Leffailta miulla tiedossa =) Mitäs muilla?

Mie niin kävin kaupasta hakemassa tortilla-aineksia ja piti illaksi tehdä tortilloja. Mies soitti töistä, et ku mie oon lähdössä huomenna viihteelle tyttöjen kans, et jos hän lähtis tänään. No mikäs siinä. mie teen ison kasan tortilloja itselleni ja kun saan pojun nukkumaan ja elikoille iltaruuat vietyä, ni linnoittaudun sohvan pohjalle Johnny Deppin leffan kanssa :p Mukava ilta siis tiedossa :D
 
=)
Sauna, grillimakkaraa ja Provinssin kuuntelua puoliväkisin. Provinssi ei kuulu jos sulkee ovet ja ikkunat ja huudattaa telkkaria. Mutta mielummin kuunnellaan. Onhan siellä Tähkäkin tänään. Sunnuntaina voi jo Rammstain alkaa tökkiä.
 
kioto
Alkuperäinen kirjoittaja Senni Tonnika:
Mie niin kävin kaupasta hakemassa tortilla-aineksia ja piti illaksi tehdä tortilloja. Mies soitti töistä, et ku mie oon lähdössä huomenna viihteelle tyttöjen kans, et jos hän lähtis tänään. No mikäs siinä. mie teen ison kasan tortilloja itselleni ja kun saan pojun nukkumaan ja elikoille iltaruuat vietyä, ni linnoittaudun sohvan pohjalle Johnny Deppin leffan kanssa :p Mukava ilta siis tiedossa :D
Mikä Deppin leffa?
Nam, mikä mies
 
vieras
Syödään kananrintafileitä, salaattia ja varmaan jotai roasted potatoes -tyylistä lisuketta :) Katellaan illan futismatsi, ehkä syödään vähän sipsii ja karkkii, juodaan vähän kokista. Matsin jälkeen katon vielä ton 27 dresses, jonka laitan nauhalle jos jaksan enää valvoa. Rauhallinen ilta toivottavasti edessä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:
Meillä ei tälle illalle mitään ihmeitä..mut kiinnostais kans minkä leffan meinasit Senni Tonnika kattoa:)
En viel tiiä...pitkästä aikaa vois katsoa pirates-leffoja... ne kun ollu tuolla kaapin perällä visusti piilossa, ettei kukaan niitä lainaa... ja on tullu noita muita katsottua välillä. Cry baby ois kans hyvä vaihtoehto :p
 
...
Täällä kans leffailta. Olis tarkotus kattoo Saw VI. Eväänä on irtokarkkia, suklaata, punaviiniä ja vodkaa;)

Tarkotus oli lähtee huomenna viihteelle, mut todettiin, ett koko vkl kestävä "koti-ilta" tuntuu tällä hetkellä paremmalta:)
 
jurristi harmaana
Mä olen koko viikonlopun 3-vuotiaan kuopuksemme kanssa kaksin kotona. Mies ja vanhemmat pojat lähtivät juuri anoppilaan ja sieltä sit huomenna Jukolan viestiin.

Illan ohjelmassa meillä on tänään leffan katsomista: Rölli ja metsänhenki. Kuopuksen vakiosuosikki onkin jo tullut katsottua :D --> http://www.youtube.com/watch?v=6puH3LxaJNg
 
Mies lähti viikonlopuksi telttailemaan, ja me muksujen kanssa syödään kohta kun uunista tulee mustikkapiirakkaa. Sit kun lapset menee nukkuun katselen telkkaria. Ei taida olla mitään nameja. Hääsuklaita on, mutta ne on vasta huomiseks :)
 

Yhteistyössä