Hakutulokset

  1. S

    Muita IVF/ICSI- konkareita?

    johkunen: En oikein uskalla toivoakaan kunnolla. Pitäisi varmaan vaan testata. Sillähän se selviää.. Almina: Ihan luomumenetelmin, jos niinkseen on.. Ja jos nyt olisinkin raskaana, niin meillä taidetaan lopettaa hoidot tai ainakin äärimmäisen vakavasti harkita sitä. Kävi kuinka kävi...
  2. S

    Muita IVF/ICSI- konkareita?

    Välikierto. Olen ollut niin alamaissa ja sekaisin hoidon pieleenmenemisestä, kälyn raskausuutisista, sekä siitä, että jos keväinen raskaus olisi saanut edetä normaalisti, niin meille olisi syntynyt näinä päivinä vauva, ...että en ole saanut edes ilmoitettua klinikalle negasta. Olen lykännyt...
  3. S

    Muita IVF/ICSI- konkareita?

    Scarleth: Onnea plussasta! Toivottavasti kaikki menee hyvin sullakin.
  4. S

    Muita IVF/ICSI- konkareita?

    Oon käyny aina silloin tällöin lukemassa tuota lahjasolu/alkionadoptiohoitoketjua. Masentavaa, ettei sielläkään kukaan oikein onnistu hoidoissa... Mietityttää, että kannattaako sellaiseenkaan hoitoon sitten lähteä (jos tulee tarvis), jos ne eivät onnistu. Miten paljon pää kestää tätä höykytystä...
  5. S

    Muita IVF/ICSI- konkareita?

    Onnea MAM2: Toivottavasti kaikki menee hyvin :) Testailin tottakai silloin seuraavana aamuna, mutta vuoto oli jo niin kovaa, että nega oli ihan itsestäänselvyys. Meillä on alkioita pakkasessa ja niitä siirrellään sieltä luomukiertoon (Ikinä vielä eivät ole suostuneet tuohon - viimeinkin...
  6. S

    Hoidot jatkuu 2012

    Mut saa varmaan poistaa tuolta piinailijoista. Verta tulee lugejen läpi. Ei oo ennen tullut.. aina on saanut odottaa lääkkeiden lopettamisen jälkeen jopa viikonkin, että vuoto alkaa.
  7. S

    Muita IVF/ICSI- konkareita?

    Tais mennä sittenkin pieleen. Nyt ei oo enää tuhrua, vaan ihan verta..
  8. S

    Muita IVF/ICSI- konkareita?

    Testaan vasta aikaisintaan perjantaina. Jos "oireet" vahvistuu, niin sitten arvaan jo testituloksen ja testin tekeminen noin henkisesti helpottuu...
  9. S

    Muita IVF/ICSI- konkareita?

    HalleB: Kovasti tsemppiä punktioon :) Alkaa vähän jännittää jo. Pp13. Jos noin järkeillen ajattelee, niin lugesteronihan voi aiheuttaa vaikka mitä sivuvaikutuksia, mutta en usko, että on ihan normaalia esim. se, että luge alkoi värjäytyä vaaleanruskeaksi eilen pp12. Minulla ei ole tähän...
  10. S

    Hoidot jatkuu 2012

    Hautomo76: Keväällä, kun olin raskaana, niin käyttelin huvikseni vanhoja testejä pois kaapista. Ovistestit näytti yhtä positiivista kuin raskaustestitkin. Ovistestit saattaa näyttää positiivista ennen raskaustestiäkin. Toisaalta, jos käyttää paljon lääkkeitä, niin niiden vaikutukset kannattaa...
  11. S

    Muita IVF/ICSI- konkareita?

