Hakutulokset

  1. M

    Onko päiväkoteja muitakin joissa ei ole sikainfluenssaan vielä törmätty?

    mun lapsia ei ole rokotettu. eikä päiväkodissa ole ollut sikainfluenssaa. helsingissä.
  2. M

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    moikka! mä olen hankkinut kaksi nuorempaa lastani itsellisen naisena. ja hyvin on sujunut. yritän tässä vastata muutamaan kysymykseen mitä tästä ketjun loppuosasta on jäänyt mieleeni. prosessi alkoi 2006. hoitoon pääsin suht nopeasti helsinkiläiselle klinikalle. soitin ja kyselin asioista...
  3. M

    Alle 160 cm odottajat

    mulla suurimmillaan ollut sf-mitta 32cm, ja todella pienet mahat. mä olen 158cm pitkä. esikoinen rv 39+6 syntyi, ja painoi 3040g keskimmäinen syntyi rv 41+6, ja painoi 3050g nyt kolmannessa rv 37 ja sf-mitta 32, odottelen josko jo seuraavassa nlassa olis pudonnu sinne 31 johon on...
  4. M

    NÄKÖ sumenee!! :-(

    mulla meni edellisessä raskaudessa näkö aivan sumeaksi. en nähnyt edes uuden taulu tv:n tekstiteeveetä lukea :o optikoilla oli hirveitä jonoja, ja kun sain vauvan hoitoon, ei extempore-aikaa ikinä löytynyt. kun lapsi oli vuoden ja mä lopettanut imetyksen, vaiva meni itsestään ohi. jossain...
  5. M

    Ongelmia Ergon kanssa,olkahihnat tippuvat päältä!Onko Manducassa enemmän säätöjä?

    mä olen aika pienikokoinen, tosin hieman harteikas. mulla auttoi sen "väliremmin" kiristäminen, niin pysyi olkahihnat paikallaan. mulla on kyllä se ergon new generation malli, jossa ne olkahihnat on hiukan kaarevat....
  6. M

    Ajatuksia, tunteita, tapahtumia vaihtoon

    heippa, olen sua muutaman vuoden vanhempi tomera äiti-ihminen kirjottelukamua vailla. kummempia harrastuksia mulla ei juuri tällä hetkellä ole, joten jos "kemiat kohtaa" olisi myös aikaa tavata. mulle voi laittaa viestiä ja jutella. itsellä nyt kolmas raskaus aluillaan, kotosalla pikkunen...
  7. M

    yksinodottavia helsingissä?

    nyt taisi käydä niin että jäin yksin ihan alkuraskaudessa. kotona arkea värittää kaksi ihanaa muksua ja ystäviäkin on ympärillä, mutta tässä uudessa ja pelottavassa elämäntilanteessa olisi vertaistuki paikallaan. jo täällä palstalla jos saisi kirjoitettua asioita auki ja vaihdettua...

Yhteistyössä