Hakutulokset

  1. L

    suositelkaa digikameraa, kiitos!

    tässä olisi myös pari vaihtoehtoa. tai suositelkaa jotain muuta, hinta mieluisasti max. 150 e. NetAnttila - Olympus VR-310 digikamera musta | Uutuus! | Digikamerat NetAnttila - Nikon Coolpix S3100 digikamera musta | Kaupan päälle Nikon kameralaukku! | Digikamerat =)
  2. L

    Lokakuun -08 kullannuput

    Pikkukirppuli Meillä Karoliina syö aamupalaksi paahtoleipää jossa levite ja juustoa/leikkelettä. sekä vaihtelevasti muroja tai jugurtti tai viili. Sama on aikalailla iltapalana kun noista ruuista yleensä syöpi ihan kiitettävästi, vaikka jokseenkin aina välillä ei mene edes kun haukku leivästä ja...
  3. L

    Lokakuun -08 kullannuput

    Onnittelut Novellelle uudesta tulokkaasta! :hug: :)
  4. L

    1v.+ ikäisten äidit: Millaisen talvihaalarin olette ostaneet / aiotte ostaa?

    Remun ostin viime talvena alesta 20 e
  5. L

    Lokakuun -08 kullannuput

    Heips, ajattelin nostella kun tokalla sivulla oltiin. Pakko kyllä sanoa että meidän neiti on mahdoton höslääjä ja siivous intoinen neiti. jos esimerkiksi joku on jättänyt kengät eteiseen niin neiti mumisee kentat ja kaappaa kengät syliin ja vie oikealle paikalle. samoin jos joku vaan...
  6. L

    tikit sektiossa

    tikit joiden poisto terveyskeskuksessa.olikohan niitä 6-8 kappaletta.
  7. L

    Ai kauhee kun sattuu korvaan aina kun nielasee. Onko jollain ollut tällaistä koskaan?

    oo on ollut juuri viikko sitten viimeksi, mulla se on yleensä alkava korvatulehdus. Ja se muuten sattuu vietävästi. Lääkärit kun ei mielellään enään määrää antibiootteja, niin suosittelevat esim.buranaa. ite just viime viikolla jouduin särkylääkettä syömään n.4 päivää maksimiannoksen mutta...
  8. L

    kylläpä tuo meidän tyttö on *turhis*

    omatoiminen, sattui vahingossa pissaamaan lattialle niin kävi omin neuvoin hakemassa pyyhkeen pyykkikorista ja pyyhki pissan pois :heart: :D vessassa potalla käydessäänkin vaikkei pissaa tulekkaan niin pitää saada pala paperia jotta voi pyyhki. ikää siis tytöllä 1 v 10kk
  9. L

    Katsokaa, mitä mun mies löysi <3

    Ihana! :heart: ja miehesi kyllä teki hyvän työn pelastaessaan pikkaisen =)
  10. L

    Lokakuun -08 kullannuput

    heippa hei, =) Karoliinanlla oli sitten mitä ilmeisemmin vauvarokko, oli 39 asteen kuumessa valvoi melkein kolme yötä kun missään ei ollut hyvä ja vihdoin kun sai yhden yön jollain tavalla nukutuksi kun kuume oli pois niin aamulla herätessä oli neiti täynnä näppylöitä. pahemmin ei...
  11. L

    Lokakuun -08 kullannuput

    Ajattelin tulla nostelemaan ja hehkuttamaan että meillä on neiti tehnyt nyt pari viikkoa pottaan tarpeensa, :D no tietenkin välillä sattuu vahinkoja mutta muuten on todella kiitetävästi potta ollut käytössä. Karoliina ihan itsekkin ilmoittaa hatänsä sanomalla pissahätä silleen hassusti että...
  12. L

    Lokakuun -08 kullannuput

    Aurinkoisen lämmintä päivää :D B) Karoliina on ruvennut kutsumaan minua etunimellä, enkä todellakaan tiedä mistä johtuu :o kyllä välillä sieltä tulee myös kutsu mamma tai äitii. Mutta silti... toivottavasti menee ohi kohta puolen. sanoja muutenkin rupeaa tulemaan uusia päivä...
  13. L

    Lokakuun -08 kullannuput

    Heips! Meillä neiti heräsi aamulla kuuden aikaan--->oksentanut. :/ :x on neiti ilmeisesti saanut saman kuin minä maanantaina vatsatauti/auringosta/lämmöstä johtuva tapaus. Onneksi se kesti vain yhden päivän minulla toivottavasti kestää myös neidillä päivän. Muuten on ollut aivan...
  14. L

    kannattaako 70-luvun?(kai) pinnasängystä pyytää mitään?

    Kiitos vastauksista :flower: :)
  15. L

    kannattaako 70-luvun?(kai) pinnasängystä pyytää mitään?

    Kyseessä on siis sellainen pinnasänky jossa on etu pinnoissa ne pallukat jota pystyy liikuttelemaan. Pinnasänky vaati pientä laittoa, mutta on muuten toimiva. mielipiteitä kyselen.
  16. L

    Lokakuun -08 kullannuput

    näin työpäivän jälkeen ajattelin tulla kaikille toivottamaan Hyvää äitienpäivää :flower: :flower: Nyt menen vielä hetkeksi viettämään neidin kanssa aikaa eli lukemaan iltasadun :D
  17. L

    Lokakuun -08 kullannuput

    Heippa kaikille ! Meillä karoliina on ilmeiseti kohta myöskin siirtymässä "isoon"sänkyyn kun neiti tulee laitojen yli pinnasängydtä, apinan luonetta ilmeisesti. :whistle: Karoliinalla oli maanantaina 1½ vuotis neuvola ja paljon sai kehuja, paino oli huimat 10kg 730g pituus oli 82.2...
  18. L

    Serlan kylpytakkeja ei näy eikä kuulu

    meille tuli viikossa, mutta eikos netissä sanota että 4-8 viikkoon olis toimitus. =)
  19. L

    Lokakuun -08 kullannuput

    Heippa pitkästä aikaan! Aluksi suuret onnittelut Elämänperhoselle uudesta tulokkaasta. :flower: :hug: Meillä Karoliina jäi isänsä kanssa kotiin ja minä palasin työelämään, vähän niinsanotusti pakonuhalla. Mies jäi työttömäksi, ja itse sain palkankorotuksen. Niin ei hirveästi siinä...
  20. L

    Oletko uudenvuoden selvinpäin vai

    selvinpäin kotona, eipä noita nautintoaineita tarvitse kun hauskaa voi pitää ilmankin.

Yhteistyössä