TAAAAAS naamakirjasta:

• Viestiketjun aloittaja hömelö kyseleepi
  • Ensimmäinen viesti
joo
Puolikuu tulee kun avaat jonkun sovelluksen, näin olen ymmärtänyt..
Punaiseksi pallon saat kun meet painamaan sitä vihreää palloa, avautuu ikkuna jossa lukee: olet paikalla, siirry pois..

ap
Alkuperäinen kirjoittaja Hömelö78:
mut mitä tohon vastaukseen tulee, niin en saa ainakaan itelleni kun sen punasen palleron sieltä, missä olen poissa ja kuitenkin kirjautuneena sisälle.
eli sen saa sieltä alareunasta keskustelu kohasta, olet paikalla/poissa
Silloin ei myöskään näe muita paikalla olijoita. Vähän hölmöä.

Mä tungen tähän ketjuun kysymään, että onko tuo facebook toiminut teillä muilla normaalisti? Mulla itselläni se sivu näyttää tyhjää, ei näy niitä ilmoituksia enää ja muutenkin sekaisin tuo sivu? Välillä toimii ja nyt taas ei

minä vaan
Alkuperäinen kirjoittaja IamWeasel:
Mä tungen tähän ketjuun kysymään, että onko tuo facebook toiminut teillä muilla normaalisti? Mulla itselläni se sivu näyttää tyhjää, ei näy niitä ilmoituksia enää ja muutenkin sekaisin tuo sivu? Välillä toimii ja nyt taas ei
Samaa tekee mulla, että etusivu ei näy, mut sit taas profiilisivu näkyy ihan hyvin. prkl

hömelö68
No varatu nimimerkki oli Hömelö78 joten hömelö kyseleepi on eri. Et voi varata kaikki höelö-sanaan liittyviä nimimerkkejä. Sitäpaitsi luulitko että kaikki muistavat tuon nimimerkin, en minä ainakaan.

jep,
se puolikuu tulee kun et ole aktiivisesti paikalla ollut hetkeen vaikka facebookkisi auki, sitä et siis itse saa laitettua... Joutilas-> muualla... ja face tosissaan ollu sekaisin, mulla ne puuttuvat yläreunan kentät välillä löytyy ihan sivun alhaalta.

vieras
Se puolikuu on just niin, että et ole aktiivisesti paikalla, eli et ole koskenut siihen sivuun, jos chattailet niin pallura on vihreä.
Siellä on kyllä ohjeita, jos viitsii lukea/etsiä=)

Alkuperäinen kirjoittaja hömelö68:
No varatu nimimerkki oli Hömelö78 joten hömelö kyseleepi on eri. Et voi varata kaikki höelö-sanaan liittyviä nimimerkkejä. Sitäpaitsi luulitko että kaikki muistavat tuon nimimerkin, en minä ainakaan.
Mahdoitkohan nyt vähän suotta kiskoo palot nenuun? :eek:

heh
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Se puolikuu on just niin, että et ole aktiivisesti paikalla, eli et ole koskenut siihen sivuun, jos chattailet niin pallura on vihreä.
Siellä on kyllä ohjeita, jos viitsii lukea/etsiä=)
ku ei osaa Englantii... :)

Yhteistyössä