Tuon yhden ketjun innoittamana kertokaahan mitä kaikkea yliluonnollista teidän kohdalle on sattunut?

Itse oon jo aiemminkin tääl kertonu kummituskeinusta. Eli olin just heränny syöttämään meiän kuopusta ja katoin ikkunasta ulos niin toinen lasten leikkipaikan keinui tyhjänä täyttä vauhtia, hierasin muutaman kerran silmiäni kun en meinannut uskoa näkemääni ja edelleen se keinui. Kävin sit vessassa kun olin pienen syöttäny niin keinu keinui edelleen ja ketään ei näkynyt.

popppoo
Alkuperäinen kirjoittaja mamma ja pojat:
Itse oon jo aiemminkin tääl kertonu kummituskeinusta. Eli olin just heränny syöttämään meiän kuopusta ja katoin ikkunasta ulos niin toinen lasten leikkipaikan keinui tyhjänä täyttä vauhtia, hierasin muutaman kerran silmiäni kun en meinannut uskoa näkemääni ja edelleen se keinui. Kävin sit vessassa kun olin pienen syöttäny niin keinu keinui edelleen ja ketään ei näkynyt.
hyiiiiiiiiiiiiiiiiii

minäVaan
tää on aika laimee, mut kerron, et muutki kertoilis tarinoitaan.

Teini-iässä mä heräsin yöllä sellasseeseen tuijotukseen. Mun huoneen ovesta näki suoraan olkkariin, ja siellä olkkarin nurkassa seisoi iso saksanpaimenkoira ja vaan tuijotti mua. Ei se ollu mitenkaan hyökkäävä,tuijotti vaan. Mua pelotti ihan sairaasti ja juoksin porukoiden väliin nukkuu (tosi noloa teininä) Äiti väitti että Kiinanruusun varjo oli tehnyt mulle tepposet, mut mä en nukkunu kyllä koko yönä. Aamulla sitten täti soitti et sen 14 vuotias saksanpaimenkoira,myös mulle rakas koira, oli yöllä nukkunu iki-uneen..

Noh, penskana ihan hupina leikittiin sitä peliä kun peilin kautta täåytyy tuijottaa toista. Kamu muuttui vihreäksi ryppyiseksi mieheksi, hyi helv...

Yhtänä aamuna lähdin kamulta ajeleen pyörällä himaan kun vastaan tuli mies. Harmaassa sadetakissa, kepin kanssa jne..käveli vastan alamäessä. Hänestä lähti ihmeellinen suhina, taakse katsoessa selvisi miksi. Takin alta roikkui häntä josta kuului se suhina. Tää tyttö ajoi kuin mielipuoli kotio..

ihan pienenä heräsin keskellä yötä ja siinä makuuhuoneen oven luona nojaili istumassa seinää vasten joku hahmo.sillä oli päässään lierihatu ja harteillaan joku ponzon tapainen.aivan kuin se olisi torkkunut siinä.e hahmo oli siinä aika kauan ja äitinikin heräsi ja hän näki myös sen.ja lopulta se vain yhtäkkiä katosi...

jadal
noo tässä yks uneni.
Odottaesasni esikoista näin unta eräästä kaveristanim jonka kanssa en ollut pitkään aikaan ollut missään tekemisissä. Unessa kaverini sisko kertoi minulle, että "maija" on tehnyt abortin".
Meni muutamia kuukausia, enkä muistanut koko unta, kunne "maija" soitti minulle ja kertoi olevansa raskaana. kylmät väreet menivät selkää pitkin samantien.
Olin tuolloin kaverini tukena, ja yritin kertoa hänelle mitä kaikkea hyvää lapsi tuo mukanaan, ei maailman loppua. Kaveri kuitenkin päätyi aborttiin.

Myös kun mummoni syöpä todettiin alkusyksystä kolme vuotta sitten näin unen jossa mummo seisoi keskellä kesää takapihallamme, ja kertoi tulleensa hyvästelemään. Siitä asti tiesin, että mummoni kuolee kesäkuussa, niinkuin kuolikin. (tästä syystä lykkäsin erään raskaan päätöksen tekoa ennen mummon kuolemaa, kun en halunnut järkyttää mummoa, ajattelin vain koko ajan, "heinäkuussa sitten")

montaki, mä oon kertonu niitä aijemmissa ketjuissa. mutta ihan muiden iloks kerron nää viimesimmät.

nää on tapahtunu meillä kotona alkanu siitä asti ku tuonne muutettiin, mutta nyt selvempinä, varmaan raskauden takia? tai sit täällä on joku portti auki josta ne tulee. eniveis:

olin sammutellu kynttilöitä keittiössä ja jäin vielä leikkimään viilenevällä steariinillä, tökin ja puhaltelin. sitte lähin käymään toisessa huoneessa ja kun tulin parin minuutin päästä takaisin oli se kynttilä, jota olin eniten puhallellu syttynyt! tää oli ihan alkuraskaudessa, jo ennenkuin tiesin että olin raskaana, ja jonku teorian mukaan se ois voinu olla vauvan sielu joka anto merkin että mä tuun nyt. :D

toinen oli eräs aamu ku mies oli jo lähtenyt töihin. olin täysin hereillä mutta silmät oli kiinni makasin sängyllä. tuli semmonen tunne että koko talo on täynnä jotain pahaa. siinä sitte edelleen silmät kiinni toistelin että "mene pois, nyt oot ihan väärässä paikassa" ja käskin sen mennä lamppuun. sitte se tunne vähitellen hälveni.

pari kertaa kuullu huutoja. en tunnista mitään selvää sanaa, mies ääni se on, ja sen äänen "tuntee" ihan niinku oikeet äänet, ei semmoset "pää-äänet" :)

yks poika juoksi nopeesti keittiöstä eteiseen... nää kaks siis samana päivänä.

mut kyllä nyt merkataan hulluks :D*laskee housut että saatte laittaa polttomerkin*

v
Mul on nyt joulun eteisessä tommoinen joulukirkko missä valot ja soittaa säveltä kun vetää avaimesta,
No se on palannut nyt siinä, mutta ei soinut kunnes tänään yhtäkkiä se rupesi itsestään soittamaan sitä sävelmää.
Ja kukaan ei sitä vetänyt koska näen sen tästä

Yhteistyössä