Oletko saanut apua raskauspahoinvointiin Sea Band rannekkeesta - tai jostain muusta, mistä?

Nyt se huono olo alkaa sitten olla jo aika häiritsevää, ja rv 6+1 vasta. :x Oksentaa ei ole vielä tarvinnut, mutta mikään syöminen ei tähän etovaan oloon auta.

Sea Band -ranneke, olisikohan sellaisesta apua? Mutta saako sen piiloon hihan alle, ettei työpaikalla huomata? Aikaisemmissa raskauksissa en ollut kuullutkaan näistä, ihan uutta minulle.

Täällä on niitä rannekkeita:
Pahoinvointiranneke helpottaa ja ennaltaehkäisee pahoinvointia.

Oletteko saaneet apua jostai B-vitamiinista tai muusta?

Ruokavinkkejä, mitä syödä jne. on pilvin pimein netissä, mutta itselläni ei ainakaan auta se, että syö niitä välipaloja. Silti tää yökötys hiipii niskaan!
 
Olen oksentanut läpi koko raskauden, joten hieman on kokemusta tuosta pahoinvoinnista ja kaikkia konsteja on kokeiltu! Nyt tosin enää ei tule yökötys kuin ehkä kerran viikossa ylös asti, mutta huono olo vaivaa melkein päivittäin.
Ainoa mikä minulle on koskaan edes hieman auttanut on Pommac-mehujää! Alkuraskaudesta en juuri paljon muuta syönytkään. Oikeasti. Se helpotti, oli mukavan raikasta ja kylmää sekä nosti verensokeria. Mistään muusta ei kyllä ole minulle ollut apua. Mutta me ollaan ihmiset kaikki erilaisia, mikä auttaa toisella ei välttämättä auta toisella. Kyllähän sitä ranneketta kannattaa kokeilla josko vaikka olisit onnekas ja se auttaisi.

Onnea ja jaksamista raskauteen=)

Maricce rv 36+4
 
Viimeksi muokattu:
Sea Band rannekkeet eivät juuri auttanut. Silloin kun en ollut saanut syötyä juuri mitään oloa kohensi Floridral ripulijuoma siinä olevien natrium, kalium ja maitohapon ansiosta tasapainotti kehon tilaa jotenkin. PARAS APU löytyi vyöhyketerapiasta suosittelen todella, mutta etsi paikkakunnaltasi refleksologin tutkinnon suorittanut terapeutti hyvällä kokemuksella niin hän tietää mitä tekee. Minulla auttoi tooosi paljon!
 
Mulla ei ranneke eikä mikään muukaan ole auttanut tähän pahoinvointiin. Nyt viikolla 17+4 se jatkuu edelleen.

Jos haluat rannekkeita kokeilla, niin voin myydä omani 10:llä eurolla +postikulut. Itse maksoin 19.90.
 
Mulla autto kyllä rannekkeet. Oksentaa ei tarvinnut sen jälkeen, etovaa oloa oli jonkun verran. Käytin niitä läpi vuorokauden viikolta 6, viikolle 17. Mulla auttoivat. Ja yhdellä ystävällä, joka oksensi monta monta kiloa, auttoivat myöskin. Juteltiin, että vaikka oiskin plaseboavaikutus, niin samapa tuo, kunhan auttaa!
 
Kyllä mulla ne rannekkeet ainakin lievensi pahaa oloa. Mutta mulla pahoinvointi oli oksentelua 24/7. Oksentamiseen sain jo lääkkeet (Primperan), koska juuri mikään ei pysynyt sisällä ja olin neljästi tiputuksessa.

Pommac-mehujää oli muuten munkin suosikki :)
 
Kävin tänään aamupäivällä ostamassa rannekkeet (maksoivat apteekissa muuten n. 21 e) ja B6 vitamiinia ostin myös (ja sekin purkki muuten maksoi 16 e). Koko päivän olen pitänyt rannekkeita ja vitamiininkin otin. Aika huono olo ollut silti koko päivän, mutta ainakaan ei ole tarvinnut oksentaa. Aamupäivällä ennen rannekkeita oli kyllä vielä huonompi olo, oli vähän viittävailleolo, että tuleeko ylen vai ei. Nyt aion pitää näitä yönkin ja katsotaan aamulla, oisko yhtään parempi olo!

Mun tekisi mieli nyt myös Pommac-mehujäätä, kuin teidän kirjoituksia luin, mutta eipä ole pakastimessa. : /
 

Yhteistyössä