unien tarkoitus

mielestäni
Alkuperäinen kirjoittaja nirpana:
Jos näkee unta että on sairaalassa synnyttämässä, tarkoittaiskohan se tosi elämäsä jotain?

ja nyt kysyn lähinnä että uskotteko että unta voidaan tulkita????

:ashamed: :'(
Olet unessasi synnyttämässä. Ajattelen siitä, että olet tiedostamattasi uuden elämänvaiheen edessä ja itse synnyt uudestaan sisäisesti eli todellisuutesi muuttuu. - Ihan aiheen vierestä, luen tuon koko viestisi ja saan vaikutelman, että olet ajelehtiva jossakin määrin. Sinun tulisi ottaa topakampi ote elämästäsi ja päättää itse, mitä teet. Jos olet naimisissa tai suhteessa, puhu kumppanisi kanssa enemmän!

 
mielestäni
Alkuperäinen kirjoittaja typyjen äippä:
Mie näin unta että tein raskaustestin ja se näytti heti kahta sinistä viivaa. Siinä unessä oikein korostu se väri ja tulos. Ois kiva tietää tarkoittaako se jotain... :ashamed:
Noh, mieti mitä sinulle merkitsisi raskaus. Siitä voi ajatella vaikka mitä nyt ja huomenna eri tavalla. - Kukaan ei tiedä, liittyykö unesi nimenomaan raskauteen vai onko se jotakin muuta, muuhun liittyvää. Toinen vaihtoehtoinen tulkinta olisi se, että koet elämäsi tällä hetkellä liian raskaana. Onko tämä mahdollista?

 
Alkuperäinen kirjoittaja mielestäni:
Alkuperäinen kirjoittaja typyjen äippä:
Mie näin unta että tein raskaustestin ja se näytti heti kahta sinistä viivaa. Siinä unessä oikein korostu se väri ja tulos. Ois kiva tietää tarkoittaako se jotain... :ashamed:
Noh, mieti mitä sinulle merkitsisi raskaus. Siitä voi ajatella vaikka mitä nyt ja huomenna eri tavalla. - Kukaan ei tiedä, liittyykö unesi nimenomaan raskauteen vai onko se jotakin muuta, muuhun liittyvää. Toinen vaihtoehtoinen tulkinta olisi se, että koet elämäsi tällä hetkellä liian raskaana. Onko tämä mahdollista?

raskaus ei ole edes mahdollista tällä hetkellä mun elämässä. Enempi kallistuisin tuohon että koen elämän tällä hetkellä liian raskaana. Pyöritän tätä huushollia yksin ja töitä on alkanut olemaan tosi paljon. Mulla on 2lasta, toinen 9v ja toinen 3,5v.
 

Yhteistyössä