenny pitämään jalkaa missään)

millipilli
Mä en osaa muutenkaan nukkua vatsallaan joten sitä ei oo tarvinnu ees miettiä. Nukun AINA selälläni, mutta nyt (29+5) on jonkin aikaa jo ollut se ongelma, että selällä huimaa joten nukun joko kyljelläni tai sitten puoli-istuvassa asennossa selälläni

Alkuperäinen kirjoittaja ja helemat paukkuu:
Mahallaan täällä kans porskutellaan unosia, sillon ku vaan unimatti on tullu kyläilee. Sillee sammakkoasennossa mennään, että toinen jalka koukussa siin sivulla. rv 29+0

Tohon asentoon mä pistän vielä tyynyn suoran jalan lantion alle ja tarpeentullen myös rintojen alle.

1. omassa sängyssä, hyvin ennen 30rvtä jonka jälkeen tosi huonosti
tää toinen tosi huonosti, selkää vihloo, huono olo koko ajan, vessassa ravaan, aiva erilainen ja toista maata tämä odotus :heart:
oiskoha eri sukupuoli :xmas: :whistle:

Mua alkoi aika nopeasti puolen välin jälkeen ihan sattumaan mahaan jos yritin niin nukkua. Nukuin kyljellään tai selältään. Nykyään vaan kyljeltään kun ei selältäänkään pysty olemaan |O

Sängyssä nukun.

masulla
Mahallaan toinen jalka koukussa tos vieres,niin ei kaikki paino mee masulle.
RV.18-22 en voinut olla mahallaan,ahisti ja painoi,mutta sen jälkeen onnistui taas.
Niin kauan voi nukkua missäkin asennossa,kun istellä on hyvä olla.Jopa selällään..

Yhteistyössä