Hakutulokset

  1. eternal-life

    Raskaustestit sekaisin vaiko minä?

    Laitan tän tällekkin puolelle, mä en oikeesti nyt tajua! Häh? Oon ihan äimämä nytten. Miehelläni ja minulla ei thän asti ole ollut muuta ehkäisyä kun kondomi sillä nuo hormonaaliset ehkäsymuodot eivät sovellu minulle. No kuitenkin kokeiltiin niitä sulttaanin ultra thinejä tuossa tän kuun eka...
  2. eternal-life

    keskosuus ja synnytys?!

    Laitan tän kirjotuksen nyt tällekkin palstalle. Lähinnä kyselisin että kuinka paljon on pystytty siirtämään sairaalaoloissa viikkoja ennen kun on tulehduksia/yms/synnytys ollut vahvasti alkamassa?* Mulla tilanne se et kohdunsuu on auki noin 1cm, lapsivettä tihkunu paljonkin ja vauva...
  3. eternal-life

    keskosuus ja synntys!? help

    Lähinnä kyselisin että kuinka paljon on pystytty siirtämään sairaalaoloissa viikkoja ennen kun on tulehduksia/yms/synnytys ollut vahvasti alkamassa? Mulla tilanne se et kohdunsuu on auki noin 1cm, lapsivettä tihkunu paljonkin ja vauva perätilassa. Onko muilla kääntyny vauva vielä näillä...
  4. eternal-life

    Lasten pahoinpitelijöille isommat tuomiot!!

    Hei, yksin en pysty vaikuttamaan asiaan joten pyydän teiltä apua. Kerään adressiin nimiä osoitteessa: Lasten pahoinpitelijöille isommat tuomiot!! - Adressit.com Iso kiitos etukäteen nimensä kirjoittaneille!
  5. eternal-life

    Kertokaa hyvät ja viisaat mitä tehdä? :()

    Nyt olisi kyse tutista, siitä pitäisi päästä eroon. Vanhempi lapsi on kohta 2v ja nuorempi on vajaan kuukauden päästä 1v. Molemmilta pitäisi tutit heittää pois yhtä aikaa, mutta viimesimmästä muutostamme on aikaa vajaa 3 viikkoa.. Kuinkahan nopeasti muuton jälkeen voisi tuteista luopua ja...
  6. eternal-life

    Kaipaisin vähän vinkkejä ja kokemuksia?

    Olen kahden pienen lapsen äiti, synnytysten jälkeen itsetunto seksiasioissa on kadonnut suoraan sanottuna preerialle asti. Nyt kyselisinkin teiltä neuvoja joilla saada tämä kadotettu itsevarmuus ja itsetunto takaisin vällyjen väliin. Moneen otteeseen on kaikenlaisia "seksileikkejä" käynyt...
  7. eternal-life

    pikku ongelma, apua?

    Elikkäs, tässä on nyt vuoden verran ollut ääni käheenä ja osittain ihan kokonaan lähtenyt ja pitkittynyttä yskää. Oireet alko ensimmäisen lapsen syntymän jälkeen, flunssaa ei oo ollu enkä oo muutenkaan ollut kipeenä. Onko kellään oillu samaa? onko mennyt ajan kanssa ohi? Osaisko kukaan sanoa...
  8. eternal-life

    Mitä mieltä ja omia kokemuksia?

    Kävin synnytystapa arvioinnissa viime Maanantaina ja siellä selvisi että kohdunkaula on auki 2 sormelle ja kohdunkaulaa jäljellä 2cm. Mietiskelen nyt että voisiko lapsonen tulla aikaisemmin kuin LA on ennusteltu.. Kertokaahan ihmeessä fiksummat ihmiset kun ottaa niin päästä mietiskellä ja...
  9. eternal-life

    Eikö Helmikuulle 2010 ole vielä keskustelua?

    Siinäpä se kysymys tulikin. :P
  10. eternal-life

    Auttakaa, hukassa! :(

    En tiedä enää miten kestän anoppiani, meille syntyi maaliskuussa vauva ja on nyt siis 5kk ikäinen. Anopillani on joku kova tarve määräillä mitä me teemme lapsemme kanssa, tuntuu ettei hän osaa kunnioittaa päätöksiämme. Hän juuri sanoi silloin aikasemmin kun vauvamme oli vastasyntynyt, että "...
  11. eternal-life

    Missä kaikki Oulunseudun odottajat ovat?

    Olen Kiimingistä päin ja meidän perheeseen kuuluu, minä (20v) mies (21v) Minea (5kk) ja tuloillaan olevan pikkuisen laskettu aika on 15.2.2010 eli ollaan sen kanssa aika pienillä viikoilla vielä. :) Ajattelin huhuilla teitä kun ei löytynyt kuin vanhaa tekstiä nuista edellisistä Oulunseudun...
  12. eternal-life

    Tänne tosiaan nostoa! :D hauskoja juttuja!

    http://kaksplus.fi/keskustelu/t168190,725#m12077396 :D Itse nauroin noille ihan kippurassa! ;D
  13. eternal-life

    Haluaisin tietää mitä mieltä te muut tulevat äidit olette mieltä miehen juomisesta raskauden aikana?

    Eli siinä se nyt tulikin jo.. :D Haluaisin että oma mieheni vähentäisi tuota juomista, en tiedä mikä siinä on mutta itseä ihan ärsyttää tuo joka 2 viikonloppu juominen (tarkemmin sanottuna joka kerta kun hän palaa lomille armeijasta.) Monet keskustelut ja riidat ollaan aiheesta käyty, mutta...
  14. eternal-life

    Missä on kaikki kokkolalaiset ja lähialueen tulevat äidit?

    Olen 19 vuotias kokkolalais nainen joka kaipaisi kipeästi muita kokkolasta tai lähialueelta uusia raskaana olevia ystäviä, iällä ei omasta mielestä ole väliä, kunhan jaksaa jutella ja joskus ehkä limulla käydä. :) Itse olen viikoilla 9+1. laitahan ihmeessä kommenttia! :) Eternal-life ja...

Yhteistyössä