    En ole kauheasti täällä nyt pyörinyt. Ajattelin testailla loppuviikosta. :) Oireita on ollut ja ei ole ollut - katsoo nyt. Olen kiukutellut ja on ollut kauhean kuuma. Uutuutena on tullut vihlaisut - en ole koskaan ennen tajunnut, mitä niillä tarkoitetaan, mutta nyt tiedän. Miehen mielestä...
  12. S

    Hoidot jatkuu 2012

    Kiitos tarrasukista :) InMyDreams: Me oltiin ensin yksityisellä hoidossa (kolme inseminaatiota ja kolme ICSI:tä passeineen + tutkimuksia tosi paljon) ja sen jälkeen siirryttiin julkiselle. Nyt menossa toinen iso hoito julkisella ja vielä jatkavat kyllä hoitoja, jos ei onnistuta. Silloin kun...
  13. S

    ivf ja poppakonstit

    Naiselle raskausmonivitamiinit ja miehelle muu kaikenkattava monivitamiini. D-vitamiinia ja sinkkitabletti tuon monivitamiinin lisäksi. Ennen hoidon pidättäystymisaikaa siittiövarastot vaihtoon eli seksiä niin paljon kuin vain ikinä jaksaa. Jos lääkkeet pistää naisen halut maihin, niin itse...
  14. S

    Hoidot jatkuu 2012

    Nanna*: Pari kertaa tuntui aika ikävältä useamman minuutin pistämisen jälkeen. En kuitenkaan ollut mitenkään tuskissani - nettikirjoitusten perusteella jotkut ovat kärsineet pistämisestä paljon enemmän. Yllätys oli omalla kohdallani ihan positiivinen. Sitten... Jos pisti sen ohjeen mukaan...
  15. S

    Muita IVF/ICSI- konkareita?

    Tulin juuri siirrosta ja oikein hyvillä mielin tulinkin. Olin kyllä tipahtaa lääkärissä tuolilta, kun sanoivat, että kaikki 11 kerättyä munasolua olivat olleet kypsiä. Olivat tehneet ICSI:n (vaikka A+B liikkuvuus 85%...? ...se luku vaan paranee hoito hoidolta :) ). Kahdeksan hedelmöittyi ja...
  16. S

    Hoidot jatkuu 2012

    Ajattelin plussata kahden viikon päästä! ;D Liika optimistisuus ei tässä vaiheessa ole mistään pois.. Nyt vaan kauhea tsemppi päälle ja rento olo. Liputan tästedes Pergoveriksen puolesta ihan kympillä (Miksi ihmeessä sitä lääkettä ei käytetä useammin?) - hiiteen Puregonit ainakin omalla...
  17. S

    Muita IVF/ICSI- konkareita?

    HalleB ja MAM2: :) En ookaan kirjoittanut tähän ketjuun kuulumisia.. Punktio meni oikein hyvin. Yli kymmenen munasolua saatiin ja tänään olen menossa alkionsiirtoon (ellei sieltä nyt vielä soitettaisi, että ei ole tulemista). Kypsien solujen määrää en tiedä ja alkioiden lukumääräkin on ihan...
  18. S

    Hoidot jatkuu 2012

    miles: Punktio meni loistavasti. Olin kuulemma päivän reippain :) Ei pahemmin ollut kipuja - mutta enpä olekaan mikään kipuherkkä. Soluja tuli yli kymmenen - kypsien määrää en vielä tiedä. Sain sairaslomaa koko viikoksi tällä kerralla... en valita. Torstaina pitäis olla alkionsiirto. Mulle...
  19. S

    Hoidot jatkuu 2012

    Sitten vielä yksi kysymys: Tietääkö joku, mitä eroa on Pregnylillä ja Ovitrellellä? (Muuta kuin, että Ovitrel on siinä kynässä ja Pregnyl pitää itse sekoittaa) Ovitrelle on törkykallis mielestäni... Tuli todistettua, kun kävin ostamassa sitä ensimmäistä kertaa tänään. Lääkäri arpoi noiden...
  20. S

    Muita IVF/ICSI- konkareita?

    MAM2: Hoito on edennyt ihan kivasti. Maanantaina punktio. Pergoveris näyttää toimivan (ainakin tähän asti..) Gonal-F:n tilalle vaihdettiin vielä viimetipassa tuttu Puregon. sebu08: Tervetuloa :) Molemmille teille onnenpotkut hoitoon :)

Yhteistyössä