Ai kauhee kun sattuu korvaan aina kun nielasee. Onko jollain ollut tällaistä koskaan?

Vasenpaan korvaan sattuu kun syö tai juo jännittää ihan kun on nielaisu vuorossa et kohta sattuu. Kurkku on kipeä ja jotenkin nää on yhteydessä toisiinsa.
Korvaan ei kyllä tuiki silleen et olisi korvatulehdus..kummallisia juttuja välillä ihmisellä.
 
oo on ollut juuri viikko sitten viimeksi, mulla se on yleensä alkava korvatulehdus. Ja se muuten sattuu vietävästi.
Lääkärit kun ei mielellään enään määrää antibiootteja, niin suosittelevat esim.buranaa.
ite just viime viikolla jouduin särkylääkettä syömään n.4 päivää maksimiannoksen mutta sepä oli todella mukavaa kun ei uskaltanut niellä kun sattui. :x |O

Pikaista paranemista :hug:
 
Mulla oli joskus kymmenen vuotta sitten viimeksi moinen vaiva, kävin lääkärissäkin eikä lääkäri osannut sanoa varmaksi mistä johtuu, epäili että kipeä kurkku aiheutti sen säteilemällä sitä kipua korvaan. Vaan jäipä mulle siitä ikuinen vaiva, se korva joka silloin vaivasi, suhisee oudosti silloin kun pää on tietyssä asennossa ja siitä tuli sellainen "märkä" korva, eli vuotaa välillä vaikkua tai jotain muuta mähmää melko reilusti :x
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pohjaton pyykkivuori:
Mulla oli joskus kymmenen vuotta sitten viimeksi moinen vaiva, kävin lääkärissäkin eikä lääkäri osannut sanoa varmaksi mistä johtuu, epäili että kipeä kurkku aiheutti sen säteilemällä sitä kipua korvaan. Vaan jäipä mulle siitä ikuinen vaiva, se korva joka silloin vaivasi, suhisee oudosti silloin kun pää on tietyssä asennossa ja siitä tuli sellainen "märkä" korva, eli vuotaa välillä vaikkua tai jotain muuta mähmää melko reilusti :x
Jaiks :$
 
vieras
Etkö sä koskaan ennen ole ollut kipeä? Mä oon suht. terveenä ollut aina, mutta kyllä kerran vuoteen ainaki pieni flunssa iskee ja nimenomaan aina tuota et nielaistessa sattuu. Vaikka se ärsyttävältä tuntuukin, niin melko pieni juttu.
 
vierailija
Moi Aikuiset mä oon lapsi ja mulla on se että kun nielaisen nii se sattuu molempiin korviinEka sattu kurkkuun sitte alko sattuu korviin niin voisitteko auttaa kertomalla mitä mä teen☺
 

Yhteistyössä