Tahtoo vaavin

Alkuperäinen kirjoittaja nöttiäinen:
Mä kans. Esikoinen nappas 3. kierrolla. Toinen 7. kierrolla, tosin tuo toinen raskaus pääty viime vkolla keskeytykseen vauvan vaikean sairauden takia. :'(

Tahtoisin saada terveen lapsen syliin saakka.
:hug: Voi ei... Paljonko sulla oli viikkoja jo kasassa?
 
Alkuperäinen kirjoittaja nöttiäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
:hug: Voi ei... Paljonko sulla oli viikkoja jo kasassa?

18+0
Maaliskuussa piti olla LA...
Luja rutistus!! :hug:
Itse synnytin rv 18+1 huhtikuussa mahaan kuolleen vauvan... Tiedän tuskasi! Muista, että sinulla on oikeus surra, anna itkun tulla, se helpottaa... Voimia oikein paljon!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
Luja rutistus!! :hug:
Itse synnytin rv 18+1 huhtikuussa mahaan kuolleen vauvan... Tiedän tuskasi! Muista, että sinulla on oikeus surra, anna itkun tulla, se helpottaa... Voimia oikein paljon!
Nikkisi kuullostaa tutulta, taisin varmaan lukea tarinasi tulta keskemeno puolelta ku selasin vanhoja juttuja heti vuoden alkuun saakka läpi. Elämä on niin epäreilua..!!

Mutta ehkä aika auttaa, surun kanssa täytyy vaan jaksaa elää...
:'(
 
Alkuperäinen kirjoittaja nöttiäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
Luja rutistus!! :hug:
Itse synnytin rv 18+1 huhtikuussa mahaan kuolleen vauvan... Tiedän tuskasi! Muista, että sinulla on oikeus surra, anna itkun tulla, se helpottaa... Voimia oikein paljon!
Nikkisi kuullostaa tutulta, taisin varmaan lukea tarinasi tulta keskemeno puolelta ku selasin vanhoja juttuja heti vuoden alkuun saakka läpi. Elämä on niin epäreilua..!!

Mutta ehkä aika auttaa, surun kanssa täytyy vaan jaksaa elää...
:'(
Niin kliseelle kun se tuntuukin, niin aika auttaa. En jaksanu uskoa siihen km:n jälkeen, mutta niin se vaan on, aika auttaa ja parantaa. Mulle henk. koht. oli helpotus päästä lasketun ajan yli (olis ollu syyskuun alussa ), se oli jonkunlainen etappi, ja sen jälkeen on ollu helpompaa. Ei suru eikä ikävä koskaan häviä lopullisesti, mutta ne helpottaa ja muuttaa muotoaan ajan kanssa. Itseäni piti pinnalla esikoinen, ilman häntä en varmaan istuis tässä nyt... Laita mulle yv:iä jos haluat vaihtaa ajatuksia... En osaa sanoa muuta kun voimia, oikein paljon voimia... :hug:
 

Yhteistyössä