Hakutulokset

  1. K

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Moi pitkästä aikaa. Kiva kun täällä palsta vielä pyörii.Itse en enää tänne kuulu,mutta aattelin piipahtaa ja kuitenkin kertoa miksi olen hävinnyt.Edellinenkin alkionsiirto meni hutiksi.Kela ei edelleenkään korvannut kustannuksia.Kesälomien aikaan sitten tapasin miehen,jolle suurena...
  2. K

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    heippa pitkästä aikaa:) Taas ollaan mukana touhussa pitkän tauon jälkeen.Nyt jännätään tärppäskö vai ei.alkionsiirto maksoi jotain 700 euroa:) Kelalta tuli kieltävä päätös edellisistä hoidoista taas vaihteeksi!
  3. K

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Evensar: muistelisin Kyllä että sielläkin sanottiin ettei saa,mutta antavat silti laput mukaan joilla saa hakea korvausta.Tuossa alla tummennetulla on luvut jotka olen saanut takaisin kuluista kelalta. KELA-ASIAA: 1.Käyntikerta Maksoi 163 ? josta korvaamattomia 8 ?, korvattavaa 155 ...
  4. K

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Evenstar: Olen käynyt IN-Tiimissä.Sieltä saa laput mukaan jotka sitten itse pitää lähettää kelalle.Kela sitten itse päättää mitä niistä maksaa ja maksaako ollenkaan.Tosi kirjavaa käytäntöä kelalla.
  5. K

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Risukasa: Kysymyksiisi vastauksia eli ensinnäkään ei tarvitse valehdella.Jättää vaan kertomatta.Vaikka lapsen isää kysytäänkin,niin siihen ei ole pakko vastata mitään eli ei tarvitse kertoa kuka on isä ja miten lapsi sai alkunsa.Sillon sulle jää se mahdollisuus että isä näkee lasta ja myöhemmin...
  6. K

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Kiitos Risukasa :) Tuosta sopimuksesta sen verran,että sellaista sopimusta ei ole olemassakaan mikä olisi pätevä ja estäisi elatusvelvollisuuden.Jos exäs haluaa hän voi aina tunnustaa isyyden ja on aina myöskin elatusvelvollinen oli sinulla sopimus tai ei.Ainoastaan siinä vaiheessa kun sinulta...
  7. K

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Kiitos signe :) Summa pitää sisällään:Aids,hepatiitti ja kuppatestin ja näyttäs joku neljäskin/viideskin olevan(pakollisia),3 kappaletta ultria,ivf-viljelyn,siemennestetutkimuksen,avustajan maksu,sperma,alkionsiirto,punktio,toimistokulut ja alkionpakastuksen vuodeksi.(2504?) Lääkkeethän...
  8. K

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Hei vaan kaikki ! Eilen minulle tehtiin punktio ja tänään siirrettiin alkio.Kahden viikon kuluttua saan tietää tärppäsikö.Terolutin popsimisen aloitan huomenna.Alkioita meni pakkaseen 7 kappaletta.Tosin jäin miettimään että olivatko ne edes alkioita vai hedelmöitettiinkö vain yksi(siirretty) ja...
  9. K

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Evenstar: Ekoihin resepteihin ei laitettu merkintää klinikalla,mutta näihin toisiin laitettiin leima ja siksi en saanut suoraan.Nyt sitten haen niitä korvauksia sovitulta kelalta.Ei siis ihan mistä tahansa.En yhtään osaa sanoa saanko ja kerron lisää kun tiedän enemmän.Jos en saa niin se johtuu...
  10. K

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Hei pitkästä aikaa! Liityn siihen kerhoon vasta kun ja jos olen raskaana. Muuten laitan tänne aina välillä tilanne tietoa. Toinen inssi tehostetusti meni hutiksi.Pääni ei kestänyt ajatusta monikkoraskaudesta.Niinpä päädyinkin menemään askeleen pitemmälle ivf:ään.Kävin hakemassa lääkkeet ja ne...
  11. K

