Hakutulokset

1. P

Sikiön kasvun hidastuminen, raskauden keskeytys rv23? Kokemuksia ja tukea.

Hei! Pahoitteluni tilanteestasi :hug: . Ensimmäisenä tuli mieleen www.verneri.net -sivut. Sieltä voisi löytyä tietoa. Muuta ei juuri nyt mieleen tule :hug: . Voimia.
  2. P

toisia ns. sikiöseuloista kiinni jääneitä?

Hei vaan Taateli ja Emma! Molemmille :hug: . Kirjoittelin aiemmin tässä ketjussa ja olin ilmeisesti se joka tuosta imetyksestä seulan hälyytyksiin kirjoitteli. Meillä seula hälytti 1:50, mutta turvotusta ei ollut. Jostain netistä, kun penkomalla pengoin löysin kesällä tutkimuksen...
  3. P

Vaunujen takuu

Meillä tuo takuu alkoi lasketusta ajasta. Näin sovittiin liikkeessä ja takuulappuun tuli LA, takuuajan alkupäiväksi.
  4. P

Mitenkäs on syksy/talvitakki asia raskausmahan kanssa?

Laitanpa minäkin lusikkani tähän soppaan... =) Minä tein esikon kanssa lisäkaistaleen takkiin. Kävin kaupassa takin kanssa sovittamassa oikeanlaisen vetoketjun, ostin kangasta ja ommella hurautin B) . Hyvin toimi normitakin kanssa ja hintaa tuli 10? verran...
  5. P

raskauspahoinvointi

Heips! Mulla toimi sea-band rannekkeet, jotka on kehitetty matkapahoinvointiin. Painavat akupisteitä ranteiden sisäpuolella. Suomessa käsittääkseni on 2 apteekkia jotka nuita myyvät, hintaa 15?. Kauppatorin apteekki Hesassa ja Ratsutallin(?) apteekki (oisko ollut Kirkkonummella). Ainakin...
  6. P

Mikä avuksi pahoinvointiin?

Mulla oli käytössä rannekkeet, jotka painoivat ranteen sisäpuolella olevaa akupistettä. Helpotti oloa, ei tarvinnut vessaa laatottaa. Tuttu sanoi, että painoivat liikaa, mulla ei tuosta ollut ongelmaa. Kulkevat nimellä sea-band.
  7. P

Ihanaa Lumienkeli79!! =) Mieletöntä kuulla näin hyviä uutisia :D Onnea odotukseen =)
  8. P

Voi Ei, Ei, EI, Lumi-Marja! :'( :hug: Ei ole totta! Voimia sinulle! Meille saapui tänään hyviä uutisia: kromosomisto on normaali :) ja tyttö tulossa... Kaikille jaksamista, käyn kurkkimassa välillä täällä. Kiitokset vertaistuesta, se oli korvaamaton apu odotellessa!
  9. P

Unni, kiitokset! Täytyy tutustua artikkeliin, kun on hetki aikaa. Voisi vielä kysellä löytyykö muita, jotka ovat imettäneet ja veriseulassa saaneet matalan PAPP-A arvon? Itse löysin tämän:"Farmakologisia oksitosiiniannoksia voidaan antaa parenteraalisesti infuusiona, nenätippoina tai...
  10. P

Hei kaikille ja kiitos Unni! Toki tiedän että suurin osa noista on turhia, mutta ei se silti jännitystä poista. Itse jäin vaan pohtimaan, kun veriseula otettiin muistaakseni rv 9+, niin imetin silloin vielä esikoista, yöllä jopa 5-6 kertaa, päivälläkin pari-kolme. Mistään ei kuitenkaan...
  11. P

Hetken aikaa minäkin olen lueskellut tätä palstaa ja tänne ajattelin ilmoittautua. Meillä kakkonen tulossa ja seulassa jäimme kiinni 1:50 tuloksella. Punktiosta nyt hieman yli 2 viikkoa aikaa, tuloksia yhä odottelemme :( . Ultrassa ei löytynyt mitään, eikä ikäkään anna riskiksi kuin 1:1000...

Yhteistyössä