Hakutulokset

  1. P

    PIKAISTA APUA TARVITAAN!!!!!!!!!!

    Mikä kumma pojallemme mahtoi tulla, kun yhtäkkiä tutit ikään kuin alkoivat maistua pahoille, mutta tutin tarve on suuri. Siis poika 1,7v ja yhtäkkiä on siis tunnin sisällä! Tutti kelpaa muutaman imun verran kun on huuhdeltu, mutta sitten viskataan pois ja alkaa hillitön huuto ja vaaditaan...
  2. P

    Kestovaippoja Tallinnasta?

    Oletteko kukaan ostaneet kestovaippoja tms. tykötarpeita Tallinnasta? Mistä ostitte? Ja paljonko maksoivat eli onko järkeä roudata niitä sieltä?
  3. P

    Mistä kehittävästä keskustelisit mieluiten muiden äitien kanssa?

    Siis jos saisit valita mistä keskustelisit äitiryhmän kanssa ?(jossa lapset kuuloetäisyydellä) Jos siis samasta aiheesta tulisi keskustella noin 30min. Mikä olisi mielenkiintoa herättävää´?
  4. P

    millä maitoa olette antaneet?

    siis mitä lehmänmaitoa kannattaa kokeilla; tavall. gefilus, hyla? mikä on vatsaystävällisintä?
  5. P

    mikä se korvatulehdus kierre on?

    kokemuksia kaipailen, onko jouduttu putkittamaan ja kuinka monta lääkekuuria joutunut syömään tms. kiitos
  6. P

    provenan porkkanasämpylät

    hei! tietääkö joku onko provenan porkkanasämpylät maidoton, pakkausselosteesta en maitoa löydä mutta netti-sivuilla kauraleivän kohdalla lukee maidoton, porkkanasämpylöiden kohdalla ei...pakastimessa kuitenkin on näitä kyseisiä sämpylöitä ja mieli tekisi. kiitos!
  7. P

    vauvan napa

    esikoinen on nyt kaksi viikkoa. napatynkä irtosi menneellä viikolla. neuvolantäti sanoi, että siinä on vähän sientä, jonka vuoksi "penslasivat" napaa. nyt vuorokauden kuluttua, kun puhdistin sitä normaaliin tapaan siitä tuli eritteen mukana vähän verta. kuuluuko asiaan? napa on muuten siistin...
  8. P

    synnytys lähestyy, vai?

    Kertokaapa te synnyttäneet minulle, että: Nyt on ollut menkkamaista kipeää jomotusta kaksi yötä peräkkäin ja verensekaista limaa tullut aikas paljon. Viime viikolla irtosi limatulppa. Onko synnytys jo lähellä? Eilen oli laskettuaika. Kiitos teille jo etukäteen!
  9. P

    Exä miehen perhejuhliin?

    Apua, nyt tuli todellinen ongelma! Sanokaa hyvät ihmiset mitä teen! Tämä on sen luokan ongelma, että kaipaan muilta uusperheellisiltä ja miksei muiltakin kommentteja, yksinhuoltajilta myös, koska olen aivan äimänkäkenä... :o Mieheni sukulaisilla on pienimuotoiset juhlat tässä pian, meidän pieni...
  10. P

    IVF/ICSI punktio/siirto viikolla 50?

    Moi, onko ketään muita, joilla olisi ensi viikolla punktio? Olisi mukava "kasvatella rakkuloita" ja piinistellä sitten aikanaan yhdessä joko täällä tai privaatisti. terkuin, Pipari
  11. P

    kysely

    Mitä pitäisi tehdä kun poikani tiputti painavan tyhjän kattilan varpaansa päälle. Varpaan kynsi on ihan musta ja kynsinauhan kohdalta kynsi on irti. .Kynsinauha on väritlään punaisen-musta ja varvas hieman turvonnut. Tänään käytiin lääkärissä, mutta lääkäri ei osanut tehdä asialle mitään. Poika...
  12. P

    veren hyytymistekijät

    Sain sitten tulokset niistä hyytymätekijöistä. Raja-arvoilla kiikun eli uusinta testeihin taas kolmen kuukauden päästä. Tämä siis tarkoittaa, että clomien aloittamista pitänee taas siirtää 3 kk eteenpäin. Tätä odottamista ei meinaa jaksaa :( Taas alkaa olla olo, että haluaisi lyödä hanskat...
  13. P

    Täällä taas =(

    :'( Meille syntyi 23+4 pieni poika, jonka keuhkot eivät olleet kypsyneet tarpeeksi...enkelimme Miten tätä jaksaa? :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(
  14. P

    +

    Itku pääsi, kun testin tein, mutta plussaa se näytti. Nyt kun vielä pysyisi sisällä, mutta iloinen olen jo tästäkin.
  15. P

    Paljonko teidän yksityisellä gynellä käynti on maksanut?

    Tuli tässä mieleen, että onkohan noissa paljon eroja paljon gynereissut maksaa. Omani kesti alle puolituntia ja maksoi ultrineen ja kela-korvaus vähennettynä n.80 ?. Tuntui kalliilta! Oliko se sitä? Nyt siis olen lähinnä utelias...eli GALLUPPI PYSTYYN ;)
  16. P

    YÄK ! SOKERITOUKKIA !!!

    Heips ! Kysyn tätä myös kodinhoitopalstalla, mutta jos täällä joku tietäisi nopeammin vastauksen IINhottavaan ongelmaan; eli meillä on vessassa niitä harmaita, liruja sokeritoukkia. MILLÄ NIISTÄ PÄÄSEE EROON ?????????????? Keittiössä niitä vielä ei onneksi ole. Ja eikös ne viemäristä nouse.. YÄK!
  17. P

    YÄK ! SOKERITOUKKIA !!!

    Heips! Tietääkö kukaan millä saa vessasta hävitettyä harmaat,inhottavat lirut sokeritoukat ? Vielä niitä ei ole hirveästi eikä onneksi keittiössä.. Apua...
  18. P

    Ihanaa, että on tämä lapsettomuus palsta!

    Minä olin lopettanut kokonaan palstalla käymisen ja olin vain ns. sättiläinen, koska ei jaksanut enää kuunnella sitä "ihanaa plussasin" hehkutusta. Täällä, jos niin tapahtuu, voi olla todella iloinen. (toki iloitsen muidenkin puolesta, mutta tietyssä vaiheessa se on niin turhauttavaa, kun...
  19. P

    menkat alkaa ja terolutkuuria jäljellä !!

    Juu mä en tiedä enää mistään mitään. Aivan pihalla olen ja gynellekin menossa, mutta kertokaahan onko teillä ollut vastaavaa. Eli mulla on terolutit kp 15-25. Ovulaatio minulla oli noin kp 17-18 (muisti jo pätkii). Nyt minulla on kp 22 ja eilen tipahti jo rusehtavaa ja tänään jo vähän...
  20. P

    Pipareista

    Onko kellään mainiota piparin ohjetta?

Yhteistyössä