1v.+ ikäisten äidit: Millaisen talvihaalarin olette ostaneet / aiotte ostaa?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
Meil täytetään jouluna 1v ja ajattelin ostaa jonku kosteus suojatun puvun (meil nyt jo kontataan pihalla), vähintään siten et vyötärön alapuolella on kosteus suoja. Mut tosiaan en mitään kaikkein kalleinta. Todennäköisesti puku on kokoa 74/80cm (ny käytössä haalarit kokoa 68) riippuen mallista. Merikkien välillä on ihan hirveästi koko eroja.
 
"NellaLinnea"
Reimatecin varmaan ostan meijän 1,5 vuotiaalle neidille ja pittää kokeilla riittääkö 86 senttinen vai pittääkö olla jopa 92 senttinen :) Meillä kans pitkä neitikkä,oli 1,5-vuotis neuvolassa tasan 86 settiä pitkä :)
 
"mila"
Täällä samat pohdinnat! Ostin fiksuna naisena kevään alesta 1,5-vuotiaalle tytölle reimatecin haalarin, joka on nyt aivan liian suuri! Joten uutta etsimään ja hyvät vinkit otetaan vastaan :)
 
Ensin meinasin tilata Legon haalarin mutta se olikin halvemmalla Jesper&Juniorissa, missä ihastuin Ticket to heavenin haalariin jossa taas ei ollut kokoja ja nyt metsästän vastaavaa netistä jos löytyis.

Eli siis en mä vaan tiedä :D Reimatec oli jotenkin tyhmän värinen, Jonathan tylsä... Ehkä mä sittenkin ostan sen Legon?
 
Joulukuussa täyttää meillä kans Tirppa vuoden ja Reimatecin ostin alesta (40euroa) kun nyt jo on puistossa käyty konttailemassa ja seisoskelemassa ja tarkoitus on talvellakin käydä pulkkailemassa ja puistoilemassa huonomallakin säällä (isompaakin pitää ulkoiluttaa) joten kosteussuojaus pitää olla niin topassa kuin välikausivaatteessakin.
 
-
[QUOTE="mila";21931721]Onko T2H:n baggie suit mallinen puku ihan vauvojen puku vai kävisikö se taaperollekkin? :D[/QUOTE]

Eikös siinä ole 98cm suurin koko. olen nähnyt niitä 2-4v-lapsilla puistossa. Vähän ehkä leveämpiä ovat ja siten hankalampia rymyämisessä, mutta muuten ihan ok.
 
"mila"
Miten te ootte osannu ostaa oikean kokoiset vaatteet? :D Mulla meni jotenki ihan metsään. En ottanut huomioon, että vaikka koko lapussa näyttää hyvältä niin haalari onkin reeeilusti isompi.. Nyt yritän uudelleensijoittaa tätä jättiläishaalaria.
 
"mila"
[QUOTE="mila";21931794]Miten te ootte osannu ostaa oikean kokoiset vaatteet? :D Mulla meni jotenki ihan metsään. En ottanut huomioon, että vaikka koko lapussa näyttää hyvältä niin haalari onkin reeeilusti isompi.. Nyt yritän uudelleensijoittaa tätä jättiläishaalaria.[/QUOTE]

Siis miten olette osanneet ostaa oikean kokoiset vaatteet puoli vuotta ennen!!
 

Yhteistyössä