Hakutulokset

  1. A

    Hormonimyrkkyä vaatteissa

    Mitähän vielä. Riittää kun laatu on paskaa. Hennesin vaatteet ei kestä mitään. Sitten vielä myrkyt kaupanpäälle. Huhhuh. Ihmisille syötetään ihan mitä vaan kuhan näyttää hyvältä, ja vaatteetkin tehään ties mistä kuhan näyttää hyvältä. Alan kyllä boikotoimaan noita firmoja.
  2. A

    Onko teistä oikein jos mies

    Ei olisi! Ollaan sovittu että koska kumpikaan ei olla käyty ulkomailla, ensimmäinen reissu tehdään yhdessä. Mutta mikäs olisin esteleen jos noin haluaisi tehdä.
  3. A

    Onko seksikäs mekko?

    No ei kyllä minun mielestä. Tai ainakin olen nähnyt paljon seksikkäämpiäkin.
  4. A

    Elämä kevyemmäksi

    Voisin kanssa tulla kerhoileen :)
  5. A

    Onkohan Ideaparkissa kuuma?

    Juuri sieltä tultiin kun lähdettiin kans hellettä pakoon mutta kuuma siellä oli |O Jossain liikkeissä ihan tukahduttavaa.
  6. A

    Mun lapsi on ärsyttävä ja takertuva kaveri

    No ei 4v oikeen osaa olla vielä kaveri. Toki leikkii muiden kanssa jo, mutta se on eriasia. Taitaa tarvita vanhempiensa seuraa. Niille tuonikäisen kuuluu vinkua ja valittaa ja sitten hetkittäin leikkiä muiden kanssa.
  7. A

    Voi jeesus,kauan nämä tupakan vieroitusoireet kestää?

    No ei enää montaa päivää niin varmasti jo helpottaa. Sitten kun se nikotiini on lähtenyt kokonaan pois. Sehän lähtee parin vuorokauden päästä, ja silloin luonnollisesti oireetkin sen mukaiset koska lisää olisi saatava. Mutta usko pois kohta helpottaa. Vaatii sisua ja sitähän sinulta löytyy :)...
  8. A

    Onkos kellään mitään Victoria ja Daniel-häätuotteita?

    Se suklaarasia oli, mutta söin ne tietysti eilen samalla kun häitä katselin :)
  9. A

    Huom te joilla lapsia ja monivuorotyö!!!

    Mies teki neljä aamua, vapaa, neljä iltaa, vapaa, neljä yötä, kuusi vapaata ja itse tein vuoroviikoin aamua ja iltaa. Ainut positiivinen puoli oli että lapset oli vain noin 9päivää hoidossa ja nekin vajaita päiviä. Muuten olikin raskasta kun ei miehen kanssa saatu olla vapailla yhtäaikaa ja mies...
  10. A

    Seksiä kuukautisten aikaan?

    Nyt kun syön Qlaira-pillereitä on niin niukat menkat että ei haittaa. Mutta ennen pillereitä ei kyllä parina ekana päivänä kyllä voinu kuvitellakkaan.
  11. A

    Leffailta miulla tiedossa =) Mitäs muilla?

    Mies lähti viikonlopuksi telttailemaan, ja me muksujen kanssa syödään kohta kun uunista tulee mustikkapiirakkaa. Sit kun lapset menee nukkuun katselen telkkaria. Ei taida olla mitään nameja. Hääsuklaita on, mutta ne on vasta huomiseks :)
  12. A

    Onko teijän tyttäret hulluna Hello Kittyyn?

    On tuo tyttö 3v ollut jo vuoden. Tosin jonkinasteista kiinnostusta alkaa oleen muihinkin juttuihin esim. petseihin. Vaatteita on aika paljon hello kittya, figuureita, juuri tänään sai yhden lisää, muki, rattaat, pussilakanasetti, käsilaukku sekä jotain tilpehööriä viä.
  13. A

    Kuinka kauan olitte olleet miehenne kanssa yhdessä ennen kuin ensimmäinen lapsi syntyi?

    Itse en voi puhua kuin omasta kokemuksesta. En tuntenutkaan. Olin vaan tapaillut miehiä joista ei isäksi olisi. Tämän miehen kohdalla oli tuntemukset aivan erilaiset jo ensitapaamisesta. Eikä ne ole mihinkään muuttuneet. Hyvä isä ja aviomies. 6v oltu yhdessä ja nyt tunnen jo edes vähän :)
  14. A

    Kuinka kauan olitte olleet miehenne kanssa yhdessä ennen kuin ensimmäinen lapsi syntyi?

    Heinäkuussa 04 alettiin seurustelemaan ja Kesäkuussa 05 syntyi poika. Eli 11kk sitten niin :)
  15. A

    Mitäs teillä tänään lapsilla välipalana? :)

    Vaahtokarkkimuffinssit.
  16. A

    Hyvää :P (Perjantain mitä lasissa/mukissa/kipossa/kulhossa/ämpärissä...)

    Join kaksi valkovenäläistä. Aiemmin söin pitsaa ja voi olla että viä palan syön myöhemmin :)
  17. A

    hempeitä ihania itkubiisejä =(

    En tiä onko itkubiisi, mutta ihana ainakin http://www.youtube.com/watch?v=LdnAbtIF3YM&feature=related
  18. A

    Saanhan mä hehkuttaa, saanhan? Teille muillehan tää on ihan turha.. :D

    Nyt onkin hyvä lähteä kun täällä kotosuomessa hieman koleaa. Hauskaa reissua :)
  19. A

    suklaahimo

    Tähän tummaan suklaaseen on himo. On ihan taivaallisen hyvää :p http://www.camillebloch.ch/en/chocolate/mousse/mousse_chocolat_noir

Yhteistyössä