Hakutulokset

  1. F

    Mitä ekassa neuvolassa tehdään?

    Mulla eka neuvola viikoilla 9+5 ja ilmeisesti ne kuuntelee siellä ainakin sydänäänet? Mitä muuta siellä tehdään?
  2. F

    Kummallista..

    Emme yritä mieheni kanssa lasta, mutta nyt on ehkä sattunut jotain omituista :saint: Voikohan tää olla sitä mitä luulen.. Nyt siis kp 22/28 - Eilen nänneissä tuntu niinkuin joku hinkkaisi niitä santapaperilla - Rinnat arkoina - IStuessa välillä tuntuu niinkuin istuisi tennispallon päällä...
  3. F

    Minkälaisessa asunnossa

    asuitte silloin, kun esikoinen syntyi? Onko kokemuksia kerrostalokaksiossa asumisesta? Olis kiva tietää vähän kokemuksia eteenkin nuorilta äideiltä :flower:
  4. F

    Miten saitte miehenne..

    .. lasten hankintaa. Onko ollu jotain suostuttelukeinoja vai onko mies ollut se innokkaampi osapuoli :laugh: Mitä miehenne on sanonut siitä, kun ei enää pääsekään menemään niinkuin ennen yms. Pitäs vähän suostutella tuota miehenkörilästä :D
  5. F

    yliopisto-opinnot ja lapsi

    Moi! Onkos kellään ollut tilannetta, että itse opiskelee kokopäiväisesti yliopistossa, mies on töissä ja yhtäkkiä huomaa olevansa raskaana? Miten korkeakouluopinnot ja lapsen hoitaminen onnistuu? Varmaan raskasta välillä, muttei mahdotota? Mietityttää, kun itsellä todennäiköisesti tällainen...
  6. F

    jazz pilleri

    Onko kellään kokemuksia jazz pillereistä? Sivuvaikutuksia yms? Mun pitäs aloittaa ne huomenna. Toivottavasti ovat hyvät, koska monista tullut ikäviä sivuvaikutuksia.
  7. F

    Sharm el sheikin vesipuisto

    Luin jostakin, että Sharmissa on vesipuisto. Onko kellään kokemuksia??
  8. F

    Sharm el sheikh

    Olemme mieheni kanssa lähdössä kahdestaan joulukuussa egyptiin sharm el sheikhiin. Onko kellään kokemuksia? Eteenkin sää ja turvallisuus sekä kaupankäynti basaareissa mietityttää. Olisi mahtava kun kerranki pääsee kahdestaan rakkauslomalle, että kaikki menis nappiin :heart: Yleisiä hyviä...
  9. F

    Ehkäisylaastari

    Voisko joku laastarin käyttäjä nyt vähän kertoa hinnasta ja laadusta. Ajattelin koittaa sitä, mutta arveluttaa, että pysyykö se kiinni jos käy esim. uimassa?

Yhteistyössä