Osaisko joku neuvoa pc ratatouille pelissä..

• Viestiketjun aloittaja tolo äitee
  • Ensimmäinen viesti
tolo äitee
Eli tosiaan ostin muksuille tuon pelin ja heti ekaan tasoon se päättyi..Pitäisi kiivetä seinää/kalaverkkoa pitkin eikä vaan onnistu :( Neuvoissa sanotaan painamaan jotain nappia ja sitten ohjaamaan hahmoa mutta en käsitä mikä se on (the contex Move)??Osaisiko joku neuvoa miten eteenpäin??

kenkele
Alkuperäinen kirjoittaja heip:
Onko muuten hyvä peli?? Ajattelin huutiksesta sen huutaa 8 vuotiaalle?

http://www.lastenvideokerho.fi/cds/showpage.asp?form_name=product_readmore&nodeid=827596&article_id=229384&maintype=1

kannattaako huutaa kun täältä saa näin halvalla plus postarit reilu 4?

Teini (14v.)
Ja -G- painikkeesta myös nostellaan tavaroita ja "lyödään" hännällä esim. pussia josta saa tähden. -H- painikkeesta menee nelinkontin ja lähtee juoksemaan nopeammin. välilyönti on siis hyppy. -E- painikkeesta pystyy haistelemaan eli näkee sinisen viivan ja se viiva näyttää mihin tulee mennä. En ole kyllä vielä ymmärtänyt miten peliin saa enemmän pelaajia? No veljeni opetti miunulle nämä jutut. Nyt osaankin jo itse pelailla :) p.s itse ostin pelin 4,95 ?

Saraah
Itekin tota kiipemis juttuu aluks kelasin mut se on g- painike, mut nyt oon juuttunu uuteen kohtaa, nimittäi sellaseen et pitää soutaa jonku jutun päällä ja ottaa kii se lautta jossa ne muut rotat on. KUN AINA...AINA juutun siihen pyörteeseen vedessä.

HELP ME, PLEASE

Yhteistyössä