montaki, mä oon kertonu niitä aijemmissa ketjuissa. mutta ihan muiden iloks kerron nää viimesimmät.
nää on tapahtunu meillä kotona alkanu siitä asti ku tuonne muutettiin, mutta nyt selvempinä, varmaan raskauden takia? tai sit täällä on joku portti auki josta ne tulee. eniveis:
olin sammutellu kynttilöitä keittiössä ja jäin vielä leikkimään viilenevällä steariinillä, tökin ja puhaltelin. sitte lähin käymään toisessa huoneessa ja kun tulin parin minuutin päästä takaisin oli se kynttilä, jota olin eniten puhallellu syttynyt! tää oli ihan alkuraskaudessa, jo ennenkuin tiesin että olin raskaana, ja jonku teorian mukaan se ois voinu olla vauvan sielu joka anto merkin että mä tuun nyt.
toinen oli eräs aamu ku mies oli jo lähtenyt töihin. olin täysin hereillä mutta silmät oli kiinni makasin sängyllä. tuli semmonen tunne että koko talo on täynnä jotain pahaa. siinä sitte edelleen silmät kiinni toistelin että "mene pois, nyt oot ihan väärässä paikassa" ja käskin sen mennä lamppuun. sitte se tunne vähitellen hälveni.
pari kertaa kuullu huutoja. en tunnista mitään selvää sanaa, mies ääni se on, ja sen äänen "tuntee" ihan niinku oikeet äänet, ei semmoset "pää-äänet"
yks poika juoksi nopeesti keittiöstä eteiseen... nää kaks siis samana päivänä.
mut kyllä nyt merkataan hulluks
*laskee housut että saatte laittaa polttomerkin*