Keskenmenon jälkeen kuumeilevat ***Keväällä***

Scharlet: Disperinistä-
mulla on täällä samat mietteet, eli mulla on tutkittu APC-resistenssi geenivirhe, eli hyytymistekijät on, ja ekaan onnistuneeseen raskauteen sain ne klexane piikit loppuraskauteen- kaikki siis meni hyvin. tuossa välissä sain yhdeltä terveydenhoitajalta neuvon käyttää primaspania lentomatkoilla, kun aloin kyselemään miksi sitä määrättiin mun siskolle (samat geenivirheet) mm. työmatkoille lennoille ja autoon. Tottakai mietin et oliko alkuraskauden km syynä veritulppa. Lääkäri sano km tarkastuksessa että ei johdu siitä, että 3 perättäistä km:eek:a pitäs tulla, ja musta tää on iha älytöntä kun on noi geenivirheet ja kaikki. Mun äiti joka on terveydenhoitoalalla- ei tosin lääkäri, sano että helpommallakin ihmisille määrätään disperini kuureja, kun kerroin, ett km:eek:on liitty kovat pääkivut, ja vähän sellanen näön menettämisen olo- hän sano, et se on oire noista tukostaipumuksista… tiedä sitte.

Eli sori pitkä oma sepustus-: / kuulisin samasta asiasta mielelläni, ja itsellä otettu ominpäin km:n jälkeen disperin kuuri, koska sekin veri oli tosi paksua ja punasta ja mun hemppa 158. jatkoa todella mietin…

Mukavaa kun uudet tulitte porukkaan, pahoittelut suruista
:hug:
 
mame31, kiitos kommenteista. Täällä on nyt sitten otettu ohjakset omiin käsiin ja heitetty eka 50mg Disperin huiviin tänään, hui. Toivotaan nyt ettei niistä haittaakaan ole. Ajattelin kyllä tunnustaa tämän perjantaina inssin tekevälle lääkärille, haukkukoot sitten jos katsoo aiheelliseksi :)

Toinen Menopur-piikki pistetty tänään myöskin, mahassa alkaa olla ovistuntemuksia - siis toivottavasti OVIS, eikä mikään lapasestalähtenyt munarakkuloiden suur-armeija.
 
Scarleth- pahoittelut kun muuten oon kirjottanu nimimerkkisi väärin .. toivotaan että ei ois ainakaan haittaa, luin netistä juttuja että disperiiniä ois määrätty ihan vaan pehmentämään limakalvoja – eli ei ees tekemistä ton verenohennuksen kanssa- ellei se kudos sitte pehmenny kun pienemmis suonis virtaa veri paremmin.

Aloitin omenaviinietikka kuurin- olenko ainoa ja ihan dorka ?:headwall: no kaikki pitää ainaki yrittää
öitä
 
Wandii Uutta testiä kehiin huomenna jos ei oo täti kurvannut paikalle??

Täällä on menossa dpo 1, (kp16/30). Nyt on jo sellainen olo että tällä kertaa tärppäsi.. :LOL: Hullu mikä hullu. Saa nähdä koska aloitan raskaustestien tekemisen... Tiedän ettei niissä näy mitään ennen kuin samana aamuna kun tädin pitäisi kurvata paikalle. Yritän pysyä taustalla ettei kuume pääsisi ihan neuroottisiin lukemiin...
 
  • Tykkää
Reactions: ipna ja mame31
Keskiviikko 1.2.2012

HAAVEISSA ESIKOINEN

nellielli..26v........KM 08/11......................................KP 4/28-32
Micaela..26v.......KM 11/10, 04/11............................KP 6/33
Scarleth..35v......KM 1/12........................................KP 12/28
kodehu..............KM 4/11, 8/11................................KP 14/30-32
Evya..24v...........KM 06/11,08/11,10/11,11/11,12/11...KP 22/27
taraolivia...........TM 11/11.......................................KP 23/?
Idylli.................KM 09/10, 10/11
Hannahi1...........KM 12/11........................................KP 28/28-30
pupu75..36v.......KM 1/12..........................................KP ?
duello..28v.........enkelivauva 2/09, KM 12/11..............KP 36/28-30


