Pinkwawe: Milläs viikolla sä olet sillon 25.9, kuinka lähelle ne la:aa siis uskaltaa odottaa? Mäkin olen kuullut tosta, että koska sektiohaava aina tekee siihen kohtuun parantuessaan arpikudosta, ei suositeltas sektiolla synnyttämään kuin kolme lasta, kun joka kerta kohtu heikkenee. Jos ne on vielä pelotelleet sua samasta, tuntuu aika kummalle että odottavat noin pitkälle, ennen ku leikkaavat? Sanoko ne mitään syytä miksei aiemmin leikata?
Mistähän muusta oli puhetta.......
Pinnasängyn reunasuojuksesta, en ole minkään mieleistä löytänyt, mutta oon niin huono ompelujutuissa, enkä omista ees ompelikonetta, että en varmaan viitti lähtee kokeilemaan....Tulis kuitenkin joku muotopuoli
Pitänee vielä kattella kaupoista,
OZ babyssa oli muutama kiva kyllä, mutta olihan niillä sitten hintaakin...
Omaa napaa, eka lomapäivä! Aamusta jo heräilin intopiukeena ja kaheksan jälkeen olin jo menossa kauppaan. No eihän ne olleet vielä auki. Menin sitten auringonpaisteeseen kahville oottelemaan että kauppa aukeis, oli kyllä ihana aamu...... Sitt olin tänään kaverin ja sen 3 viikkoisen tytyn kanssa kaupoilla, mukaan tarttu kirpparilta muutama kiva vaate. Sain vihdoin myös ostettua sensitive-
pyykinpesuainetta, että pääsen laittelemaan noita vauvanvaatteita kuntoon. Ajattelin hankkia semmoisen kannellisen muovisen sängynaluslaatikon, johon ne jemmaan muuton ajaks, etteivät pölyynny muutossa. Prismassa kattelin
itkuhälyttimiä, onko kokemuksia niistä? Mikä olis hyvä/onko jostain huonoja kokemuksia? Kaveri kehui semmosta
DORON mallia, jossa on 2 "puhelinta" + sitten se "keskusyksikkö"..Onko siitä kokemuksia?
Jalat oli todella koetuksella koko päivän, tuntu että
jalkapohjat on ihan tulessa parin tunnin kävelyn jälkeen. Ja ajoittain tuntu kyllä että supisteli, mutta eivät onneksi ole olleet vielä kivuliaita. Niitä harjotussuppareita kai siis.....Ihanaa oli nähä kaverin pientä tuhisijaa, oli kyllä niin kiltti tyttö, nukku koko 5 tuntia, mitä nyt kahesti söi
Viime viikolla meilläkin oli synnäriin tutustuminen, tuli siellä semmonen fiilis, että pääsispä jo hakemaan kääröä....Mutta vielä muutama viikko toivottavasti siihen aikaa kuitenkin... :heart:
Vielä kyselisin siitä
välilihan rasvasta, että minkä niminen se nyt oli...? Oon niin laiska, etten jaksais ettiä sitä tuolta ketjuista.... :ashamed:
Kirppiina ja Ruu 33+3