hömelö kyseleepi
Miten sinne saa keskusteluihin sen puolikuun, ettei ole paikalla, mutta on kuitenkin rekkautunut sisään?
No miten se sitten tulee?Alkuperäinen kirjoittaja eipä:Ei sitä saa tse muutettua
Anteeksi! En tiennyt, vannon sen! :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Hömelö78:Kuka uskaltaa käyttää mun nimimerkkiä |O .
No, ei vaan, siitä vaan eipä tuo mitään haittaa
nou hätä! :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Anteeksi! En tiennyt, vannon sen! :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Hömelö78:Kuka uskaltaa käyttää mun nimimerkkiä |O .
No, ei vaan, siitä vaan eipä tuo mitään haittaa
Silloin ei myöskään näe muita paikalla olijoita. Vähän hölmöä.Alkuperäinen kirjoittaja Hömelö78:mut mitä tohon vastaukseen tulee, niin en saa ainakaan itelleni kun sen punasen palleron sieltä, missä olen poissa ja kuitenkin kirjautuneena sisälle.
eli sen saa sieltä alareunasta keskustelu kohasta, olet paikalla/poissa
totta turisetAlkuperäinen kirjoittaja ap:Silloin ei myöskään näe muita paikalla olijoita. Vähän hölmöä.Alkuperäinen kirjoittaja Hömelö78:mut mitä tohon vastaukseen tulee, niin en saa ainakaan itelleni kun sen punasen palleron sieltä, missä olen poissa ja kuitenkin kirjautuneena sisälle.
eli sen saa sieltä alareunasta keskustelu kohasta, olet paikalla/poissa
Samaa tekee mulla, että etusivu ei näy, mut sit taas profiilisivu näkyy ihan hyvin. prklAlkuperäinen kirjoittaja IamWeasel:Mä tungen tähän ketjuun kysymään, että onko tuo facebook toiminut teillä muilla normaalisti? Mulla itselläni se sivu näyttää tyhjää, ei näy niitä ilmoituksia enää ja muutenkin sekaisin tuo sivu? Välillä toimii ja nyt taas ei
Mahdoitkohan nyt vähän suotta kiskoo palot nenuun?Alkuperäinen kirjoittaja hömelö68:No varatu nimimerkki oli Hömelö78 joten hömelö kyseleepi on eri. Et voi varata kaikki höelö-sanaan liittyviä nimimerkkejä. Sitäpaitsi luulitko että kaikki muistavat tuon nimimerkin, en minä ainakaan.
ku ei osaa Englantii...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Se puolikuu on just niin, että et ole aktiivisesti paikalla, eli et ole koskenut siihen sivuun, jos chattailet niin pallura on vihreä.
Siellä on kyllä ohjeita, jos viitsii lukea/etsiä=)