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Evenstar: Sain apteekissa suoraan lääkkeistä kelakorvausta 42%. Kelalle lähetän joka kerta klinikalta saamani laput joihin on jo valmiiksi laskettu korvaus.Eli tutkimuksista ja hoitajan avustuksesta.Sain ensimmäisestä korvauksen ja tiedon kelalta.Nyt he kysyvät asiaa minulta miksi näissä...
  12. K

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Tänne on tullut nyt niin paljon tekstiä etten lähde kommentoimaan erikseen kenellekkään.Oikeastaan kaikki onkin jo sanottu kertaalleen.Kiva että uusia on tullut mukaan.Tervetuloa pohtimaan asioita kanssamme. Itse olen varannut rahaa paljon eli tavallaan lainarahalla n. 15000 euroa.Toivon että...
  13. K

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Kiitos halauksista =) Eilen sain tietää että pistoshoito aloitetaankin jo lauantaina :( Alunperin puhe oli 5 päivää ennen ovista.Olin pikkusen shokissa ja nyt paniikki päällä.En ollut varautunut täysin tähän henkisesti.Pelkään ihan hirveästi miten se vaikuttaa säännölliseen kiertooni ja...
  14. K

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Minua ei ainakaan haittaa lapsellisten ja odottavien keskustelut täällä.On ollut kiva saada tietoa raskauden etenemisestä kun on yksin koko homman kanssa.Ymmärrän kyllä tarpeen halusta keskustella tarkemmin raskaudesta ja lapsista ja silloin on tosiaankin helpommin tunnistettava,mutta haittaako...
  15. K

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    hilistin: :hug: Monennellako viikolla olet nyt kun pääsit ekaan ultraan? Itse tässä jännitän alkaako menkat vai ei.Testi näytti negaa,mutta en nyt vielä siitä masennu.On ehkä vielä liian aikaista testailla.Huomenna tulee kaksi viikkoa inseminaatiosta.
  16. K

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    hilistin: Kiitos vastauksesta.Tuo auttoi paljon hahmottamaan malttamatonta mieltäni.Nyt tiedän että ei kannata kiirehtiä testin kanssa.Tuon clearbluen raskaustestin kun voi tehdä jo kolme päivää ennen menkkojen alkua.Taidan kuitenkin odottaa ainakin ne päivät yli niin ei tule turhaan paha mieli...
  17. K

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    hilistin: Onneksi olkoon ! ! ! Montako testiä teit ja monennellako päivällä inssistä näytti plussaa? Odotan malttamattomana että pääsisin testaamaan miten minulle kävi. Jennuli: Samoja tuntemuksia kun ennenkin.Kamalaa jomotusta alaselässä ja mahassa varsinkin kun olen jalkeilla pitempään...
  18. K

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Minustakaan ei ollut hakemaan siittiöitä baarista.Mietin asiaa yli vuoden joka kantillta.Lapsen on hyvä tietää alkuperänsä.Se kahnaa koko elämän läpi kun ei tiedä miten on saanut alkunsa ja kuka on isä(nim.vierestä katsonut 10 vuotta)Vasta kun sain kaverilta lehden( vauva-lehti nro 6-7...
  19. K

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Hei vaan kaikille :) Olisi kyllä kiva ollut tavata,mutta en usko itse pääseväni hesaan asti.Lahteen ehkäpä paremminkin.Tässä kun tarvitsee tätä vertaistukea kumminkin matkan varrella.Toivottavasti tapaamisia tulisi muitakin myöhemmin. Eniten minua ihmetyttää kuinka erinlaista toiminta on eri...
  20. K

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    cannoe77:Yritin jo aikaisemminkin kirjoittaa,mutta teksti ei tullut läpi.Nyt uudestaan.Kun on tuttu luovuttaja,niin millään paperilla ei ole väliä.Olkoot vaikka kuinka lakimiehen kirjoittama,vaan mies voi aina halutessaan vaatia lasta itselleen.Minäkin mietin tuttua luovuttajaa ja olisi...

Yhteistyössä