Hakutulokset

1. J

Nyt sitten perusteluja miks tällästä EI kannata hommata

jep, helpottaa kovasti ja suosittelen kaikille jotka meinaa kanin hommata, niin alkaa opettaa se laatikolle. Käy yllätävän helposti!
  2. J

Nyt sitten perusteluja miks tällästä EI kannata hommata

Puree kaikkea mahdollista! Johdot, vaatteet tms lehdet jne jne. !!!! Muuta en nyt huonoa keksi, koska on kuitenkin ihan lutunen... Meillä aina vapaana, mut ei papanoi tai pissaa minnee muualle kuin hiekkalaatikkoon, on opetettu ihan pienestä asti.
  3. J

Ostin tytölle sitten tälläisen:

Meillä nuoremmalla pojalla juuri tuollainen ja se on kokoajan rikki, prkl!!!! Toisilla on sit taas vähän isommat yamahat niin ne kyl on kestäny ihan erilailla kuin tuo samurai!
  4. J

Pistetäänkös pystyyn raskausviikko-pino?

sama täällä 25+2, mut minust tuntuu et menee aika hitaasti....
  5. J

TAAAAAS naamakirjasta:

totta turiset
  6. J

TAAAAAS naamakirjasta:

nou hätä! :xmas:
  7. J

TAAAAAS naamakirjasta:

mut mitä tohon vastaukseen tulee, niin en saa ainakaan itelleni kun sen punasen palleron sieltä, missä olen poissa ja kuitenkin kirjautuneena sisälle. eli sen saa sieltä alareunasta keskustelu kohasta, olet paikalla/poissa
  8. J

TAAAAAS naamakirjasta:

Kuka uskaltaa käyttää mun nimimerkkiä |O . No, ei vaan, siitä vaan eipä tuo mitään haittaa :D
  9. J

Onko mustaa marsipaania olemassa? avittakaas ny jauhopeukalot vähäsen minuu

Mä haluan löytää sellaisen irtokarkkihyllyn mistä niitä löytyy, koska on mun lempparia! Tääl päin en oo ainakaan mistään löytäny, filmtownista täytyy viel käydä kattoo, ku siel niit irtokarkkeja on toooosi paljon.
  10. J

Onko mustaa marsipaania olemassa? avittakaas ny jauhopeukalot vähäsen minuu

mä en löytäny mistään tuota hopeatoffeeta, sanottiin myös kaupoissa ettei sitä enää tehdä edes niitä pikkupusseja. tilallahan voi käyttää niitä käck-patukoita tai kuten minä tein niin ostin lakritsajätskikastiketta ja keitin sitä hieman, lisäsin myös vähän kermaa ja päällystin sillä. Hyvin toimi
  11. J

MIKÄ SE BB-JARMON BIISI OLI?!!!

http://kaksplus.fi/keskustelu/t1246758 tämän mukaan ois ollu just toi
  12. J

Rv-pino keskiviikolle! Mikä vointi?

21+5 Potkii ja möyryää, ikävästi aina tonne rakkoon. Aika taasen tuntuu menevän todella hitaasti. Rakastan vauvoja, mutta tää raskausaika ei ole mulle mitään ihanuuksien aikaa...
  13. J

tää<on kyl niin legendaarinen ja mainio :D

http://www.youtube.com/watch?v=LO3y8vdm61I
  14. J

Mihin voi lahjoittaa pehmolelut?

mie voisin huolia....
  15. J

RV pinoa!

19+3
  16. J

Millä viikolla olet raskaana ja

17+3 Odotan innolla ultraa, että saa tietää kumpi tulee
  17. J

Rv-pinoa maanantaille! Ja fiiliksiä!

17+3 Olo on kuin ei raskaana oliskaan. Ei mitään mielitekoja, ihme kyl... Omat normi housutkin vielä mahtuu jalkaan, painoa tullu n. 3kg. Muissa raskauksissa näkyny jo ihan kunnolla tässä vaiheessa.
  18. J

ajan kulua........

Minä 30v Poika 10v Poika 8v Poika 5v
  19. J

syökö lapsesi jotain sellaista mitä et itse ikimaailmassa siedä suussasi?

Silliä, homejuustoa, suolakurkkua ja valkosuklaata :x
  20. J

nivustyrästä

Meillä oli tuolla keskimmäisellä pojalla nivustyrä, joka leikattiin vähän alta vuoden ikäisenä siltä pois. Se patti tuli "esiin" aina kun poika itki. Oli noin kananmunan kokoinen parhaimmillaan, käytettiin lääkärissä, josta saimme ohjeet painella se tyrä takaisin, kun pullahtaa ja sitten jos ei...

Yhteistyössä