Hakutulokset

  1. D

    TOUKOKUUN TUHISIJAT joulukuussa <3 <3 <3

    kävin siellä rakenneultrassa ja kaikki onneksi hyvin pikkusella,jännitin aivan kauhesti tulevaa ultraa ja itkinkin koko ultrauksen ajan..lääkäri ja kätilö onneksi olivat ihania ja ymmärtäväisiä:) seuraava ultra on kuukauden kuluttua jälleen korkean verenpaineeni takia. potkut tuntuu jo ihan...
  2. D

    TOUKOKUUN TUHISIJAT joulukuussa <3 <3 <3

    itkuhan tässä tulee lukiessa teidän kirjotuksia,siis ilosta ja surusta. itsellä on maanantaina rakenneultra ja jännittää niin ettei taho pöksyissä pysyä...toivotaan että kaikki olis hyvin. onko kellään ollu rinnat kovin kipeet?mulla on välillä niin kipeet että tulee melkeen itku,kestää...
  3. D

    ***Toukokuun 2009 tuhisijat*** marraskuussa

    huomenta kaikille!.hyvin menee ja on menny tähän asti,välillä on vieläkin oksenneltu ja itketty sitäkin enemmän:)siis ihan ilman mitään syytä. rakenne ultraa odotellessa.... 15+5
  4. D

    **Toukokuun 2009 Tuhisijat lokakuussa**

    kyllä mä hanta olen voinut myös hyvin pahoin:) välillä oli parempia jaksoja,meinas kyllä usko loppua,mutta kuten sanoin nyt jo alkaa huomattavasti menemään helpommin:) jaksamista :heart:
  5. D

    **Toukokuun 2009 Tuhisijat lokakuussa**

    huomenta kaikille!kohta pääsee yövuorosta nukkumaan. pahoinvoinnit on jo huomattavasti helpottaneet,vieläkun pääsis siitä väsymyksestä:) koskahan tuo rintojen aristelu helpottaa vai kestääkö se koko raskauden ajan?? |O 13+1
  6. D

    **Toukokuun 2009 Tuhisijat lokakuussa**

    heippa.tänään käytiin ekassa ultrassa ja se oli jännä kokemus.mullakun on itku herkässä niin just ennenku lääkäri kutsu sisään tuli joku nainen synnyttään ja mä purskahdin itkuun.pyytelin sitte itkusena tohtorilta anteeks ku ei sille voi mitään:)pääasia että kaikki oli pikkusella kunnossa...
  7. D

    **Toukokuun 2009 Tuhisijat lokakuussa**

    kai mäki tänne hyppään sitte odottelemaan:) tänään kävin neuvolassa ja sain kuulla sydänäänet.pää aivan pyörällä onnesta :heart: 10+3 ollaan menossa.huih
  8. D

    heippa

    no sanotaanko että tämä tais olla ihana vahinko,mies ei kovin innoissaan ole asiasta,tapailtiin siis pari viikkoa jajust ku olin melkeen unohtanu niin näin kävi:) katsotaan mitä tulee,ei hän osannu vielä sanoa asiaan mitään,ja mun puolesta saakin miettiä kaikessa rauhassa.
  9. D

    heippa

    saittepa minutki koukkuun tänne:) viime viikolla vasta tein plussan,joten ensimmäistä ootellaan ja ihan yksin,tai siis ei ole miestä.

Yhteistyössä