HAAVEISSA TOINEN

Mame31..32v.....KM 12/11.......................................KP 11/?
diiselikissa..33v..KKM 11/11.....................................KP 15/?
beebe010..........KM 07/08, 11/11.............................KP 83/28-30
tiiru..................KM 11/11........................................KP 34/?
Dyra ................KM 08/11, 09/11, 11/11, 1/12..........KP 18/25
rontti1..28v.......KM 09/11, 12/11............................KP 19/30-33
meadow............KM 10/11.......................................KP 28/28
Lilleri82..30v......KM 11/11.......................................KP 14/?
Fossiili..............KM 9/11, 01/12...............................KP ?
Miinä................KM 01/12........................................KP ?
Salasei..............KM 09/09.......................................KP ?
Ipna..31v...........KM 12/11.......................................KP 30/30
Cannes..34v.......KM 11/09, 1/12..............................KP ?
kultakimpale2....KM 03/09, 12/10.............................KP 50/30-35

HAAVEISSA KOLMAS

Whisky Peat.......KM 07/11........................................KP 16/30-35
Missa-76............KM 04/11........................................KP 15/28-32
morebabies..31v..KM 08/06,03/09,KKM 09/11,KKM 01/12...KP 23
Filuuri................KKM 1/12........................................KP 29/36

HAAVEISSA NELJÄS

johnu.......................KM 01/11, 06/11
Vaavimasu...............KM 08/10, 08/11.............................KP 24/28-29
Mamiksi monelle..37v..KKM 10/11.....................................KP 1/38
Wandii..32v................KM 12/11.......................................KP 2/32
M1n1..33v.......enkelivauva 12/10, KM 09/11......................KP 16/30
Neiti-81..Gen.kesk.12/08,KM 06/09,06/10,10/10,11/10.KP 24/?

HAAVEISSA VIIDES

miss bamse.......KM 11/10.........................................KP 14/28
Carolina30+.......KM 05/07, 06/10, 01/12....................KP ?

PLUSSANNEET:

Tammikuu 2012: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli

TAUSTALLA:

Bianca, Tipetsu, Sinderella, Too-ticki, KatieSadie, Alpa, Lara_84, Katie85, Nuunuu78, Mamulis, plug-in-baby, mammuzki, DingeLiDong, Filuuri, miinu92, maikkuliini, *kenguru*


2010 & 2011 plussanneet etusivulla!

Plussanneiden odotuspuolen pino
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen...-syksy-2011-a/
 
Viimeksi muokattu:
Tänään toka vika clomi naamariin ja sitten ensi keskiviikkoa odottelemaan. Toivottavasti saadan silloin lupa heiluttaa peittoa rankasti joka toinen päivä ;)

Mutta täytyy todeta et kyl nämä clomit vaikuttaa ainakin omaan käyttäytymiseen tosi paljon, eilenkin illalla mielialat heitteli naurusta itkuun. Poikaystäväni vieressä kyseli, että mikä hätänä kun kyyneleet valuivat silmistä ja siihenhän minä vain totesin et en mä vaan tiiä ku itkettää vaan :D On kyllä poikaystävällä kestämistä mutta hän on ollut niin ihanasti tukena :heart:
 
M1n1lle tsemppiä piinapäiviin!

Toivottavasti täti jättää Wandiin rauhaan!

).( Tänne ei mitään uutta. Tissit on kipeämmät kuin eilen (oikein jomottelevat tuolta sivuilta) ja pissa on vihertävää... Toivo on heräilemässä... Noh, sittenpähän tiputaan, jos tiputaan!

Morebabies, mulle saapi päivittää iäksi 24. Unohdin eilen laittaa punaisella :)
 
hannahi1 & meadow: : negapahoittelut!

m1n1: toivotaan plussatuulia!

Wandii: täällä ihan samat tarinat. Vaaleanpun. tuhru toissa iltana, samoin eilisiltana. Tänä aamuna r-testi negaa ja menkat alkoi. Mutta semmosta limansekaista vaan. Mä en ole ikinä aiemmin tuhrutellut. Alkais sitten kunnolla ettei tarvii miettiä muita vaihtoehtoja...

