Hakutulokset

  1. M

    Nimen keksimiseen jeesiä?

    Lisäkyssäri väliin: mitäs tykkäätte vai tykkäättekö ollenkaan Jami-nimestä? Entäs Rasmus? Kärppänä heinälatoon: mikähän siinä onkin et pojalle tuntuu olevan niin paljon vaikeempi keksiä nimeä, hmh.. :headwall:
  2. M

    Nimen keksimiseen jeesiä?

    Vie: hyvä ehdotus, mutta mun papan etunimi on Simo ;)
  3. M

    Mitä mieltä ootte nimestä Riia Matilda?

    Riia ihan kiva nimi, Matilda tosi ihana nimi =)
  4. M

    Nimen keksimiseen jeesiä?

    Vaaveroa odotellaan, Samulle pikkusisarusta. Nimiä täällä pohdiskelen ja olisi hauska kuulla, mistä nimistä tykkäätte - minkä etunimen valitsisitte Samun veljelle tai siskolle? Kiitti paljon kaikille innokkaille nimikonsulteille jo etukäteen!! :hug:
  5. M

    **Maalismasut 2009** syyskuussa

    Sunnuntaita! Sellaista kyselisin teiltä jotka olette jo aiemmin synnyttäneet, että mitä "tämän-jutun-on-mentävä-toisin-seuraavassa-synnytyksessä" -ajatuksia tai suunnitelmia teillä on? Tietty sinänsä vähän höpö kysymys, mulla ainakin eka synnytys meni niinkuin meni eikä tarvinnut yhtään...
  6. M

    Kun vauvan liikkeet suorastaan sattuvat ja tekevät pahaa...

    Mulla oli myös aika tuskaiset vikat raskausviikot ilman mitään sen erityisempää syytä kun esikoispoikaa odottelin, ja usein se mylläys vielä ajoittui niin että alkoi iltakymmeneltä ja kesti sinne kahteen asti ainakin.. Vauva oli siis vilkas ja liikkeet tekivät tosi häijyä. Kaksi asiaa...
  7. M

    **Maalismasut 2009** syyskuussa

    Zoe: Juu vettä kuluu, ja ihan törky kylmää sellaista (aah..) mut ei valitettavasti poista öklötystä :( Onkos teillä muilla muuten raskaus vaikuttanut mitenkään psyykkeeseen? Tai aiemmat raskaudet, miten ja menikö sit raskauden jälkeen ohi? Kiinnostais tietää kun itellä puhkes paniikkihäiriö...
  8. M

    ¨¨¨PIKKUKAKKOSTA ODOTTAVAT¨¨¨

    Kiitti tervetulleeksi toivottelijoille! :hug: Latte: Ai sullakin on öklötystä edelleen, höh. Kysyit että oliko mulla esikoisestakin pahoinvointia niin joo, ekat 12 viikkoa. Mut nyt oon viikoilla 16+1 ja aina vaan pahoinvointisuus jatkuu, inte kiva... :x Just tulin tänne ettiin et...
  9. M

    Korkea syke, onko muita?

    Meduusa: ok, kiitti tiedosta! Oonkin jo lukenut silmäni solmuun kaikkea paniikkihäiriöön ja masennuslääkkeisiin liittyvää netistä, seuraavaks voisin tosiaan tutkia mikä toi fibromyalgia on.
  10. M

    Paniikkihäiriötarinoita

    Humbe: No ei ole sullakaan kivaa ollut, mutta onneksi oot avun saanut kun joskus löytää sellaisiakin kirjoituksia et jotkut ei oo saaneet apua sen enempää lääkkeistä kuin terapiastakaan ja juuri sairastunutta se kauhistuttaa :( Mä söin Sepramia vain sen pari päivää kun psykiatri kehotti...
  11. M

    **Maalismasut 2009** syyskuussa

    Onnellista odotusta kaikille maalismasuille! Täällä kurkkailemassa uusi palstalainen, pikkukakkosen la 4.3.2009, viikkoja nyt 15+6 ja pahoinvoinnin loppumista odotetaan kuin kuuta nousevaa (halailin viimeksi posliinia tänä aamuna ja paha olo on 24/7...).
  12. M

    ¨¨¨PIKKUKAKKOSTA ODOTTAVAT¨¨¨

    Tervehdys kaikki pikkukakkosta odottavat, uusi palstalainen täällä kurkkaamassa =) Meidän pikkukakkosen la 4.3.2009, viikkoja nyt 15+6 ja yrjö lentää edelleen, pahoinvointia 24/7.. :headwall:
  13. M

    Paniikkihäiriötarinoita

    Aina huojentavaa luettavaa, että on paniikkihäiriöisiä jotka ihan oikeesti on saaneet avun siihen ja kykenevät normaalielämään.. itestä tuntuu nimittäin todella toivottomalta nyt :headwall: Mitä tuohon lääkkeettömään taisteluusi sisältyi? Terapiaa? Millaista? Mitä muuta? Entä tuo...
  14. M

    Korkea syke, onko muita?

    Mulla siis leposyke huitelee pitkin päivää yli satasessakin. Aina tuntuis olevan vähintään 90. Mitään varmaa syytä ei ole saatu selville - se voi kuulemma johtua paniikkihäiriöstä tai sitten tästä raskaudesta tai tai tai.... :/ Olo on kamala niin korkealla sykkeellä, onneksi Bisoprolol auttaa...
  15. M

    Paniikkihäiriötarinoita

    Sairastuin paniikkihäiriöön ja noin puoli vuotta on mennyt ennen kuin sain asinamukaisen diagnoosin ja paljon tuskaisia päiviä takana. Nyt olen raskaana 15+5 viikoilla ja hoitoa aloitellaan. Olen siis onnekas ja päässyt alueeni keskussairaalan psykiatriseen yksikköön asiakkaaksi missä asioin...

Yhteistyössä