Hakutulokset

  1. A

    onks muita joiden lapsoset ei ole kertaakaan elämänsä aikana käyneet vielä parturissa??

    Tyttö 3v ei ole käynyt koskaan itse olen latvoja tasoittanut. Poika 5v käy kun niin paksu tukka etten osaa leikata nätisti.
  2. A

    lastenpsykologien nimiä please

    Jari Sinkkonen on lastenpsykiatri, ja meidän perheen nettisivuilla ainakin vastailee ja taitaa olla lehdessäkin. Luen juuri hänen kirjaansa lapsen kanssa ja vaikuttaa hyvältä.
  3. A

    Kuinka usein kerrotte rakastavanne toisianne puolison kanssa

    Silloin kun siltä tuntuu että se tarvii sanoa. Voi mennä kuukausiakin ettei sanota. Kummatkin tykätään että ei haluta kuluttaa sitä, kun kuitenkin sen voi osoittaa arkielämässä muullakin tapaa.
  4. A

    Pesetkö paljon pyykkiä "turhaan"?

    Pesen! Tytöllä 3v on vimmattu vaatteidenvaihtotarve. Pisarakin vettä niin paita vaihtoon tai muutenvaan haluaa vaihtaa. Niitä hetken päällä olleita sitten löytyy jostain nurkista ja pesuunhan ne menee.
  5. A

    Saksasta tai muualta turvaistuimia tilanneet!!

    Me tilattiin ja ihan hyvässä kunnossa tuli kotiovelle asti. Sai vielä karkkia kaupanpäälle :)
  6. A

    Kertokaa mulle oikeesti SAVUTTOMUUDEN ihanuudesta

    Ei haise enää pahalta. On se kauhea haju hiuksissa. Silloin kun poltti sitä ei huomannut, mutta nyt jos seisoo tupakoitsijan vieressä se haju tarttuu ja haisee pahalta. Mutta tärkeintä on mikä vaikutus sillä on terveyteen! Niin ja mun alati vuotava nenä ei vuoda ja maha voi paremmin.
  7. A

    mitä miehesi sanoo sinulle kun alatte nukkumaan?

    Tuo tokaisee hyvää yötä kulta :)
  8. A

    Mä en enää jaksa.

    Mikä hätänä? :hug:

Yhteistyössä