mitä miehesi sanoo sinulle kun alatte nukkumaan?

  • Viestiketjun aloittaja meillä näin
  • Ensimmäinen viesti
Alatte nukkumaan? Mä enmuista milloin viimeeksi oltaisiin alettu nukkumaan yht'aikaa tai edes milloin itse olisin alkanut nukkumaan. Mä vaan yksinkertaisesti nukahdan..., joten emme illalla sano mitään nukkumiseen viittaavaa tai muutakaan.
 
metsänpeitto
Yleensä se varmaan sanoo ihan viimeiksesi "Hei, nyt ihan oikeasti, lopeta miettiminen ja koita rentoutua nukkumaan". Tai joskus se varmaan sanoo sen ensin, ja sitten vasta kauniita unia kulta.
 
vieras
Vielä pari kuukautta sitten:

"Hyvää yötä, kauniita unia ja oman kullan kuvia. Minä rakastan sinua."

Nyt:




Miksi ei voi sanoa edes hyvää yötä? Ei me tukkanuottasillakaan olla!
 
Äiti
Meidän hyvänyöntoivotukset menee jotensakin näin joka ilta

Mies - Hyvää yötä rakas
Minä - Hyvää yötä
Mies - Kauniita unia
Minä - Oman kullan kuvia
Mies - Nuku hyvin
Minä - Kuin myös
Mies - Rakastan sinua
Minä - Minäkin sinua

:D :heart:
 
Jos suurimmalla osalla on tällaisia rakkaudentunnustuksia ja muistuksia iltaisin, niin minäkin alan vaatimaan omaani. Tänä iltana aion sanoa normaalin "Rapsuta mun selkää" sijaan, "Kerro, että rakastat mua ja sitten rapsuta mun selkää!"

Meneeköhän läpi. Vai pitäisiköhän minunkin heittäytyä vähän siirappisemmaksi siipan kanssa?

Testi-ilta numero 1: Parkula kokeilee siirappista lähestymistä :xmas:
 
:)
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Parkula:
Jos suurimmalla osalla on tällaisia rakkaudentunnustuksia ja muistuksia iltaisin, niin minäkin alan vaatimaan omaani. Tänä iltana aion sanoa normaalin "Rapsuta mun selkää" sijaan, "Kerro, että rakastat mua ja sitten rapsuta mun selkää!"

Meneeköhän läpi. Vai pitäisiköhän minunkin heittäytyä vähän siirappisemmaksi siipan kanssa?

Testi-ilta numero 1: Parkula kokeilee siirappista lähestymistä :xmas:
:D pitäsköhän itsekkin kokeilla moista...
 

Yhteistyössä