Hakutulokset

1. P

¤¤¤LOKAMASSUT -08 Syyskuussa¤¤¤

Lauantaita kaikille! Tänään olis sitten tasan kuukausi laskettuun aikaan,vaikka saisikin jo tulla,rupean olemaan jo niin levoton ja kärttyinen :whistle: On niin lohduttavaa lukea että muitakin valvotuttaa öisin,pelottaa vaan että miten sen synnytyksen sitten jaksaa kun on jo näin poikki...
  2. P

Ei,eikös rippikoulu ole "naimaluvan" saamista varten..?
  3. P

kellään kielilävistystä????

Ei sattunut,tuntui vaan oudolle muutaman päivän,nyt en edes huomaa koko kapistusta suussa(ollut jo melkein kymmenen vuotta)
  4. P

Lahti hoi,kerhoja/harrastuksia taaperolle?!??

Laittakaa linkkiä tai jotain osviittaa sellaisista kerhoista tai harrastuksista jotka sopii 3-6 vuotiaille lapsille. Harjulan löysin ja Laleliin kuulutaan,onko muita,mistä saa seurakunnan kerhoista tietoa? Kiitos :flower:
  5. P

Onnea hurjasti Ekan perheelle :hug: :flower: !! Kyselit Satunen siitä lapsen kastamisesta,tottakai saat kastaa lapsen kirkkoon vaikket itse kuuluisikaan(itse en kuulu mutta mies ja poika kuuluvat ja niin aioin tämänkin masuasukin liittää).Kastejuhlan pitäminen ei maksa mitään,kunhan toinen...
  6. P

Satunen,koita olla nyt stressaamatta,vaikka limatulpan mukana tulee veristä vuotoa voi olla että synnytykseen menee viellä pitkä tovi,veljen vaimokkeella meni viellä kolmeviikkoa ja pientä veristä vuotoa tuli limatulpan mukana joka päivä.Ja veikkaanpa kun saat oman nyytin iholle ekan kerran niin...
  7. P

G: Sattuiko synnytys enemmän vai vähemmän kuin olit ajatellut?

Vähemmän.Kyllä se niin on että lopputulos korvaa vaivan :heart:
  8. P

Nuorin ja vanhin seksi kumppani?

Kaikki olleet mua vanhempia(max.5 vuotta)..
  9. P

Piti lisätä viellä siitä philipsin itkuhälyttimestä,ettei meidän ota ainakaan häiriöitä muista laitteista ja kuuluu säröilemättä kaukaakin.. :wave:
  10. P

Huomentapäivää! Joku puheli täällä rasvaamisesta,itse rasvailin koko esikoisen odotuksen ajan jollain(en nyt muista nimeä) apteekin kalliilla raskausajan rasvalla ja silti vatsa meni ihan tiikerin naarmuille loppuajasta :( Mutta tosiaan aioin nyt jatkaa rintojen rasvaamista synnytyksen...
  11. P

emmaljunga scootter rattaat 1v ainoiksi rattaiksi

Me vaihdettiin yhdistelmät scootereihin ku poika oli noin vuoden,ei kyllä nukkunut päikkäreitä rattaissa,mutta mahtuu köllimää vielläkin rattaissa jos väsähtää kaupunki kiertueella ja ikää nyt kolme.
  12. P

Työ oottekin ahkeria kirjoittelijoita,kivaa ajankulua käydä lueskelemassa kun esikoinen on kovassa legopuuhassa rakennellut legoja jo kaksi tuntia.Kyllä se osaa olla ihanan helppokin kun tahtoo :heart: Täällä oli keskustelua limatulpista.Itsellä irtosi samana aamuna kun poika syntyi.Olin...
  13. P

Nyt luin ihan ajatuksen ja ajan kanssa teidän aiempia kirjoituksia ja kävin kurkkimassa muutaman profiilia etten jäisi ihan ulkopuoliseksi ;) On kiva lueskella muiden samalla viivalla olevien juttuja ja mietteitä(usein samoja ajatuksia kuin itsellä). Joku kyseli jännittääkö muita tuleva...
  14. P

***LOKAMASSUT -08 elokuussa***

Piti lisätä että päijät-hämeen keskussairaalaan mennään sitten kun asia on ajankohtainen.. :p
  15. P

***LOKAMASSUT -08 elokuussa***

Olen lueskellut säännöllisesti teidän juttuja mutten ole saannut aikaiseksi mitään itse kirjoitella,nyt sitten alkoi äippäloma ja aikaakin enempi niin päätimpä tännekkin viellä loppumetreillä tunkea :ashamed: Eli täällä 24-vuotias kolmevuotiaan pojan äiti ja nyt sitten tämän pikkukakkosen...

Yhteistyössä