Hakutulokset

1. kultapallo

onko minulla liian vaaleanpunainen kuva äitiydestä ja lapsista?

totuus on, ainakin mun kohdalla, että ukosta en jaksanut välittää. vauva vei kaiken huomion, ukko löytäköön ite ruokansa ja peskööt vaattensa. .Kuukausi vauvan syntymän jälkeen asiat tasottu.. Ja lapsen tulon jälkeen meillä tehdään muuten muuten kaikki kotityöt puoliks B)
  2. kultapallo

Hauskimmat nikit pinoon

HelloShitty ehdottomasti :wave:
  3. kultapallo

Missä tilanteessa menit hämilleen?

niin tuli mieleen tosta postijutusta että kerran mun edellä kahvilajonossa oli sellanen vanhempi pyöreähkö rouva, jolla oli oikein kauniit vaatteet ja isot koru. Hänellä oli myös sellainen polvipituinen ribbineulos hame, jossa oli halkiot sivuilla.Hme oli pyörähtänyt vähän sivulle, halkio oli...
  4. kultapallo

Missä tilanteessa menit hämilleen?

naapuri lainas sytkäriä, oli kännissä. Se sytytti tupakan ja ojensi MUN sytkän takas mulle ja sano "muista antaa takas, nää on kalliita."Mä olin et ööööö :laugh:
  5. kultapallo

Mitä mieltä tästä nimestä?

Se on kaunis nimi. Musta vaan tuntuu että nykyään on ihan hirveesti uusia nimiä, sellassia muunnoksia..menee ihan pää pyörälle :)
  6. kultapallo

Tuon yhden ketjun innoittamana kertokaahan mitä kaikkea yliluonnollista teidän kohdalle on sattunut?

Joksus on joo sellanen olo ettei oo yksin. Vaikka tietää olevansa yksin. Se on kamalaa. :(
  7. kultapallo

Auta Itämerta, katso video!

niinpä! Ei kyllä meille tollasta tulisi ikinä. raanasta tulee vettä eikä hapot pilaa hampaita. seon on itämeri videon idea RAANASTA TULEE VETTÄ. Kannattaa katsoa ja painaa lahjoitusnappia :saint:
  8. kultapallo

Kuinka monelle ajattelit ostaa joululahjan?

mä ajattelin vetää tänä vuonna kukkaron nyörit tiukille,ja sit tuli heti kummipojan äidiltä lahjatoivelista..kolme leluvaihtoehtoa,joista halvin lelu on 50e..ja en ole edes sylikummi..huh huh. meillä kun vaan ei ole varaa... Musta muutenkin tuntuu että kaikki kaukaisetkin sukulaiset odottaa...
  9. kultapallo

:hug: Joulumieli ja yhdessä olo tärkeämpää,mun mielestä ainakin :heart:
  10. kultapallo

Onko sulla joku tietty budjetti vaiko ostelet vaan?? :flower:
  11. kultapallo

lapsen maitoallergia! kertokaa oireista yms.

kiitos vastauksista, alko tuntuu jo että oonko ihan seko, ku neuvolassa ne ei kuuntele. Koitan saada nyt sen testi-ajan tytölle. =) :flower:
  12. kultapallo

sinulla on ulkomaalainen mies ja yhtäkkiä hän haluaa viedä lapset omaan maahansa. mitä sinä teet?

Mäki oon ihan samoilla linjoilla Ravistettavan kanssa, taidan jopa itse enemmän puhua tällä hetkellä anopin kanssa puhelimessa kuin mies :) Viisas nainen tosiaan varautuu kaikkeen, vaikke lapsen passi edelleenkään piilossa ole .. Me ollaan oltu naimisissa vasta 4 vuotta, mutta siinä ajassa...
  13. kultapallo

kasvaa normaalisti, tai on nyt siirtynyt "ison tytön käyrältä" "normaalin tytön käyrään" mitä lie ikinä tarkottikaan tolla. Itkunen se on, heräilee öisinkin, mut sihenki tuli neuvolasta vastaus kuin apteekin hyllyltä : "se on vaihe, lapsi on kiintynyt äitiinsä,siksi itkee". Joten en tiiä..
  14. kultapallo

sinulla on ulkomaalainen mies ja yhtäkkiä hän haluaa viedä lapset omaan maahansa. mitä sinä teet?

:laugh: ei se nyt piilossa ole, ihan siellä missä meidänkin passit on.. Ja mitä sä käyt mun kimppuun hyökkäämään, en mä tätä keskustelua aloittanut. :D
  15. kultapallo

ei voi olla totta, että noin tyhmiä ihmisiä on olemassa!

voiko toi olla tottakaan!! Tai sit se oli Brooke.. :laugh:
  16. kultapallo

Kohta vuoden täyttävällä lapsellani on aina kakka löysää, muita samanikäisiä hoitaessani olen huomannut että heidän kakkansa on paljon kiinteämpää. Lisäksi kakka haisee pahalle, ja vaippa täyttyy 3-4krt päivässä. Pylly on usein myös "ruvella",punoittaa ja arka. Neuvolasta epäilivät hiivaa...
  17. kultapallo

lapsen passion kyllä aina minulla, ei tuo ukko (joka siis on ulkomaalainen) edes tiedä missä se on :p ei mun mies kyllä veis lasta mihinkään.. en itse edes olisi suhteessa jossa pitäisi pohtia moista.. :hug:

Yhteistyössä