Hakutulokset

  1. kurkkunaamio

    Kaipaisin kokemuksia legokauppa.com:sta? Onko joku tilannut sieltä?

    Legokauppa.com Eli otsikossa olikin kysymys, löysin tämän legokaupan netistä ja mietin uskallanko tilata. Onko kukaan tilannut, onko luotettava liike?
  2. kurkkunaamio

    Millaiset jumppatossut on asianmukaiset ekaluokkalaiselle pojalle kouluun?

    Neuvokaas mua kokeneemmat koululaisten äidit, millaiset jumppatossut ostan pojalle sisäliikuntaan, ekaluokkalainen poika. On käsketty viedä jumppatossut, huomenna vetää liian pienissä mokkasiini-mallisissa tossuissaan, mutta minkälaiset ostan, että on sellaiset kun pitää, eikä kaverit kiusaa?
  3. kurkkunaamio

    Minkälaisissa purkeissa tms. olette pakastaneet vauvanruokaa?

    Minulla on jo kolmas lapsi, joten toki olen ennenkin vauvanruokia pakastanut. Mutta jos on jotain hyviä ideoita, mistä saisi sopivan pieniä purkkeja tms. vauvanruoan pakastamiseen, niin kuulisin mielelläni. Kohta poika tulee 4 kk ja aion aloittaa pikkuhiljaa kiinteiden maistelun.
  4. kurkkunaamio

    Omenahotellit Tampereella, niitä on 2 kpl, tietääkö joku mitä eroa?

    Netistä kun katson, niin Tampereella on 2 omenahotellia ja toinen on vähän kalliimpi ainakin sinä aikana kun katsoin. Osoitteet on Hämeenkatu 7 ja Hämeenkatu 28. Mitäköhän eroa niissä on?
  5. kurkkunaamio

    Kuin voi h&m:llä olla nyt jo loppu...

    ... kaikki 62/68 kokoiset pipot? Nyt iskee paniikki melkein, että lapsparka jää ilman pipoa vallan, jos pipokauppa näin suosittua on... no ei vaan, mut silti ärsyttää, miten voi olla jo loppu. Ja mistä mä nyt halvalla ja kätsysti tilaan? Ärsyttää.
  6. kurkkunaamio

    Kolme lasta takapenkillä, miten istuimet?

    Alan nyt heräillä ajatukseen, että pikkukolmoselle voisi jossain vaiheessa hankkia turvakaukalon, laskettuaika on kesäkuun alussa. Mihin järjestykseen istuimet on käytännössä järkevintä takapenkille laittaa, kuka tulee keskelle: 6-vuotias, 4-vuotias ja vauva? Vanhimmalla on selkänojallinen...
  7. kurkkunaamio

    Maksetaanko äitiys- ja vanhempainpäivärahaa lauantailta?

    Kun en muista miten se menee. Äitiyspäivärahaa saa arkipäiviltä, niin saako myös lauantailta, vai vaan ma-pe?
  8. kurkkunaamio

    En tiennyt, että Kuomia on näinkin sööttejä!

    NetAnttila - Kuoma Tyttöjen toppakenkä | Avainlippu-tuote | Lasten vaatteet Etsin palelevaisjalkaiselle tytölle lämpimiä talvikenkiä, nämä osui silmiin.
  9. kurkkunaamio

    Sokerikuorrutus pipareille - munalla vai vedellä?

    Olen aina käyttänyt pipareiden sokerikuorrutukseen pölysokeri-muna seosta, mutta nyt kun olen raskaana, mietin että pitäisikö ikäänkuin varmuuden vuoksi tehdä se vedestä ja pölysokerista. Mutta tuleeko siitä vedellä tehtynä yhtä kovaa ja kestävää kuin munan kanssa? Vai jääkö pehmeäksi?
  10. kurkkunaamio

    Kuinka nopeasti ja millä tapaa olette saaneet "veriseulan" tulokset?

    Miten nopeasti olette nt-ultran ja veriseulan ottamisen jälkeen saaneet tietää riskiluvun tai vastauksen "ei kohonnutta riskiä"? Olen selaillut täällä ketjuja ja ihmetellyt, kun jotkut ovat jo nt-ultrassa saaneet verikoevastauksia samantien? Minulla ne ainakin otettiin ihan erikseen labrassa...
  11. kurkkunaamio

    Oletko saanut apua raskauspahoinvointiin Sea Band rannekkeesta - tai jostain muusta, mistä?