ON: Eli mulle voi päivittää kp1/37 ja ikää 37. Uuteen nousuun taas. Nyt vähän huilia koko hommasta. Jos vaikka urheilis pari viikkoa pikkasen.

Positiivisia tuulia kaikille!
 
ON: Mulla ei näy ovista tulevan ollenkaan, mä arvasin tän! :(
Eilen aattelin et on varmaan lyhyt kierto kun tuli verta/vaaleanpunasta vuotoa pyyhkiessä pari kertaa...
Mut tänään ei mitään, ei MITÄÄÄÄÄÄN!! :(

Niin ja mä oon 30v tänä vuonna :)
 
Viimeksi muokattu:
Puuh puuh (yrittää puhaltaa plussia teille kaikille)... toivotaan että negat vielä muuttuu plussaksi!

).( mä olen flunssassa :( mutta ei onneksi kuumetta, joten töissä olen... raskausoireita ei ole (ehkä)... tänä aamuna kun en syönyt aamupalaa kotona vaan ajattelin syödä vasta töissä niin oli jonkin verran huonohkoa oloa (mutta se nyt voi johtua tästä flunssastakin). Musta mun nännit on tummemmat (pitää vissiin hommata silmälasit)... viimeistään viikonloppuna pitäisi menkkojen alkaa joten en testaa vielä pariin päivään.
 
Plussapeukutuksia täältäkin kaikille! Mä olen ihan hermoraunio. En jaksaisi yhtään odottaa - en edes ylihuomista inssiä, saatika sen lopputulosta. Äh. Voiskohan saada lääkäriltä lähetteen johonkin lobotomialeikkaukseen, niin ei tarvisi koko ajan miettiä niin pirusti näitä juttuja.....
 
  • Tykkää
Reactions: M1n1
Scarleth Mä voisin kans tulla lobotomialeikkaukseen. Laskin jo päiviä milloin voisin testailla.... :p Nyt on vasta kp 16/30. Mulla ei kyllä ole noita äärimmäisen herkkiä testejä, joten pakko odotella tuohon 30 pvän paikkeille...
Yritän pitää itseni pois täältä mutta se on ihan toivotonta...
 
No voihan hitto, ipna! Mutta joo, uuteen yritykseen vaan, jokainen tsäänssi on mahdollisuus, sanois Matti Nykänen :)

En tiedä kuuluuko noiden Menopur-pistosten sivuvaikutuksiin päänsärky ja väsymys, vai flunssako meinaa iskeä. Prkl, ei tarvittais mitään ylimääräisiä nyt, kun kohta on kriittiset hetket käsillä!
 
noniin testi tehty ja ihan puhdas nega,ei minkään näköstä haamuloista siihen ilmaantunu vaikka kuinka sitä tihrusti :( joten missä mun menkat on ja ihan hirrrveen kiva ois jos ne tulis perjantaina kun isäntä on luvannu viedä mut kylpylään!
 
Mulla oli tänään np-ultra ja siellä vaikutti kaikki olevan hyvin <3 Virkeä sikiö siellä jumppasi eikä meinannut millään saada mittoja otettua. Turvotukset kuitenkin normaalit. Koko edelleen viikkoa pienempi joten virallinen laskettuaika muutettiin elokuun puoleenväliin. Ehkä tässä nyt hieman uskaltaa huokasta jo että ehkä me tällä kertaa pysytään tuolla odotuspuolella loppuun asti.

Scarleth: Minähän otin omatoimisesti Primaspanit käyttöön kolmannen keskenmenon jälkeen vaikkei tutkimuksissa mitään vikaa löytynytkään. Aloitin 50mg jo ovulaatiosta ja sitten myöhemmin nostin määrän 100mg kun plussa tuli. Ja ainakin nyt ollaan jo pitemmällä kuin noissa keskeytyneissä. Lisäksi keskeytyneissä mulla oli kovasti migreeniä/verenkiertohäiriöitä puutumistiloineen ja nyt niitä ei ole ollut ainuttakaan. En tiiä onko sattumaa vai ei, pääasia että raskaus on nyt jatkunut. Eikä terkkari tai neuvolalääkärikään sanonut asiaan mitään, kirjasivat vaan ne ylös raskauden aikaisiin lääkityksiin.
 

Yhteistyössä