Hakutulokset

  1. D

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat ***Keväällä***

    Oikeestaan ollu myös normaalia runsaampaa vuotoa.ja on kyllä kierto pidentyny.
  2. D

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat ***Keväällä***

    mulle voi laittaa kp1 :( kuulostaako toverit ihan normaalilta tämmöinen (kun nyt ihan tiiviisti tän kierron seurasin) eli aloittelin testaamisen kp 14 ohjeen mukaan ja meinas usko ja toivo jo mennä,sitte tulikin cb:n testiin hymynaama kp 21. ja sen jälkeen tuli tietysti monenmoisia...
  3. D

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat ***Keväällä***

    kovin jännittäviä aikoja elellään täällä :) ovulaatio bongattiin vihdoin ja viimein! viime perjantaina,cb:n testillä.olin jo oikeesti luovuttamassa koko tikuttelun suhteen,kierto on ihan sekasin näköjään km:n jälkeen :( joten nyt vaan sitten odotellaan..... "oireitahan" mulla on vaikka ja...
  4. D

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat ***Keväällä***

    kertokaa onko tää ihan tyhmä ajatus? vai oonko mä nyt ihan hakoteillä..:/ reilu viikon ollu mahassa tunne että jotain siellä olis ajoittain vihlonu yms. voisko se ollakkin ovulaatio? ja nyt voiski viikonlopun aikaan tulla kiinnitysvuotoa,mikä on tullut kahdella edelliselläkin kerralla...että...
  5. D

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat ***Keväällä***

    kyllä vaan itku pääs iltalenkillä koiran kanssa,pettymys niin kirpas :( mä sain myös primaspan reseptin taskuuni juuri np ultrasta jossa todettiin että pikkunen oli jo nukahtanut viikolla 8. täytyy alkaa heti sitä syömään kun saan plussan testiin,tosin tämä ehkä jo esikoisen takia joka syntyi...
  6. D

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat ***Keväällä***

    noniin testi tehty ja ihan puhdas nega,ei minkään näköstä haamuloista siihen ilmaantunu vaikka kuinka sitä tihrusti :( joten missä mun menkat on ja ihan hirrrveen kiva ois jos ne tulis perjantaina kun isäntä on luvannu viedä mut kylpylään!
  7. D

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat ***Keväällä***

    Ikä 28 enkelivauva 2/09 km 12/11 kp 35 28/30. Enkä vieläkään uskalla testailla...:)
  8. D

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat ***Keväällä***

    rohkenen nyt sitten tänne tulla purkamaan tuntojani koska kohta oikeesti halkean! km oli 12/11 ja nyt on ooteltu ekoja menkkoja joita ei vain kuulu,kp nyt 34. normaalisti sen 28/30. alavatsaa ilkeästi vihlonut nopeissa liikkeissä n.puol viikkoa,ja ihanku ois rinnatki ollu muka kipeet. ainii ja...
  9. D

    ~ Heinäkuun Hellemasut 2012 ~ JOULUKUU

    meidät voi poistaa listalta, pieni enkelimme oli nukahtanut vk 8 ja lähtenyt jo isoveljen luokse taivaaseen <3 turvallista odotusta kaikille <3
  10. D

    ~ Heinäkuun Hellemasut 2012 ~ JOULUKUU

    täällä myös pahoinvointi jatkuu,tosin ei onneksi ihan oksenteluna,edellisessä raskaudessa oksensin lähes koko ajan! mutta ihaninta on se että olen tupakoinut ikäni,nyt en vois sietää tupakkaa enkä sen hajua ollenkaan,toivonkin että tämä jättäisi niin pahat traumat etten enää koskaan polttaisi...
  11. D

    ~ Heinäkuun Hellemasut 2012 ~ JOULUKUU

    uusi yritys, eli siis joukkoonne ilmoittautuu duello/27/toinen/ la 18.7 /PHKS esikoinen syntyi rv 28,hyvin pikkuruisena miehenä joka jaksoi sinnitellä vastasyntyneiden teholla 10pvää. joten sen takia tätä raskautta tullaan seuraamaan tiheämmin. ultrassa käytiinkin viime viikolla ja sielä...
  12. D

    .~ Heinäkuun Hellemasut 2012~. MARRASKUU

    saanen ilmoittautua joukkoonne:) ens viikolla neuvolaan, niin ollaan viisaampia:) mutta nyt siis 5+6 ja toista odottellaan
  13. D

    "raskausoire"-ketju

    varmuus saatu :) nyt vaan pelon sekaisin tuntein odottelemaan tulevaa:) siis plussa tuli:)
  14. D

    "raskausoire"-ketju

    mulla on siis menossa 35/24 ja ihan törkeen huono olo,voiko se jo tässä vaiheessa olla? sitte kai tuntuu että on rinnatkin jo ollu kipeet jonku aikaa... mutta en malttais tehä testiä vielä,kun useesti joutunu pettymään, nuo kierrot on olleet epäsäännöllisiä,mutten taas jaksa muistaa kuinka...
  15. D

    apuva

    mä en näistä kierroista osaa sanoa miten ne merkitään,mutta edellinen kierto oli 24pvää ja nyt mennään jo 34pvässä...jännittää:)
  16. D

    vuoden jälkeen

    sen verran voin mainita elämästämme sairaalassa että,pienen poikani sain vasta ensi kerran syliini kun hän oli jo nukahtanut ikiuneen. koskettaa ja jutella sain niin paljon kuin jaksoin.parhaimmillani istuin poikani vierellä 12h. vaipan sain kerran vaihtaa itse,sekä "lakanat". hänelle...
  17. D

    vuoden jälkeen

    vuoden jälkeen uskalsin palata tänne,muutama ihana kannustus viesti oli tullut postilaatikkoon. reilu vuosi sitten odottelin esikoistani tuola toukokuisten odottajien pinossa. joka sitten syntyikin reilusti etuajassa viikolla 28, hän eli 10 päivää. vuosi on mennyt nopeasti,eikä juuri muutosta...
  18. D

    TOUKOKUUN TUHISIJAT helmikuussa <3 <3 <3

    rakas poikani tarttui käteen enkelin 10pvän iässä. äidin sydän ei koskaan unohda pientä rakastaan. parempaa onnea teille kaikille :heart:
  19. D

    TOUKOKUUN TUHISIJAT helmikuussa <3 <3 <3

    terveiset TAYS:sta. minut voi poistaa odottajien listalta,sain maanantaina pienen poikani maailmaan viikolla 28+1. painoa pojalla oli 680g ja 32cm. toistaiseksi voidaan hyvin.kerron joskus meidän tarinan. <3

Yhteistyössä