Hakutulokset

1. H

**KESÄMASSUT 2009 joulukuussa**

Te ootte valtavan ahkeria kirjotteleen,kumpa mäkin kerkeisin/jaksaisin olla yhtä aktiivinen :) Kaikki luin mutta kuten arvattavaa puolet unohtu sisu oli ainakin selvinnyt vuodosta :hug: Ja eppuliinille myös iso :hug: Ja ihanaa että jollain muullakin näkyy masu jo noin selvästi,siis...
  2. H

**KESÄMASSUT 2009 marraskuussa**(kesäkuussa puhkeaa!)

kekkeri tarkoitatko semmosta ns kantorinkkaa.Niitä on monenlaisiakin ergo,patapum,Manduca. Netistä löytyy aika monia :) Perhepuoti.fi ja vekaravintti.fi noista ainakin löytyy jotain. Tuplista oli puhetta,vielä on harkinta listalla,matkarattaat kun meillä on niin voi olla et hankitaan vaan se...
  3. H

Hui että kun on jo niin moni saanut huonoja uuutisia! Toivotaan nyt ettei enää niitä tule! Itellä masu alkaa jo vähän näkyä,varsinkin jos on vähän tiukempi paita mutta voipi johtua minun pienestä luonnollisesta pömppömahastakin :) Ei kyllä hirveesti vielä tarvis näkyä kun ei olla vielä...
  4. H

Lissuli-81 Noista sykkeistä,moni sanoo ettei niihin oo luottamista mutta mulla on ehkä pieni toive et tää tuleva ois tyttönen,syke ekalla kerralla oli just luokkaa 160-175 :hug: Ja edellinen kun on poika ja hällä sykkeet aina jotain 130 luokkaa.Kiva nyt seurailla noita et pysyykö samana...
  5. H

Uusille tulokkaille :wave: MM83: Koskettava tarina sinulla :hug: Onneksi hyviäkin uutisia moni oli saanut :heart: Me saatiin eilen postilaatikkoon ultrakutsu,Jeeeeee,ihanaaaaa! Vielä vaan pitää ootella pari viikkoa :( Oma olotila on aika vaihteleva,aamut alkaa vieläkin huonolla...
  6. H

rakkaimpani paljon jaksuja ja voimia :hug:
  7. H

Uusille terevtuloa! :flower: Täälä olotila jotenkin hassu,joka aamu on pikkasen huono-olo,mikä kyllä lähtee sitten päivän mittaan pois.Tänään oli päivä että piti oikein oksentaa....Maha jotenkin outo,kipee? En tiedä auttasko maitohappobakteeritabletit? Mut kai tuo kuuluu asiaan. Väsymys...
  8. H

Niin ja viikkoja 10+1 :D
  9. H

Moikka moi! Kaikille huonovointisille iso :hug: se ei oo yhtään kivaa. Mulla on nyt se väistynyt pois mikä on todella ihana asia,jaksaakin paljon paremmin.Ruokakin jo suht hyvin maistuu,ei kuitenkaan vielä ihan niin kuin normaalisti,mutta kyllä tää tästä :) Syömisiäni en hirveesti...
  10. H

Höh mä luulin ja katoin että kirjotan oikeeseen pinoon mut kuitenkin olin kirjottanu tuonne vanhaan siis siirrän sen sieltä nyt tänne oikeeseen pinoon :laugh: Heissan pitkästä aikaa,paljon te ootte kirjotellut tuolta sieltä täältä lueskelin. :) Itsellä on vaivannut niin kamala pahoinvointi...
  11. H

**KESÄMASSUT 2009** (kesäkuussa puhkeaa) vol 1.

Heissan pitkästä aikaa,paljon te ootte kirjotellut tuolta sieltä täältä lueskelin. :) Itsellä on vaivannut niin kamala pahoinvointi useamman viikon ettei paljon sängystä ole huvittanut nousta.Onneksi en ole työelämässä mutta tuo esikoinen tuossa hoidettavana,mutta onneksi sekin on ollut...
  12. H

Että vie te ootte niin ahkeria kirjottelijoita vai onko meitä täälä vaan niin paljon :laugh: Mut kiva et tekstiä tulee vaikkei ihan kaikkeen aina muista ja kerkee kommentoida. Mä tuun lukeen myöhemmin tarkemmin mut nyt haluun isot :hug: pinosta pois tippuneille,niitähän on jo paljon,tooosi...
  13. H

Palljon ja ahkerasti te kirjotelette,anteeksi kun olen vähän hiljaisempi mutta kerta kaikkiaan ei aika riitä joka päivä täällä käyntiin :( Minkylle :hug: ja tsemppiä uuteen kiertoon,uusille myös tervetuloa!!!! :) Täälä ei vielä mitään olotilaa kumpi on mut poikaa ehkä enemmän haluan :)en...
  14. H

Jospa minäkin tänne porukkaan tulisin mukaan :) Eli haaleaa plussaa näytti tuossa viime viikolla,menkat on reilusti myöhässä eli eiköhän tässä raskaana olla :saint: Yks lapsukainen on jo ennestään 1vpoika. Laskettu aika olis laskureitten mukaan 11.6. Ainut mitä tässä nyt pelkään on...
  15. H

Kesävauvelista 2009 haaveilevia?

Laskettu aika on 11.06.2009. Nyt on menossa 4. raskausviikko. (eli 33. raskauspäivä) Noin sanoi kaksplussan laskuri eli vielä muutama viikko ja saa nähä alkaako oksentelu :(
  16. H

Heipä hei :D Tänään oli sitten pakko käydä apteekissa kauppareisulla ja ostaa testi makso mitä makso nyt tuossa äsken sen tein ja kas kas sieltä tuli PLUSSA ei ihan kirkas mutta niin että huomaa,JEEEEEEEEEEE . Mut miksihän näyttää nyt vasta ja tollasena haaleena? Aivan ihana fiilis nytten ! :D
  17. H

Täälä ei edelleenkään näy menkkoja :D *elää toivossa* Eli nyt pitäs uutta testiä tilailla,onkos apteekissa mitään halpoja testejä? Oletan kyllä nyt et oon raskaana:D Vaikka eihän sitä voi tietäää kun jo 2 negaa tehny mut mut.... Mietin jo sitäkin että tilaanko semmoset pahoinvointi rannekkeet...
  18. H

Mistä saan ruokalaskurin?

Eli lähinnä tarkoitan netistä jostain sivuilta. Semmonen millä voi laskea kuinka paljon tarvii mitäkin ainesta tietylle määrälle ihmisiä,onko semmosta?? Helpottas kummasti tätä mun touhua.... Uritin etsiä googlesta ruokalaskuri muttei tullu semmosta mitä aattelin.
  19. H

ONNEA MAMMELU!!!!
  20. H

Ekaksi UULAlle onnea kovasti jos nyt vielä edes täälä käyt lueskelees :D Ja Mammelulle plussa onnea ja tervetuloa joukkoomme!! :) Muakin nyt alkaa pikkasen stressaamaan tää juttu,menkat ei vieläkään oo alannu eikä testissä näy mitään.Kuinka pitkälle sitä plussaa pitää saalistaa????? Mulla ei...

Yhteistyössä