ostettu jo kaikki eli omat lapset joita kolme, kummilapset, miehelle kans mun äidille ja isälle ja sit tietty anopille siinäpä sit onkin ne kelle lahjoja ostetaan
lapset=3, vanhemmat ja isin uusi nainen=3, kummilapset =4, serkku =2 , lasten serkut=3
eli yht. 15hlölle.Ostan mitä toivovat,luultavasti rahaa menee noin 800e.
Ostellaan miehen kanssa lahjoja lapselle, toisillemme, molempien vanhemmille, viidelle sisarukselle (+heidän avokeille ) , ystäväpariskunnille ja ystäville, kummilapsille, hoitotätille...öö... Joops, aika monta lahjaa siis tulee ostettua...
mä ajattelin vetää tänä vuonna kukkaron nyörit tiukille,ja sit tuli heti kummipojan äidiltä lahjatoivelista..kolme leluvaihtoehtoa,joista halvin lelu on 50e..ja en ole edes sylikummi..huh huh.
meillä kun vaan ei ole varaa...
Musta muutenkin tuntuu että kaikki kaukaisetkin sukulaiset odottaa jotakin,vaikka ne ei koskaan anna meille lahjoja.Mä vaan olen aina tykännyt ostella kaikille jotain pientä,tai suklaata tms..mutten koskaan saa itse lahjoja.Ihan rehellisesti,kyllä MINÄKIN HALUAN LAHJOJA! :wave:
Rahaa tärkeämpää on löytää sopiva lahja, joskus kalliimpaa, joskus halvempaa. Satoja euroja kuluu, mutta jää alle tuhannen. Minä ostan miehelle, yhdessä miehen kanssa hankimme kahdelle lapsellemme, molempien vanhemmille sekä miehen siskolle miehineen ja heidän tyttärelleen plus kummitytöllemme. Pienet muistamiset myös lasten opettajille.