Hakutulokset

  1. alfonsiina

    oksennus vai pulauttelu???

    meillä tyttö alkanu tosi paljon "oksentamaan" ikää 6kk ja syö ihan "ruokaa" nyt toki flunssa niin johtuisko limasta pelkästään? ollaan myös tällä viikolla siirytty äidinmaitokorvikkeesta, "vieroitusmaitoon" eli 6kk->. mutta valmistaja on sama niin voiko olla niin erilainen että se olisi tämä...
  2. alfonsiina

    Greyn anatomia

    osaako joku joka olisi jo nähny seuraavan jakson kertoa että kuoliko Derek.????
  3. alfonsiina

    Emma "kasvava" syöttötuoli

    Tietääkö kukaan että saako niihinkin hankittua sellaisen "baby-setin" vai miten hyvin pikkuinen pystyy siinä istua ilman?
  4. alfonsiina

    Ihan muuten vaan

    mitä mieltä olette, kuinka usein vanhempien "pitäisi päästä" viihteelle? Tuli itselle ihan paha mieli kun tuttu on raskaana, suunnilleen samassa vaiheessa kuin itsekin, ja hän vaan odottaa että vauva syntyy että hän pääsee taas v-loppuisn juhlimaan. eikö pitäisi odottaa että lapsi syntyisi ihan...
  5. alfonsiina

    Ulkoilu?

    Paljonko te ulkoilette lastenne kanssa päivittäin? Entä lapset yksin?
  6. alfonsiina

    Mitäs mieltä?

    Ajateltiin tämmöinen ostaa nro. kakkoselle. Mutta la. vasta reilusti ensi vuoden puolella, poistuukohan tämän vuoden malli ennen sitä? http://www.lastentarvike.fi/default.asp?docId=11971&paatuoteid=723&toimittajaid=1
  7. alfonsiina

    Mitäs mieltä?

    Ajateltiin tämmöinen ostaa nro. kakkoselle. Mutta la. vasta reilusti ensi vuoden puolella, poistuukoh
  8. alfonsiina

    Ihan turha mutta kuitenkin ...

    Käytiin sitten muuten ostamassa mun hääpukua. Ja sormus hankittiin pari pvää aikaisemmin. Nyt ei sitten muuta kuin odotetaan sitä ISOA pvää :heart:
  9. alfonsiina

    Heips

    piti vaan tervehtiä, kun niin pitkään ollu poissa. Vaikka tiedän kyllä että ei ole kukaan sitä huomannu. mutta kuitenkin. HEI =)
  10. alfonsiina

    hallo

    mitenkäs kun ollaan tukholmaan menossa ja ollan päätetty käydä esim vasa laivaa kattomassa ja sitten tietysti vähän ostoksilla. poika 5 vee tulee mukaan ja nyt mietin että pitääkö olettaa että hän jaksaa kävellä, vai pitäisikö varmuudenvuoksi ottaa rattaat mukaan. onko liian vanha niihin...
  11. alfonsiina

    5 v neuvola

    Tahtovat laitta meidän pojan kouluun jo ensi syksynä, kun on aina oppinu kaiken niin nopeasti ja nyt jo lukee (vähän) ja osaa vähän laskeakin. ei ole ehtiny edes täyttää 6 ennekuin koulu alkais ens vuonna, vaan olisi pari viikkoa koulussa 5 vuotiaana. Apua, mun pieni vauva. Mutta ne sanoi...
  12. alfonsiina

    Tahtoo vaavin

    ekaa kk ollaan nyt yrittämässä, ja olen tietenki valmistautunu pettymyksiin moneenkin, mutta siltihän toivon että nyt tärppäis. enää en meinaa pillereitä syödä =) (ja kyllä mieskin tietää asiasta)
  13. alfonsiina

    G: Suosikki TV sarja???

    Mulla Täydelliset naiset... ja Frendit
  14. alfonsiina

    BB: Kuka tulee tänään ulos?

    Itse todella kovasti toivon että saatais toi inhottava Chipa pois... :kieh:
  15. alfonsiina

    Tylsän illan gallup

    Oletteko avo- vai avioliitossa? vai oletteko yksin? itse avoliitossa... :heart:
  16. alfonsiina

    unien tarkoitus

    Jos näkee unta että on sairaalassa synnyttämässä, tarkoittaiskohan se tosi elämäsä jotain? ja nyt kysyn lähinnä että uskotteko että unta voidaan tulkita???? :ashamed: :'(
  17. alfonsiina

    5 v neuvolakäynti....

    mitäs siellä tapahtuu kun kestää niin kauan?
  18. alfonsiina

    kova kuume, itsekäs?

    aivan kauhea vauakuume. ollaan mieheni kanssa puhuttu asiasta ja odotetaan sopivaa ajankohtaa. mut nyt minua ei enää kiinnosta odottaa. itselläni on edellisestä suhteesta 5v poika, ja haluaisin niin kovasti hänelle siskoa tai veljeä. onko oikeaa hetkeä hankkia lasta? mieheni on sitä mieltä...

Yhteistyössä