menkat alkaa ja terolutkuuria jäljellä !!

Juu mä en tiedä enää mistään mitään. Aivan pihalla olen ja gynellekin menossa, mutta kertokaahan onko teillä ollut vastaavaa.
Eli mulla on terolutit kp 15-25.
Ovulaatio minulla oli noin kp 17-18 (muisti jo pätkii). Nyt minulla on kp 22 ja eilen tipahti jo rusehtavaa ja tänään jo vähän punaistakin.
Siis onko minulla edes mahdollisuutta tulla raskaaksi, jos ovulaatio on noina päivinä ja noin nopeasti alkaa kuukautiset terolut pillereiden syönnin aikanakin. (kunnon kuukautiset alkavat sitten vasta, kun viimeinen pilleri on syöty...siis ainakin näin on ollut aiemmin)

Vai olenko minä vain hätäinen ja epätoivoinen :ashamed:
no epätoivoinen ainakin

siis sekundäärilapseton olen.

 
Eufrosiina
No ikävä kyllä pitää sanoa että huolestuttavalta kuulostaa.. muista sanoa gynelle, tai no tietty sanot.. ei sais ferrari tulla vielä terojen aikana paikalle..
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.11.2004 klo 21:14 Pipari kirjoitti:
Juu mä en tiedä enää mistään mitään. Aivan pihalla olen ja gynellekin menossa, mutta kertokaahan onko teillä ollut vastaavaa.
Eli mulla on terolutit kp 15-25.
Ovulaatio minulla oli noin kp 17-18 (muisti jo pätkii). Nyt minulla on kp 22 ja eilen tipahti jo rusehtavaa ja tänään jo vähän punaistakin.
Siis onko minulla edes mahdollisuutta tulla raskaaksi, jos ovulaatio on noina päivinä ja noin nopeasti alkaa kuukautiset terolut pillereiden syönnin aikanakin. (kunnon kuukautiset alkavat sitten vasta, kun viimeinen pilleri on syöty...siis ainakin näin on ollut aiemmin)

Vai olenko minä vain hätäinen ja epätoivoinen :ashamed:
no epätoivoinen ainakin

siis sekundäärilapseton olen.


no mä syön myös teroluutteja joiden avulla kierto pitäis olla normaali,mutta mulla on pillereitten loputtua kuukautiset kaks viikkoa myöhässä.että näin.....
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.11.2004 klo 16:14 ONNELLINEN kirjoitti:
Lue pakkausseloste siellä sanotaan että voi tulla vuotoja kuurin aikana.
Tottahan toki minä olen lukenut pakkausselosteen :" Joskus saattaa esiintyä tihkuvuotoa, jolloin lääkäri voi muuttaa annosta ja tilanne korjautuu."
Tuntuu vaan silti niin pahalta :(
Nähtävästi olen siis vain liikaa pohtiva ja epätoivoinen :/
 
outoa
no mä aloitin taas tauon jälkeen syömään terolutia ja kierron pitäis olla silloin säännölliset,mutta mulla alkoi menkat kaks vkoa myöhemmin kun pillerit oli syöty.
elikkä ei kannata huolestua,kyllä se kierto siitä tasaantuu ja jos ei niin lekurille niin muuttaa ohjeita :hug: =)
mullakin joskus ollut sitä rusehtavaa vuotoa ,mutta pidempään kun olen terolutia ottanut sekin jäänyt pois.
 

Yhteistyössä