    Nyt se huono olo alkaa sitten olla jo aika häiritsevää, ja rv 6+1 vasta. :x Oksentaa ei ole vielä tarvinnut, mutta mikään syöminen ei tähän etovaan oloon auta. Sea Band -ranneke, olisikohan sellaisesta apua? Mutta saako sen piiloon hihan alle, ettei työpaikalla huomata? Aikaisemmissa...
  12. kurkkunaamio

    Olisiko tämä takki passeli 6 v pojalle (linkki)?

    Ticket To Heaven -takki / Lapset. Irrotettava huppu, jossa irrotettava tekoturkisreunus Nimenomaan vihreänä jos ostaisi eskari-ikäiselle pojalle, olisiko mielestänne kiva. Puoleen hintaan tarjouksen käyttäisin tähän ;) Mietin lähinnä tuota karvareunusta, että onko se tyttömäinen?
  13. kurkkunaamio

    Mistä löytyisi Darth Vader -naamiaisasu?

    Sellainen, missä on "haalari" myös viitan ja naamarin lisäksi, ei pelkkä naamari ja viitta kuulemma riitä. Luulisi, että tämä olisi helppo löytää, mutta eipäs olekaan. Ellokselta ei nyt ehdi tulemaan (toimitusajaksi luvataan 7-9 päivää).
  14. kurkkunaamio

    Mistä minä löydän pitkän hameen syksyksi?

    Eikä mitään tolkuttoman hintaista. Vaikka pitkän farkkuhameen tai vastaavan, mutta ei kuitenkaan mitään kuminauha vyötäröllä -hamosta. Keväällä jo etsin pitkää hametta, ei löytynyt, ja nyt syksylläkin tuntuu olevan vain lyhyitä.
  15. kurkkunaamio

    Puutarhasta omenapuu-aiheinen kysymys:

    Muistan jostain puutarhaohjelmasta tms. , että omenapuuta ei saa istuttaa sellaiseen paikkaan, josta on kaadettu paju tai pihlaja tai mikä se nyt oli. Eli siis mikäköhän puu se nyt olikaan, minkä paikalle omenapuuta ei pidä istuttaa? Siinä oli joku juttu, että se omenapuu saa siitä jonkun...
  16. kurkkunaamio

    Jos joku tietää kurssin, jossa opetettaisiin maitopurkin litistystä...

    ...niin kertokaa mulle. Mulla olisi yksi mies ilmoitettavana sellaiselle kurssille. :headwall:
  17. kurkkunaamio

    Millä maalaatte pääsiäiseksi kananmunia?

    Minä en oikein tykkää vesiväreillä maalatuista munista, kun se väri tahtoo sotkeutua siihen munaan, kun sitä kuorii. Sipulinkuorien kanssa olen keitellyt, ja tulee ihan kivoja vaaleankeltaisia, mutta lapset tykkäisivät maalata myös itse. Onko jotain muita värejä, joita voisi käyttää...
  18. kurkkunaamio

    Sopisiko mustan välikausitakin kanssa mudan väriset housut?

    Reima Tecistä tässä tapauksessa kyse. Pojalle on ostettuna musta Reima Tecin takki ja tarvitsisi myös housut. Sopisiko mustaan takkiin sellaiset housut, joita mudan värisiksi kutsutaan, mitäs olette mieltä?
  19. kurkkunaamio

    Töihin paluu kolmen vuoden kotiäitiyden jälkeen... jännittää

    Hoitovapaa on ohi ja tämä mamma painuu maanantaina töihin reilun kolmen vuoden kotonaolon jälkeen. Kieltämättä jänskättää, vaikka oikeestaan miksi, kun vanhalle tutulle työpaikalle menen.
  20. kurkkunaamio

    Mitä tykkäätte tästä hameesta?

    http://www.bubbleroom.fi/product/bubbleroom-h/24334/skirt.aspx Mä tykkään, mietin pitäiskö tilata...

Yhteistyössä