Hakutulokset

  1. G

    Lokakuun lapsoset 2016

    Hei, täälä kolmas ilmoitti tulostaan. Koitin löytää faceryhmää, mutta ei hauilla tullut..Täältä löytyikin ohjeet miten sinne pääsee. Mielelläni liittyisin faceryhmään. Onnistuuko?
  2. G

    mihin ikään asti tein vauvat on juoneet iltamaidon?

    Oih, mun mielestä tää on jotenkin hellyyttävä tapa! :saint:
  3. G

    Uusi kuvaketju arvon naiset :)

    Ihan kun kaks eri ihmistä!!!!!!!!!! :o
  4. G

    Laittakaa kuvia litteistä vatsoista joissa raskausarpia

    http://www.aijaa.com/v.php?i=6550582.jpg tässä mun pötsi..kuvassa arvet ei hirveesti näy, mut navasta kaakkoon ja lounaaseen niin on arpia! :laugh:
  5. G

    Palstaälyköt, erityisesti matemaattisesti lahjakkaat (esim. ninaTT?) JOKU?? APUA!

    http://www.aijaa.com/v.php?i=6537572.jpg toivottavsti saat selvää kun nappasin tällä tietokoneen kameralla.. :laugh: Huom! Kuvassa on sitten vielä huolimattomuusvirhekkin tietenkin mukana, kun loppussa jaetaan 4x= 11 (jaetaan neljällä) , rustasin paperiin silmät puoliristissä (jaetaan 11...
  6. G

    Palstaälyköt, erityisesti matemaattisesti lahjakkaat (esim. ninaTT?) JOKU?? APUA!

    Aukesko jo vai skannaanko sulle piirrustuksen ja ratkasun? =)
  7. G

    G: mitä teillä tapahtuis, jos lapsi...

    Sanoisin varmasti, että nyt musta tuntuu että sä yrität sanoillasi ja käytökselläsi satuttaa minua, tuottaa minulle pahaa mieltä ja että rakastaisin sinua vähemmän. Se ei nyt vaan tehoa, sillä rakastan sinua silti. Jos tämän jälkeen vielä sanoisi, luultavimmin loukkaantuisin ja odottaisin...
  8. G

    Tää kuumuus on kurjaa, kun muksu haluaa koko ajan halia

    Tarkoitin alkuperäiselle! :D Kyllähän me aikusetkin kaipaamme syliä rakkaimmiltamme aina aika ajoin! ;)
  9. G

    G: mitä teillä tapahtuis, jos lapsi...

    Jaa, ja minkäköhän takia? Jos lapsen omat tunteet otetaan huomioon ja niille annetaan vapaus, osaa lapsi arvostaa ja ymmärtää toistenkin tunteita, eikä aiheuttaa muille mielipahaa. Tottakai selventäisin lapselle, että tilanteessa, jossa tuntee pettymystä tai vihaa, voi polkea vaikka jalkaa...
  10. G

    koska tua menee ohi ? aina 1v ei millään haluis tulla pois kylvystä..hirveet raivarit aina ko ottaa pois:O

    Meillä oli sama. Nyt oon tehnyt niin että poika saa ammeessa olla niin kauan kun haluaa ja sieltä sit lähtee itse nousemaan pois. (tästä kun sen vein pois kylppäristä, tuli itku ennen) Nykyään kaadetaan yhdessä vesi pois ja kerätään lelut ja kävellään käsikädessä pyyhkeen luokse ja kuivatessa...
  11. G

    G: mitä teillä tapahtuis, jos lapsi...

    Just just.. :(
  12. G

    G: mitä teillä tapahtuis, jos lapsi...

    Ottaisin lapsen syliin ja sanoisin tälle, että huomaan että olet nyt todella vihainen minulle jostain. Katsoisin mitä laspi siihen sanoo, ja lähtisin purkamaan tämän pahaa oloa. Kertoisin että ymmärrän että hän on vihainen ja saa ollakin, mutta minusta tuntuu todella pahalta kun hän sanoo...
  13. G

    Kroppakuvia taas kerran

    En ole oikein tuota itseni kuvaamista harrastanut, ja kyse oli kroppakuvista tässä ketjussa..jos nyt kuitenkin haluut, niin tässä on musta kuva festareilta parin vuoden takaa, kroppaa ei vaan oikeen näy.. :/ http://www.aijaa.com/v.php?i=6465393.jpg
  14. G

    Mitä mieltä tästä tilanteesta?

    Kai exäsi ymmärtää ettei lapsi halunnut heti reissun jälkeen lähteä hänen luokseen. Mielestäni asian olisi voinut hoitaa fiksumminkin, esim. keskustelemalla exän kanssa että soitetaan aamulla ja katsotaan josko lapsi olisi jo halukas lähtemään isän tykö. Jos lapsi olisi halukas, kyllä minä sen...
  15. G

    Mitä helvettiä? Nyt on HEINÄKUU ja täällä mietitään jo ens talven vaatetusta?

    Toiset elää tulevaisuudessa, toiset nykyhetkessä, jotkut menneisyydessä. ;)
  16. G

    Mitenkähän mielensairauksilta voisi suojella lasta?

    Kannattaa opettaa lapsi puhumaan tunteistaan ja ymmärtämään että välillä on vaikeaa, mutta kyllä kaikesta voi selvitä. Se että on luottamus kohdallaan sinun ja lapsesi välillä on paras apu sitten kun sairaus on puhjetakseen. Ota lapsen tunteet aina huomioon, äläkä rankaise kiukunpuuskista tai...
  17. G

    Olen miettinyt, että miten joidenkin asianajajien omatunto/moraali kestää pahojen rikollisten puolustamisen?

    Kai sitä voi ihminen itsekkin itseään puolustaa..no juu en ajatellut asiaa sen koommin, mutta onhan siinä tietenkin aina sekin vaihtoehto että kyseessä on väärinkäsitys.
  18. G

    Olen miettinyt, että miten joidenkin asianajajien omatunto/moraali kestää pahojen rikollisten puolustamisen?

    Mielenkiintoinen pointti..mä varmaan ensihoitajana pitäisin kahvitauon siinä vaiheessa.. :D

Yhteistyössä