Raskaustestit sekaisin vaiko minä?

Laitan tän tällekkin puolelle, mä en oikeesti nyt tajua! Häh?
Oon ihan äimämä nytten. Miehelläni ja minulla ei thän asti ole ollut muuta ehkäisyä kun kondomi sillä nuo hormonaaliset ehkäsymuodot eivät sovellu minulle. No kuitenkin kokeiltiin niitä sulttaanin ultra thinejä tuossa tän kuun eka päivinä ja sehän nyt sano poks 2 kertaa -.- ! Ja tässä olis pitäny vielä olla ovulaatio (ainakin kalenterin mukaan) Tein toissa päivänä raskaustestin (tikkutestin 10 miu/ml) kierto on ollut about keskiverto 28, tulos oli todella todella haalea viiva. Vain Paljaalla silmällä erotettava, päätin vielä samalle päivälle tehdä toisen testin clearbluen digitaali näytöllisellä, tulos ei raskaana. (Testit tehty 1pv ennen kuukautisten oletettua alkamis päivää) Eilen olisi kuukautisten pitänyt alkaa, mutta ei ole minkään laisia oireita ollu niiden alkamisesta. Tänään sitten päätin uudelleen testata aamupissasta, tulos oli haalea viiva kuitenkin vahvempi kuin edellinen tikkutesti näytti, tällä kertaa siitä sai kuvan ihan, mut mitäs nyt miten 2 päivää sitte sain negan clearbluella!? o_O en vaan tajua, tekstiki on ihan sekava, toivon mukaan selvää saa! Mulla siis edellisissä kolmessa raskauksissa sama, haamuilua ja negaa, mut ne on kyl aina nuo clearbluet näyttäny oikein, nyt ei? Häh..
 
Digitestihän reagoi tiettyihin raja-arvoihin siinä hormoonissa. Ehkä ensimmäisellä kerralla sitä ei vaan ollut tarpeeksi ja siksi näytti vielä negaa. Kannattaa varmaan testata uudelleen huomenna tai ylihuomenna, lähteekö viiva tummumaan. :)
 

Yhteistyössä