Onko päiväkoteja muitakin joissa ei ole sikainfluenssaan vielä törmätty?

  • Viestiketjun aloittaja äiti kolmelle
  • Ensimmäinen viesti
äiti kolmelle
Olen pitänyt lapsia reilut kaksi viikkoa kotona. Lapset rokotettiin viikko sitten lauantaina.
Soitin päiväkotiin ja he sanoivat että sikainfluenssaa ei päiväkodissa ole ollut.
Tarkoitus olisi viedä lapset tiistaina taas päiväkotiin. Ja vienkin kun kerran tautia ei siellä ole ollut ja lapset ovat saaneet jo rokotuksetkin tässä kunnassa.

Nyt mietin vain että onko meidän päiväkoti joku poikkeus? Eikö epidemia tänne asti yltänytkään ajoissa tehtyjen rokotuksien vuoksi vai onkohan se viellä täällä edessä päin..?

Nythän kuulemma epidemia on taantumassa ja toivoisin että täällä meidän kunnassa ei ala sitä kaaosta joka on koko Suomea koetellut.

 
ieras
Ite asustan Varsinais-Suomessa ja kunnassa, jossa terveet koululaisetkin jo rokotettu. Täällä ei ole ollut kouluissa eikä päiväkodeissa ainakaan yhtään testattua tapausta. Enkä minä edes tiedä yhtäkään tutun tuttuakaan, joka olisi sairastunut.
 
Mä viime viikolla tarhalla kysyin asiasta niin vastaus oli että ei voida tietää kun ei niitä enään testata. Lapsia on kyllä ollut sairaana siinä missä aina muulloinkin mutta varma ei voida olla että onko ollut sikaa vai ei.
 
Loimaalainen
Alkuperäinen kirjoittaja ieras:
Ite asustan Varsinais-Suomessa ja kunnassa, jossa terveet koululaisetkin jo rokotettu. Täällä ei ole ollut kouluissa eikä päiväkodeissa ainakaan yhtään testattua tapausta. Enkä minä edes tiedä yhtäkään tutun tuttuakaan, joka olisi sairastunut.
Saano udella missä kunnassa?
 

Yhteistyössä