onks muita joiden lapsoset ei ole kertaakaan elämänsä aikana käyneet vielä parturissa??

  • Viestiketjun aloittaja yks äitee
  • Ensimmäinen viesti
Äiti
Meidän 5½ ja 2v eivät ole käyneet parturissa koskaan :)
Esikoisella on luonnonkihara ( korkkiruuvi ) tukka ja tarpeen vaatiessa olen etutukkaa leikannut ( nyt tosin kasvatettu pitkä etutukka ) pienempänä ja takaa latvoista nippaissut.
Kuopuksella taipuisa mutta ei niin kihara tukka ja häneltä olen pari kertaa etutukkaa leikannut. Muuten on saanut kasvaa pitkäksi.
Molemmat ovat tyttöjä.

Nyt olen alkanut miettiä että esikoisen voisi viedä parturiin ihan jo sen vuoksi että kaikkea mahdollista on kokeiltu siihen että saataisiin tuo luonnonkiharuus jotenkin pysymään aisoissa eikä mikään oikein tunnu tehoavan.
Jos kampaajalta saisi sitten kunnon vinkkejä tai sellaisen leikkauksen hiuksiin että kiharoita on helpompi hallita :)
 
Juuri ajettiin kuopuksen tukka koneella kun alkoi olla aikamoiset kutrit! Poika kyllä vasta 1v.4kk, enkä usko että jaksaisi parturin penkissä istuakaan... Myöskään esikoinen 2v.10kk ei ole vielä kampaajalla käynyt. Kotona olen otsista lyhentänyt, ettei ihan silmillä ole. En kyllä ole kovin hyvä tuossa lyhentämisessä ja neiti on huono pysymään paikallaan, joten lopputulos on aina melko mielenkiintoinen... :xmas: Noilla kasvaa tuo tukka kuitenkin niin nopeasti että saisi siellä parturissa/kampaajalla juosta sitten koko ajan jos sille tielle lähtisi! Toistaiseksi mennään näin. B)
 
vieras
itse osaan leikkaa lasteni hiukset hyvin ja leikkaankin ja tasoitan monta kertaa vuodessa, mutta silti he käyvät 2-4x vuodessa parturissa, koska haluan, että ovat siistejä. En ymmärrä tuollaisissa asioissa säästelyä. Ostattekko kaupastakin vaan kalapuikkoja ja lenkkiä?
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
itse osaan leikkaa lasteni hiukset hyvin ja leikkaankin ja tasoitan monta kertaa vuodessa, mutta silti he käyvät 2-4x vuodessa parturissa, koska haluan, että ovat siistejä. En ymmärrä tuollaisissa asioissa säästelyä. Ostattekko kaupastakin vaan kalapuikkoja ja lenkkiä?
Ei tämä nyt varsinaista säästämistäkään ole. Siistin näköisiä lapseni ovat. Äitini leikkasi minun hiukseni pitkälti teini-ikään asti, samoin anoppini poikiensa hiukset, joten kai tämä on tavallaan "sukuperinne".

En mielelläni käy itse kampaajalla, tästä syystä en ehkä lapsianikaan sitten sinne vie. Käyn kampaajalla pari kertaa vuodessa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
itse osaan leikkaa lasteni hiukset hyvin ja leikkaankin ja tasoitan monta kertaa vuodessa, mutta silti he käyvät 2-4x vuodessa parturissa, koska haluan, että ovat siistejä. En ymmärrä tuollaisissa asioissa säästelyä. Ostattekko kaupastakin vaan kalapuikkoja ja lenkkiä?
:LOL: Meillä syödään yleensä kunnon ruokaa, ei pelkkiä kalapuikkoja ja makkaraa. No mut mä tykkään leikata lasten hiukset, ei niitten tarvi olla kampaajan leikkaamat. Välillä onnistunut pojankin tukka niin hyvin että mun kampaajasisko luuli et on käyty kampaajalla.
 
ä
Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
itse osaan leikkaa lasteni hiukset hyvin ja leikkaankin ja tasoitan monta kertaa vuodessa, mutta silti he käyvät 2-4x vuodessa parturissa, koska haluan, että ovat siistejä. En ymmärrä tuollaisissa asioissa säästelyä. Ostattekko kaupastakin vaan kalapuikkoja ja lenkkiä?
:LOL: Meillä syödään yleensä kunnon ruokaa, ei pelkkiä kalapuikkoja ja makkaraa. No mut mä tykkään leikata lasten hiukset, ei niitten tarvi olla kampaajan leikkaamat. Välillä onnistunut pojankin tukka niin hyvin että mun kampaajasisko luuli et on käyty kampaajalla.
Miksi täti ei leikkaa siskonsa lapsien tukkaa?? Outoa!
 

Yhteistyössä