kova kuume, itsekäs?

aivan kauhea vauakuume. ollaan mieheni kanssa puhuttu asiasta ja odotetaan sopivaa ajankohtaa. mut nyt minua ei enää kiinnosta odottaa. itselläni on edellisestä suhteesta 5v poika, ja haluaisin niin kovasti hänelle siskoa tai veljeä.

onko oikeaa hetkeä hankkia lasta? mieheni on sitä mieltä että vuoden tai kaden sisällä voidaan alkaa yrittää, mutta masentaa niin esim. kaupassa kun näkee jonkun sen ihanan pyöristyneen vatsan kanssa.

asiaa ei tietenkään helpota että saatin hetki sitten tietää että miehen sisko odottaa, ja tuntuu niin vaikealta iloita hänen puolestaan.

olenko itsekäs?
 
Et ole mun mielestä itsekäs ja oikeaa hetkeä odottaessa voi huomata yks kaks et on liian myöhäistä. Vuodet menee nopeasti ja kyllä se mieskin siitä suostuu kun vaan vaivihkaa huomauttelet asiasta. :D
Mä aina puhuin miehelle että "sit kun se kolmas tulee jne". En koskaan sanonut et jos se kolmas tulee. Niin eipä tarvinnut kauaa odotella, kun itse sanoi mulle et se kolmas olisi jo tervetullut. Nyt sitä odotellaan ja lääkärissäkin tuli käytyä, mut ei mitään selvyyttä olenko raskaana vai en.
 

Yhteistyössä