Onko teijän tyttäret hulluna Hello Kittyyn?

  • Viestiketjun aloittaja HK
  • Ensimmäinen viesti
Joo 5v ja 2v tytöt tykkää hello kittystä. Nyt alkaa kyllä olemaan innostus hieman lasku suunnassa. Prinsessat on ollut kanssa koko ajan hitti juttu.

Meiltä löytyy hello kitty pussilakanat,parit korvikset,pyyhe,vaatteita,leluja,pantaa,ponnaria,saippuaa,vk-takit on kummallakin hello kittyä,tarroja,kiilltokuvia,lippikset,sandaalit,vyö,

noi tuli äkkiseltään mieleen.
 
On tuo tyttö 3v ollut jo vuoden. Tosin jonkinasteista kiinnostusta alkaa oleen muihinkin juttuihin esim. petseihin. Vaatteita on aika paljon hello kittya, figuureita, juuri tänään sai yhden lisää, muki, rattaat, pussilakanasetti, käsilaukku sekä jotain tilpehööriä viä.
 
vieras
No mä olen tarkoituksellä vältellyt hello kittyä ja prinsessoja yms. Reilu 2v tyttö ei onneks ymmärrä vielä niitten päälle, sen mielestä paidassa vaikka leijona on yhtä ihana kun vähän ensin itse ihastelen sitä. Ei kiinnosta pukea lasta samoihin vaatteisiin mikä joka toisella vastaantulijalla on...
 
neitonen
Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:
Oikeestaan kaikki missä ko. kissan kuva on niin pitäis tytön mielestä saada
kaverin pikkusisko on just samanlainen. Kun pääsiäisenä (en tiedä miksi) ostin Hello Kitty suklaamunan, sain ylläriksi mini hello kityn sitten 7 vuotialle neidolle, niin hän näytti niin iloiselta kuin olisin antanut hänelle 50 000e lahjakortin lelukauppaan :)
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja HK:
Ja miksei pojatkin (?) mitä Hello Kitty "roinaa" teiltä löytyy?


Terveisin yhden Hello Kitty hurahtaneen äiti :)
Tietääkö ne edes mikä hello kitty on?
niinpä :D ajattelin vaan jos löytyy...

Meillä tyttö nukkuu hellokitty pussilakanoissa, aamuisin herättää hello kitty kello, leikitään hello kitty keittiösetillä ja hello kitty astiastolla, lisäksi lelulaatikoista löytyy hello kitty aiheiset pelikortit, eläinkauppa, pehmoleluja, pari palapeliä, sellainen "pomppupallo", lisäksi itse tehtyä nukkekotia asuttaa monet pikkuruiset hello kittyt, , vaatekaapista löytyy tällä kissalla koristettuja paitoja, housuja, hame, sukkia, alushousuja, huppari, sadesäällä puetaan hello kitty kumisaappaat ja sadetakki, aurinkoisella säällä laitetaan päähän hello kitty lippis ja aurikolasit, juhliin pukeudutaan jompaan kumpaan hello kitty juhlamekkoon ja saatetaan jopa suihkaista hieman hello kitty "hajuvettä", hiukset koristellaan hello kitty pannalla, pinneilla tai ponnareilla, nyt pihalla ollaan uiskenteltu pienessä hello kitty uima-altaassa tai leivotaan kakkuja hello kitty hiekkaleluilla ja itaisin kylvetään hello kitty kylpyvaahto kylvyssä :)
Huh...olikohan siinä kaikki, taitaapi kyllä äitikin hieman hello kittystä tykätä ;)
 

Yhteistyössä