Hakutulokset

  1. M

    Loppupuoliskon masukuvat2. rv.21 eteenpäin

    Myy rv 39+6 ja tästä poikamahasta syntyi seuraavana päivänä tyttö <3
  2. M

    <3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 Marraskuussa MEIDÄN KUU <3 <3

    Pirpana: Meillä todettiin rv 33 et vauva on pt, rv 36+4 tehtiin ulkokäännös.. 15 min lääkäri yritti vauvaa kääntää ja kun irrotti kädet mahalta niin hän päätti itse kääntyä :) nyt on pysynyt rt ja toivottavasti pysyy loppuun asti.. Jos on paljon lapsivettä niin on mahdollista et kääntyy itestään...
  3. M

    <3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 Marraskuussa MEIDÄN KUU <3 <3

    Plussattu: Onko vauvaa koitettu kääntää ulkoisesti? Myy rv 38+3
  4. M

    <3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 SYYSKUUSSA <3 <3

    Minna Laita Bianalle yksäri sun facebook profiilin linkki ni lisäilee sut ryhmään :) Myy rv 29+4
  5. M

    <3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 ELOKUUSSA <3 <3

    Helmi Meiänkin piti hakea virosta vaunut kun kysyin hintaa niin twin nitrot makso 525 € ja siit se -10 % ni hinta olis ollu 475 €, otin alkuviikosta yhteyttä beebikeskukseen ja kysyin että onko heillä yhtä väriä vielä ja hinta on se mitä on ilmoitettu niin vastaus oli että sitä väriä ei enää ole...
  6. M

    <3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 ELOKUUSSA <3 <3

    Jos mä oon ymmärtäny oikeen ni et saa salaisen ryhmän tehtyä ni tekijän täytyy olla kaikkien lisättävien kaveri..
  7. M

    <3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 ELOKUUSSA <3 <3

    Kannatan myös facea! Siel tulee päivisin roikuttua aika paljon :)
  8. M

    <3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 ELOKUUSSA <3 <3

    Lävistyksistä Mä otin esikoisen odotukses napakorun pois vkol 20 ja laitoin kerran kuus korun läpi reiästä ja hyvin pysyi auki :) täs raskaudes oon tehny samoin.. Kikatus Sä kun tunnut lävistyksist tietävän ni tiiäkkö tissien välii tulevast lävistyksest jotai? Paraneeko nopeesti? Kasvaako...
  9. M

    Odottajat Turku + lähialueet!

    Onnea Epalle!! :) Turkulainen Myy marraskuisista rv 26+1
  10. M

    <3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 ELOKUUSSA <3 <3

    Heips! Ekassa lääkärineuvolassa käyty rv 25+4 Hb oli 116 eli saa ottaa 2 rautatablettii päiväs ku 1 ei oo auttanu Verenpaineet oli 104/60 Pissa puhdas Sf-mitta 26 cm Saikkaria sain ä.loman alkuun asti ja tänään tuli kutsu TYKSin fysiatrian poliklinikalle joka on 30.8, toivottavasti siellä...
  11. M

    <3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 HEINÄKUUSSA <3 <3

    Helmi* Minä sitä vaunujen hakua virosta vinkkasin :) millaiset emmaljugat ostatte ja millainen hintaero oli Suomen hintoihin verrattuna? Myy rv 25+1
  12. M

    <3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 HEINÄKUUSSA <3 <3

    Jyllanti Tässä on linkki mihin voit laittaa sf-mitan ni näät miten käyrä menee :) http://www.tekay.fi/chart/sf.php Myy rv 24+6
  13. M

    <3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 HEINÄKUUSSA <3 <3

    Gallup: Mä olen ollu rv 14 alkaen sairaslomalla kun selkä ja lonkat ei kestä. Istuminen tekee kipeää ja vasen jalka puutuu.. Sama oli esikoisen raskaudessa ja nyt tulimme lääkärin kanssa siihen tulokseen että lonkkia/selkää ruvetaan tutkimaan kun vauva on syntynyt.. Mulla ollu 15 vuotiaasta...
  14. M

    <3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 HEINÄKUUSSA <3 <3

    Tiukutukselle halaus! <3
  15. M

    <3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 HEINÄKUUSSA <3 <3

    Vaunuista: Te ketkä olette ajatelleet emmaljungan vaunuja niin suosittelen kysymään virosta mitä sielä maksaa kyseiset vaunut, esim beebikeskuksesta. Olemme ajatelleet ostaa twin nitrot ja täällä lastentarvikkeessa oli tarjouksessa 649 € + jalkapeite siihen päälle. Kysyin kyseisien vaunujen...
  16. M

    <3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 HEINÄKUUSSA <3 <3

    Sannuska80 Me käytiin esikoisen odotuksessa 4d-ultrassa ja pettymys tuo toisaalta oli kun istukka oli edessä niin kunnon kuvia vauvasta ei saatu :( mutta kokemuksena hieno :) Myy rv 22+2
  17. M

    <3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 HEINÄKUUSSA <3 <3

    Nykyään liberokerhos ei tartte lähetellä enää mittää postitse vaan netissä saa rekisteröidä koodin liberon sivuilla.. Jos oon ymmärtänyt oikeen niin pisteitä voi kerätä 1,5 vuotiaaseen asti ja jos on toinen lapsi tulossa niin pisteet siirtyy uudelle vauvalle.. Myy 20+5
  18. M

    Masukuvia alkupuoliskolta eli raskausviikkoon 20+ asti

    Myy rv 20+0, sukupuoliveikkauksia otetaan vastaan :)
  19. M

    <3 <3 MARRASKUUN massukat KESÄKUUSSA 2011 <3 <3

    Rakenneultrassa käyty! Baby vastasi viikkoja ja painoa pienellä oli 344 g <3 sukupuoli jäi arvotukseks kun mies ei halua tietää :/ Myy 20+1
  20. M

    <3 <3 MARRASKUUN massukat KESÄKUUSSA 2011 <3 <3

    Naivelle onnea ja tarrasukkia matkaan <3 Hyvää juhannusta kaikille! Myy 19+5

Yhteistyössä