Hakutulokset

  1. nanakuu

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.27<3

    kp1 Jos tästä nyt jotain positiivista pitää löytää niin ainakin tää kierto oli normaali 29 päivää eikä yli 30pvää Mutta siihen se positiivisuus sitten loppui kun laskin jos tästä kierrosta ei nappaa niin sitten alkaa menkat just kun lähdetään ulkomaille kahdeksi viikoksi..
  2. nanakuu

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.26 <3

    Tää ilmottautuis mukaan :) pakko saada avautua :D meidän perheeseen kuuluu minun ja mieheni lisäksi muutaman päivän päästä 2vuotta täyttävä tyttö ja nyt haaveilen pikkusisaruksesta!ennen esikon syntymää takana on yksi keskenmeno joka edelleen mustaa mieltä! Tänään olis siis kp1/28-34 ja yk3...
  3. nanakuu

    salpakankaan & lähialueen äidit

    heippa onko äitejä näiltä alueilta itse olen salpakankaalta ja minulla on vuoden ikäinen tytär! olisi hauska tutustua joilla samanikäisiä lapsia..
  4. nanakuu

    osaisitteks sanoo et..

    mistä löytys paras kaksplussan tilaus tarjous eikä olis pahitteeks jos sais jonkun tilaajalahjankin =)
  5. nanakuu

    *Keskenmenon jälkeen plussanneet huhtikuussa*

    9.4 klo 3.18 syntyi meidän pikkuinen rv40+4 kiireellisellä sektiolla vesi oli vihreää niinkuin arvelinki. 3505kg ja49,5cm tytöllä onneks kaikki hyvin ja pääs leikkauksen jälkeen suoraan isin luo <3 mulla 18tikkiä ja särkylääkkeiden voimill menään. palaan asiaan myöhemmin =)
  6. nanakuu

    *Keskenmenon jälkeen plussanneet huhtikuussa*

    sinimarja meillä oli np-ultrassa ja myöskin rakenne ultrassa 5päivää pienempi mitä ois pitäny.. mutta eivät siitä sen kummempia sanonu.. tänää soittivat sitten siitä mun 12h virtsa keräilystä et proteiinit on aika korkealla ja et nyt huomen pitää tehä taas uus keräys.. siis mitä vi***a?! jos...
  7. nanakuu

    *Keskenmenon jälkeen plussanneet huhtikuussa*

    kopioin: tänään taas kävin äpolil verenpaine kontrollissa ja nyt oli sitten pissa kolmella plussalla ja taas uus 12tunnin kusi keräys ja aamulla pitää törppö viedä labraan. ja sitten perjantaina taaas kontrolli käynti äpolille klo 8 tässä alkaa oikeesti huumori loppumaan. meinasin...
  8. nanakuu

    ~ Maaliskuun Mussukat 2010 ~ viimeisiä vauvoja vielä odotellaan ~

    vieläkö tässä pinossa on muita jotka vielä vauvaansa odottelee vai olenko mä ainoa? tänään taas kävin äpolil verenpaine kontrollissa ja nyt oli sitten pissa kolmella plussalla ja taas uus 12tunnin kusi keräys ja aamulla pitää törppö viedä labraan. ja sitten perjantaina taaas kontrolli käynti...
  9. nanakuu

    *Keskenmenon jälkeen plussanneet huhtikuussa*

    edelleen yhdessä osassa ja supistuksista ei tietoakaan |O huomenna taas verenpaine kontrolli äitipolilla saas nähdä tulisko vihdoin jotain uutta tietoa. ja kunpa samalla olis yliaikais kontrolli ettei tarvis loppu tai alkuviikost mennä uudelleen. rv41+1
  10. nanakuu

    ~ Maaliskuun Mussukat 2010 ~ viimeisiä vauvoja vielä odotellaan ~

    edelleen yhdessä osassa :/ supistuksista ei tietoakaan! huomenna taas verenpaine kontrolli äitipolille.. rv41+1
  11. nanakuu

    ~ Maaliskuun Mussukat 2010 ~ viimeisiä vauvoja vielä odotellaan ~

    edelleen yhdessä koossa |O tiistaina taas sairaalaan entiedä onko se sitten samaa aikaa yliaikaiskontrolli vai menenkö takas sit taas loppu viikosta.. nyt tää vasta tuntuukin ODOTUKSELTA :/ rv40+5
  12. nanakuu

    *Keskenmenon jälkeen plussanneet huhtikuussa*

    kiitos uudesta pinosta! täällä sitä roikutaan edelleen yhtenä kappaleena.. eipä tää pääsiäis pupu tahdo ulos tulla ollenkaan :( rv40+5
  13. nanakuu

    Ristiäiset pian.. Viljami...

    viljami onni ilari
  14. nanakuu

    ***Keskenmenon jälkeen plussanneet maaliskuussa***

    :attn: edelleen yhdessä koossa |O rv40+3
  15. nanakuu

    ~ Maaliskuun Mussukat 2010 ~ viimeisiä vauvoja vielä odotellaan ~

    onnittelut vauvan saaneille! :flower: mä varmaan oon viimenen joka saa vauvan tässä pinossa :/ huomen olis taas äpoli kontrolli verenpaineiden takia. odotukseen kyllästynyt nanakuu 40+3
  16. nanakuu

    ***Keskenmenon jälkeen plussanneet maaliskuussa***

    empuuu juu näinhän se valitettavasti taitaapi olla :D no eiköhän tää kaveri viimeistään kolmen viikonpäästä tuhise jo omassa sängyssään :heart: mutta silti tuntuu niin turhauttavalta |O kaikki mulle heti nyt :laugh: :laugh:
  17. nanakuu

    ~ Maaliskuun Mussukat 2010 ~ viimeisiä vauvoja vielä odotellaan ~

    paljon onnea nyyttinsä noutaneille :) tänään olis laskettu aika mutta mitään ei tapahdu :( rv40+0
  18. nanakuu

    ***Keskenmenon jälkeen plussanneet maaliskuussa***

    eipä tässä muuta ku merkkailen vaan! POKS 40+0 maaginen laskettu aika eikä mitään tapahdu :(
  19. nanakuu

    ***Keskenmenon jälkeen plussanneet maaliskuussa***

    zanz edelleen yhdessä koossa |O eilen lääkäri sitten päätti kotiuttaa mut. ihan kiva olla kotona ulihan sielä sairaalassa oltua aika monta yötä jo ja vielä synnyttäneiden osastolla huonekaverina oli äiti ja vastasynynyt tyttö.. oli mukava yöllä mennä sinne kun huone kaveri onnitteli mua...
  20. nanakuu

    ***Keskenmenon jälkeen plussanneet maaliskuussa***

    MLL onnittelut! perästä tullaan :P torstai yönä tulin osastolle ja täällä oon nyt lepäilly.. huomenna lääkärit päättää käynnistetäänkö vai lähdenkö taaaaas kotiin.. kunpa käynnistäisivät.. eilen tuli supistuksiakin kivasti käyrille :) enjaksanut muiden tekstejä nyt lukea :ashamed...

Yhteistyössä