Rv-pino keskiviikolle! Mikä vointi?

Nanna28
25+3
tänä aamuna vointi on kyl niin hehkee,ett ei oo rajaa. Oisko jollain hyviä neuvoja silmäpusseihin.. :D yheksän jälkeen on lääkärineuvola,sit ollaan taas hiukka viisaampia. Iltasin on kauhee jumppa menossa masussa ja yöllä niitä kuuluisia suonenvetoja sillon tällön

vieras
Mä olen kai rv 29 ja olin viime viikon oksennustaudissa + ripulissa.... Ripuloin sitten niin paljon että sain mojovat pukamat ja nyt on sit tosi kipeä istua vaikka olen niitä lääkinnyt.
Lisäksi aamupahoinvointi jatkuu yhä! Ja seksiä ollut luoja ties milloin viimeksi.... Ei ikinä enää!!! Tää on taatusti meidän viimeinen vauva :/

kumikameli
RV 34+2, kohta lähden neuvolaan tarkistukseen, pelkään mitä täti tuumaa painosta, se nousee, nousee, nousee... ei ole jaksanut liikkua paljoa niin siitä se johtuu.
Väsyttää tuskaisesti. Mies lähti parin päivän työmatkalle ja mä olen ihan :( :(
puuh... aika on kyllä mennyt onneksi suht nopeasti, saisi nää viimeiset viikotkin mennä...

lili
12+3, oksettaa, oksettaa ja oksettaa. Huoli vauvan voinnista, koska edellinen raskaus päättyi keskenmenoon. Maanantaina ultrassa kaikki oli hyvin, mutta en vielä uskalla iloita.

Yhteistyössä