Mitenkäs on syksy/talvitakki asia raskausmahan kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Glow
  • Ensimmäinen viesti
Glow
Itelläni takit on aika vartalonmyötäisiä, niin että mahtuu toki paksumpi paita alle. Mut entäs kun maha nyt kasvaa, syksyllä ja sitten talvella se on tosi iso. Millaiseen takkiin sitä mahtuu? :xmas:

AAM
heh :D ostin esikon aikaan semmoi vaalean beiegn untuvatakin Sokokselta olikohan jotai niitten omaa House mallistoa tai vastaavaa mikä nimi lie olikaan... hyvin meni vielä loppuviikoillakin. Eikä kokokaan olut kuin yhden isompi :)
välillä käytin mutsin tekemään vaaleaa illaponchoa :D :LOL: :LOL: se oli kyllä näky.. :ashamed:

Mulla on kaikki 4 raskautta ollut niin, että talvella on oltu isolla mahalla ja aina on ollut ihan normaalitakkeja, 1-2 kokoa normaalia isompia vain =) Tosin mulla ei mitään JÄTTImahaa ole ollut...mutta siis ihan normaaleilla =)

Mulla on odottamassa miesten L kokoinen urheilukaupan tuulta pitävä takki... ja mun käytön jälkeen se menee mun isäpuolelle :D Kun ihan turhaa ostaisin naisten ison takin ku jäis sitte käyttämättä ja ei mulla oo varaa ostella takkeja niin vaa muutamaks kuukaudeks. Nii toi takki on äidin ostama.
Ja oon joskus ollu ylipainoinen nii mul on myös naistentakkeja muutama iso... eli noil meinasin pärjää. Marraskuun 5.päivä ku on LA nii luulen, että ei oo lokakuussa viel mikää kylmä ja mä oon ainaki sellanen hikipinko etten mihinkää paksuun voi pukeutuu ees.

Rinzessa ja papuRinssi rv.29+3

Nythän on tosi paljon myynnissä sellaisia a-linjaisia takkeja. Itse ostin viime keväänä sellasen kevyemmän takin ja nyt (jo) talveksi myös sellaisen. Niitä voi käyttää myöhemminkin. Sit ajattelin itse käyttää myös ponchoja, shaalia jne jne..

Minä sain kaverilta ihan normaalikokoisen A-linjaisen villakangastakin. Muuten en kyllä sen mallin takkia tykkää pitää mut meni hyvin koko talven kun vauva syntyi huhtikuussa. Samaa takkia olen nytkin ajatellut pitää kun LA on tammikuussa.

Mulla on onneksi tallessa muutama hieman suurempaa kokoa oleva talvitakki menneiltä talvilta jolloin tuota elopainoa oli vähän enemmän. Niillä ajattelin pärjätä. Harmittaa vaan että viime talvena hankkimani tosi nätti talvitakki tuskin tänä talvena mahtuu päälle kertaakaan :|

Mä tilasin ellokselta semmoisen periaatteessa normaalimalliston takin, mutta minusta se on äitiystakki.. :whistle: Hintaa oli 50 erkkiä, mutta siitä sai 40 rossaa alea.

En ole vielä saanut sitä, joten en vielä tiiä, toimiiko se (vai nouseeko etureuna liian ylös, kun maha kasvaa). Mutta toivotaan, sillä mulla ei ole toivoakaan mahtua normaaleihin takkeihini. Ei nyt eikä isommalla mahalla. :xmas:

Laitanpa minäkin lusikkani tähän soppaan... =)

Minä tein esikon kanssa lisäkaistaleen takkiin. Kävin kaupassa takin kanssa sovittamassa oikeanlaisen vetoketjun, ostin kangasta ja ommella hurautin B) . Hyvin toimi normitakin kanssa ja hintaa tuli 10? verran...

pur
Mulla on se onni et äiti on ompelia. Disainasin itselleni kietaisutakin johon vaan nyt lisätään mahavara ja vaihtelun vuoksi voin sitten käyttää miheni disainia sen omaa pitkää vuoritettua villabonzoa siihen kyllä sitten mahtuu vaikka kolmoset sisälle jos niikseen tulis :LOL:

Yhteistyössä