Ongelmia Ergon kanssa,olkahihnat tippuvat päältä!Onko Manducassa enemmän säätöjä?

  • Viestiketjun aloittaja Mianna
  • Ensimmäinen viesti
Mianna
Neuvokaa,olenko liian pieni kantaja vai miksi hihnat tippuvat vaikka ääriasennossa ovat?Luulin ostaneeni repun,joka käy pienellekin kantajalle..
Miten tuo Manduca,onko enemmän säätöjä?
 
Jenis
Mä oon aika pieni, ja ihan hyvin se Ergo kyllä päällä pysyi. Onko sulla ne hihnat tarpeeksi tiukalla ja se "eturemmi" kans?

Päivitin reppuni Manducaan uutta vauvaa varten, mutta sen säätöjä en oo vielä testannut. Pitäisi olla enemmän valinnanvaraa, mutta tällä palstalla kyllä joku valitteli just tota, että remmit tippuu olkapäiltä.
 
mä olen aika pienikokoinen, tosin hieman harteikas. mulla auttoi sen "väliremmin" kiristäminen, niin pysyi olkahihnat paikallaan. mulla on kyllä se ergon new generation malli, jossa ne olkahihnat on hiukan kaarevat....
 
mianna
Alkuperäinen kirjoittaja meena:
mä olen aika pienikokoinen, tosin hieman harteikas. mulla auttoi sen "väliremmin" kiristäminen, niin pysyi olkahihnat paikallaan. mulla on kyllä se ergon new generation malli, jossa ne olkahihnat on hiukan kaarevat....
tosiaan hihnat ovat kireimmillään

 
Jenis
Alkuperäinen kirjoittaja meena:
mä olen aika pienikokoinen, tosin hieman harteikas. mulla auttoi sen "väliremmin" kiristäminen, niin pysyi olkahihnat paikallaan. mulla on kyllä se ergon new generation malli, jossa ne olkahihnat on hiukan kaarevat....
Joo, mulla oli kans tuo NG ja ihan hyvin ne hihnat pysyi. Oon kans ehkä vähän harteikas vaikka muuten pieni ;)
 

Yhteistyössä